Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kosin avomiestäni, lasteni isää. "Sitähän sopii miettiä"

Vierailija
23.03.2021 |

Tällaisen vastauksen sain. Kuusi vuotta yhdessä, tunnettu koko ikämme eikö olla kovin nuoriakaan enää. Kaksi pientä lasta. Avioliitosta on joskus puhuttu, kummallakaan ei ole mitään periaatteellista sitä vastaan. Juridisesti se olisi järkevää ja jopa tarpeellista, minulle tärkeää myös muista syistä. Kauankohan tuo aikoo miettiä? En puhu koko asiasta enää, nolottaa että edes Kysyin. Onneksi en ostanut sormuksia tms.

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset sitoo paljon enemmän kuin avioliitto. Tuossa tilanteessa homma on paperinpyörittelyä. Itse en ikinä menisi naimisiin ilman avioehtoa, ehkä miehesikin miettii mikä soppa se on nyt alkaa kahden lapsen jälkeen sitä tekemään. Tuossa tilanteessa homma voi olla aika tulenarka.

Ehkä itse mietit häitä ja romantiikkaa mutta miehesi miettii käytäntöä.

Miten lapset vaikuttavat avioehtoon millään tavalla?

Vierailija
122/125 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, miksi et puhuisi asiasta enää? Naurettavaa.

Vähintäänkin pitää puhua siitä, että sinua sattui pahasti kun hän vitsaili ja jätti asian roikkumaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole tosissaan sitoutunut sinuun (ja lapsiin) vaan ainakin alitajuisesti odottelee ja etsiskelee ehtoisampaa emäntää.

Jos sellainen löytyy... No, sitten kaikki käy äkkiä.

Vierailija
124/125 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä äijä vastaus.

Mies taitaa olla alfa. Alfoilla on varaa pitää naista löysässä hirressä. Nauttii sinusta, mutta ei sitoudu.

Kyllä, ja sitä nainen rakastaa. Ei kannata ikinä tehdä naiselle selväksi että olet hänen, silloin nainen lähtee lätkimään.

Vierailija
125/125 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vastaus oli yhtä laimea kuin kosintakin. Et sormuksia ollut hankkinut, panostitko muutenkaan vai oliko semmoinen arkisen keskustelun sekaan heitetty idea?