Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.
Kommentit (1116)
Käytän vain pitkiä housuja/mekkoja suonikohjujen takia. N28
Vierailija kirjoitti:
- Katson YouTubesta tiettyjä tubettajia
- Olen perillä meemeistä
- Pelaan Pokemon Go:ta
- Olen vela
N29
Oliko tämä vitsi? Tämän tavallisempaa 29-vuotiasta nykynaista ei olekaan.
Kuuntelen järviradiota/yle pohjanmaata/ yle puhetta. Ja jos en kuuntele noita niin kuuntelen countrya. Teen sudokuja ja neulon. Haaveilen maalla asumisesta ja omavaraisuudesta jossain määrin. Käytän päivistäni ensimmäisen tunnin raamatun opiskeluun, rukoiluun ja muiden hengellisten kirjojen lukemiseen ja käyn joka sunnuntai kirkossa netin kautta.
Olen 23v. muu perheeni ei ole uskossa
Olen 22v ja kolmen lapsen äiti ja naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v akateemisesti koulutettu kaupunkilaisnainen. Silti poliittisesti kannatan PE rs uja. Nykyinen vihreä ä v ass a ri hallitus ajaa järkyttävillä toimillaan Suo men teollisuutta a las ja vaikeuttaa tavallisten ihmisten elämää valtavasti ilmastotoimillaan. Aivan järjetöntä touhua.
Eli kannatat puolueesi ajamaa eläkeiän nostoa? Aivan järjetöntä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Olen 50vee ukko, ja minulla on yhä muusikon identiteetti, vaikka lopetin bändissä soittamisen jo aikoja sitten. Ei, en enää haaveile kitarasankaruudesta enkä tähteydestä, mutta se soittajan asenne minulla on yhä on. Ymmärrän paljon paremmin Andy McCoyta, kuin jotain keskiluokkaista perheenisää.
Aika kliseinen tapa olla erilainen. Toi varmaan näkyy sun vaatetuksestasi ennen kaikkea, ku asennehan ei muuten olisi esillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Katson YouTubesta tiettyjä tubettajia
- Olen perillä meemeistä
- Pelaan Pokemon Go:ta
- Olen vela
N29
Oliko tämä vitsi? Tämän tavallisempaa 29-vuotiasta nykynaista ei olekaan.
Ei ollut vitsi :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 50-vuotias nainen ja rakentelen legoilla
Minä 41-vuotias ja sama harrastus!♥️♥️
Tää on mahtava, pakko kysyä, mitä rakentelette, mallista vai omasta päästä?
N49 harrastan mm. päälläseisontaa ja kehonpainotreeniä, punneruksia tms. Vielä ennen koronaa en ollut mitenkään ryhmän vanhin, mutta viime vuodesta alkaen väki vaan nuortunut. Minulla taustalla siis huono kunto ja ylipainoa - eli aika harva ryhtyy tällaiseen näillä specseillä jos ei pahemmin voimistelu-taustaa. Muutama saman tyyppinen, ehkä hiukan vanhemmat täti ja ukkeli salilla edelleen näkee ähkivän.
Muuta extremeä en sitten teekään, jäänyt laskettelut, korkeille vaaroille sivakoiminen. Tavoitteena oppia muutama temppu, päälläseisonta sujuu jo kevyesti ja pystyn olemaan kauan.
Olen N58 ja pidän kovasti Lentoturmatutkinta- sarjasta. Tilasin sitä 14 kautta dvd:llä. Nyt tunnistan useita asiantuntijoita pelkästään äänestä: Greg Feith, Bob Macintosh, Malcolm Brenner, John Nance, David Learmount, Bob Benzon. On kiva aloittaa arkiaamut kuuntelemalla Lentoturmatutkintaa kuulokkeilla. Ei tarvitse edes silmiä avata.
44 v työkyvyttömyys eläkkeellä, iltalukiossa ja todennäköisesti nyt keväällä saan lakin. Pelaan Pokemon go:ta, Clash of clansia ja clash royale jne. Ajan kesällä avoautolla.
Vierailija kirjoitti:
44 v työkyvyttömyys eläkkeellä, iltalukiossa ja todennäköisesti nyt keväällä saan lakin. Pelaan Pokemon go:ta, Clash of clansia ja clash royale jne. Ajan kesällä avoautolla.
Mahtavaa, että opiskelet!
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut kaikki Marvel-elokuvat. Ikää 52.
Meidän ikäisethän lukivat noita sarjakuviakin silloin, kun ne olivat parhaimmillaan.
Katson teinisarjoja netflixistä ja samaistun niihin. 40-v.
Oon 41-vuotias nainen. Elän vuokralla yksin ja pidän siitä. Pelaan tietokonepelejä, mielelläni myös perinteisiä seurapelejä. Mulla on pehmoleluja. Luen myös lasten ja nuorten kirjallisuutta ihan huvikseni, tietty myös aikuisille suunnattua tieto- ja kaunokirjallisuutta. Katson joskus Pikku Kakkosta ja muita lastenohjelmia, luen Hesarista lasten uutisia. Joskus leikkiessäni veljen lasten kanssa intoudun niin, että huomaan omineeni kaikki autot, junat tai nuket. Mun mielestä en tee mitään kovin kummallista, joka olisi epätyypillistä. Vai pitääkö iän takia menettää mielikuvitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v akateemisesti koulutettu kaupunkilaisnainen. Silti poliittisesti kannatan PE rs uja. Nykyinen vihreä ä v ass a ri hallitus ajaa järkyttävillä toimillaan Suo men teollisuutta a las ja vaikeuttaa tavallisten ihmisten elämää valtavasti ilmastotoimillaan. Aivan järjetöntä touhua.
Eli kannatat puolueesi ajamaa eläkeiän nostoa? Aivan järjetöntä touhua.
Eläkeiän nosto ei ole matemaattisesti järjetöntä. Laskee vain niitä lukuja ja kansaa. Sinä et tee sitä ja siksi esität vastuuttomia kommentteja terveisin ohis.
Olen 34v. ja suurinta hupiani on kommunikoida ja vitsailla käsinukeilla. Kokeilkaa vaikka, me ei olla koskaan naurettu pitkässä parisuhteessa näin paljon kuin nyt!
Olen 23 ja täytän ristikoita 🤭
Istun mieluusti lattialla. Syön sohvalla tai tietokoneella. Olen ajokortiton. Luen Harry Pottereita, pelaan konsolipelejä ja tietokoneella. Katson Youtubesta kun muut pelaavat.