Olin kaupassa maksamassa ja seuraava asiakas tuli lähelle. Kassa sanoi kundille, että mene kahden metrin päähän. Kundi
ei hievahtanutkaan, katsoi pahasti ja sanoi, että eipäs huudella siinä.
Todella epäkohteliasta, ja kassa oli vielä vanhempi henkilö. Melkoisia kusipäitä liikenteessä.
Kommentit (66)
Vartija saa poistaa ihmisen joka seisottaa tahallaan kassajonoa, syy on ihan sama miksi seisottaa, hän tekee oman valinnan sillä että häiriköi joten on itse vastuussa siitä, oli hänen syy sitten mikä tahansa.
41, vittuilu korona uskovaisia kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te olette niin huvittavia, jaksatte tuhlata elämästä aikaa vaivaa tollaseen lapselliseen touhuun. Onnex tollaset loikkii nopeasti pois kun alkaa vaan yskiä.
Onko sinulla pistosuojaliivi?
Mitä väliä sillä on, jos vartija poistaisi. Ei saisi niitä ostoksia, mutta ihan sama, jääköön se tunkija selvittämään asiaa sitten kassan kanssa. Kukahan sitä jonoa silloin seisottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvaväli on suositus.
Mitä syitä voi olla sille ettei pidä turvaväliä? Se on ilmaista ja helppoa.
Ainut syy on päässä oleva paska.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, jos vartija poistaisi. Ei saisi niitä ostoksia, mutta ihan sama, jääköön se tunkija selvittämään asiaa sitten kassan kanssa. Kukahan sitä jonoa silloin seisottaa?
Se tunkija poistetaan. Ei sinua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vastaavassa tilanteessa napannut kortin maksupäätteestä, astunut 3 askelta taaksepäin ja sanonut kassalle, että en pääse maksamaan, koska seuraava asiakas on liian lähellä. Siinä sitten odoteltiin muutama minuutti ja takanani tullut asiakas tajusi, että sekä minä että kassa emme aio kumpikaan lopettaa tilannetta hänen hyväkseen.
Aika rohkeaa. Ja jono pidentyi pidentymistään...
Ja tämä oli tämän tunkijaidiootin vika....
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että oli kundi? Oliko sillä poikaystävä mukana?
Mitä luulet, että kundi tarkoittaa? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko te oikesti errä tällaista tapahtuu kaupoissa?
Tapelkaa tapelkaa!
Tapahtuu myös pankkiautomaateilla. Tullaan liian lähelle selän taakse hönkimään.
Vierailija kirjoitti:
Häirikkö on eri asia, myös sinä syyllistyt häiriköintiin jos tahallaan seisotat jonoa. Tuollaisen saa poistaa. Turvaväli on suositus ja vartijoilla on hyvin tarkat säännöt kenet voi poistaa, ei riitä syy maskittomuus eikä turvaväli.
"HUS-alueelle tartuntatautilakimuutoksen mukainen päätös – turvavälit pitää taata asiakkaille ja toimintaan osallistuville tarkoitetuissa tiloissa" mitä tämä avin päätös sinusta tarkoittaa? Jos turvaväli täytyy taata, onko se suositus? Avi tekee myös tarkastuksia, että turvaväliä voi noudattaa ja että niin tehdään. Kuulostaako pelkältä suositukselta vai?
Siksi toisekseen, mikä helve**in vaikeus on noudattaa turvaväliä, vaikka se olisi joku kaino toive?
jotkut aiheuttaa tahallaan tilanteen että pääsevät kovaan ääneen huutamaan kassalla jollekkin joka on tullut heidän mielestään liian lähelle. kumma etteivät aikaisemmin sano mitään, huuto alkaa kun ollaan kassalla. tahallista huomionhakuisuutta tuollainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunkija poistetaan. Ei sinua
Näin varmaan käytännössä, mutta jos tämä skenaario toteutuisi, jossa minä olen se häirikkö, kun kieltäydyn menemästä maksupäätteelle. Vartija tulee paikalle, toteaa, että häiritsen. Poistun kaupasta vannoen, että tänne en tule enää ikinä. Ostokset jäävät maksamattomina hihnalle. Tunkija hyötyy tästä jotenkin ja koko jono puhkeaa aplodeihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vastaavassa tilanteessa napannut kortin maksupäätteestä, astunut 3 askelta taaksepäin ja sanonut kassalle, että en pääse maksamaan, koska seuraava asiakas on liian lähellä. Siinä sitten odoteltiin muutama minuutti ja takanani tullut asiakas tajusi, että sekä minä että kassa emme aio kumpikaan lopettaa tilannetta hänen hyväkseen.
Lapsellista uhoamista.
Mitä lapsellista siinä on? Paljon lapsellisempaa on tunkea liian lähelle häiritsemään.
Vierailija kirjoitti:
Suositus on suositus, sä et voi ketään vaatia pitämääm väliä, pidä itse jos haluat. Jos tollanen idiootti tulee naaman eteen yskin suoraan naamaan.
Sit on turha itkeä, kun yskit väärän tyypin päälle ja keräilet hampaitas lattialta. Niitäkin ihmisiä on ja korona on pistänyt ihmiset herkille.
Ovatkohan nämä naamalla yskijät ottaneet lainkaan huomioon sitä, että terveyden vaarantamisesta voidaan tuomita vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään neljäksi vuodeksi. Yritys on rangaistava.
Mitä te täällä intätte jonkun idiootin kanssa. Kyllä se turvaväli asiat tietää mutta kun on perskutaralla niin pitää uhota. Kaikille laki löytyy.. EIHÄNTERVEJÄRKINEN Tunge liian lähelle.
Mä sanoin kerran liian lähelle tunkeneelle takana tulleelle asiakkaalle, että "sinäkös maksat nämä?"
Tuli siihen ihan mun viereen maksupäätteen luo hönkimään. Se oli tehokasta, kyllä kuulkaas luikki nopeasti taaksepäin. :D
Saman tien rikosilmoitus kirjoitti:
Ovatkohan nämä naamalla yskijät ottaneet lainkaan huomioon sitä, että terveyden vaarantamisesta voidaan tuomita vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään neljäksi vuodeksi. Yritys on rangaistava.
Ja pahoinpitelystä voi saada enintään kaksi vuotta vankeutta. Selittele sitä sitten työnantajalle.
Nykyisin kaupassa kannattaa aina ottaa ne ostoskärryt, joilla voi pitää muut asiakkaat riittävän kaukana itsestään. Kassajonossa kärryt kannattaa maksusuorituksen ajaksi jättää itsensä ja seuraavan asiakkaan väliin ja tarvittaessa voi vähän tuuppaista seuraavaa jonottajaa, jos yrittää tunkea liian lähelle. Se kassalla olevan maksusuoritukseen tarvitsema aika ei riipu millään tavalla siitä, kuinka lähellä seuraava asiakas on eikä se koko jono etene yhtään sen nopeammin tappituntumalla kuin 2 metrin turvaväleilläkään.
Mitä syitä voi olla sille ettei pidä turvaväliä? Se on ilmaista ja helppoa.