Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?

Vierailija
23.03.2021 |

Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.

Kommentit (1116)

Vierailija
181/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21v. ja kerään Sylvanian Families -leluja

Vierailija
182/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 34v mies ja harrastan skeittausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mistä mä tiedän mikä on ikäiselleni tyypillistä/epätyypillistä? Onko sellainen lista olemassa?

Vierailija
184/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mistä mä tiedän mikä on ikäiselleni tyypillistä/epätyypillistä? Onko sellainen lista olemassa?

Ap:n mielestä se on tatuoitu kaikkien alitajuntaan mutta kaikki ei kuitenkaan käyttäydy ja toimi niin kuin olisi. Eli vissiin apta harmittaa että hän uskoo tähän listaan.

Vierailija
185/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulan ystävien kanssa Juha Vainion lauluja

Vierailija
186/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v mies ja pelaan räiskintäpelejä tietokoneella.

Vierailija
187/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain potkut vajaa 10 vuotta sitten ja sen jälkeen haahuilin määräaikaisissa työsuhteissa ja vähän opiskelunkin parissa. Nyt sain vakituisen paikan tämän päivän teknologia-alalta, eikä mikään projektipäällikön, pikkupomon, markkinoinnin tmv. vakanssi, vaan ihan tekijänä/koodaajana.

7 vuotta sitten rakastuin tulisemmin kuin koskaan itseäni 13 vuotta nuorempaan miehen ja olemme olleet yhdessä siitä lähtien. Onneksi molemmilla on jo lapset tahoillaan tehtynä, niin ei ole sen kaltaiset asiat tulleet kynnyskysymyksiksi. 

- nainen 56 v

Vierailija
188/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut kaikki Marvel-elokuvat. Ikää 52.

Minä luin poikasena -80 ja -90 luvuilla Marvelin sarjakuvia. Ryhmä-X erityisesti. Sen ajan sarjakuvista tehdyt leffat oli jotain todella noloa, esim. Batman. Sitten kun ensimmäiset Marvelin elokuvat tulivat niin se oli ihan uskomatonta että voidaan tehdä niin sarjakuville uskollisesti elokuvaa. Hahmot näyttää samalta, juoni ja luonne on samanlainen. Minäkin olen nyt ukkona katsonut ne kaikki elokuvat ja sarjat. Lapset ihmettelee miten minä boomeri voin tietää sellaista nippelitietoa hahmoista mitä he eivät tiedä.

Sama juttu tietokonepelien kanssa. Poika pelaa fortnitea, mutta kokeili sitten CS:ää ja pyysi minua kokeilemaan peliä. Kentäksi arpoi dustin ja minä 20 vuotta sitten SM tasolla CS:ää pelanneena hoitelin kentän yksin läpi tuosta vain lihasmuistilla. Oli pojalla naama näkemisen arvoinen. Totesin vain että "ihan kiva peli".

Vierailija
189/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLen 62- vuotias nainen ja kuuntelen YleX:ää, radion nuortenkanavaa. Nauran varsinkin aamujuontajille, Vikille ja Köpille. Olen nainen, mutta huumorintajuni  on 14- vuotiaan pojan. Katson toimintaelokuvia.

Olen 55-v nainen ja sama juttu musiikkimaun suhteen. Olen aina pitänyt päivän hiteistä, teen niin edelleen, radiokanavina nyt lähnnä nrj, kiss ja basso. Tai Miamin paikallisradiot. Ennen koronaa lomailin vuosittain bilettämässä Miamissa tai Ibizalla, yksin. Mies ei suostu mukaan ja jo minun musiikkimakunikin aiheuttaa päivittäin riitaa, hän ei kestä kuunnella muuta kuin jotain iskelmää (yök).

190/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäisiäsi ihmisiä tapaamalla ja niiden kanssa juttelemalla. Näetkö harrastuksissasi ikäisiäsi? Omissani ei ole näkynyt. Siitä päättelen, että toimintani on "epätyypillistä".

Vierailija
191/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan seksi 67 vuotiaan naisen kanssa, olen 32v mies.

Vierailija
192/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Etkö saa nuoremmilta?

Vierailija
193/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räpylät jaloissa syntynyt mummo kirjoitti:

Olen 50+ ikäinen ja käyttäydyn vedessä uimahallissa/ järvessä kuin lapset. Hypin, pompin pohjalta ylös-alas, sukeltelen, seison käsilläni pohjassa, vaanin kuin krokotiili ja hyökkäilen. Lasken vesiliukumäkiä. Roiskutan vettä lapseni päälle, joka sanoo "äiti lopeta!"

Toki yritän huomioida muita, enkä hypi ihmisten päälle. Välillä täytyy hillitä, kun joudun tuijotuksen kohteeksi...

Rakastan uimista!

Tästä tuli niin hyvä mieli! Oot varmasti huipputyyppi! :D

Vierailija
194/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen. Ryhmäläiseni on parikymppisiä kundeja.

Vierailija
195/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34 vuotias mies ja opettelen kutomaan. 

Vierailija
196/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on parempaa, eikä ole kiire mihinkään.

Vierailija
197/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään yksinäisyydestä puhutaan niin paljon, että ei ole ehkä kuitenkaan niin erikoista, mutta olen valinnut yksinelämisen ilman parisuhdetta. Ja aiiivan mitta täysi tuttujen "kyllä se mieli vielä muuttuu" -kommentteja. Olen 45-vuotias.

Lisäksi luen ya fantasiaa.

Ja kuuntelen ug äärimetallia, joka on tyypillisesti 20-30 -vuotiaiden musiikkia ts. keikoille en enää kehtaisi mennä.

Vierailija
198/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valua hengailla sosialisoiden vaan kyhnöttää kotona

N29

Vierailija
199/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on parempaa, eikä ole kiire mihinkään.

Okei. Kiitos vastauksesta. Minä olen nainen 50+ ja aika ajoin seuraani pyrkii nuorempia miehiä enkä ymmärrä miksi. En ole kiinnostunut nuorista miehistä ja olen naimisissakin. Olen epäillyt miesten haluavan vain rahaa (jota ei ole).

Vierailija
200/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään katsoa vanhoja kotimaisia elokuvia ja kuunnella kotimaista iskelmämusiikkia. Kavereiden kanssa käyn sitten ihan tavallisilla rokkifestareilla.

Haaveilen lavatansseihin pääsemisestä.

T. Nainen 30 vee