Rakastan sipsialoituksia! Puhutaan sipseistä. Itse söin juuri 100 g pussin. Koko päivän oli nälkä ja päätin, että
illalla ostan sipsejä. Niin tein ja koko pussi meni. Olen todella tyytyväinen! Syön niitä harvoin.
Milloin te olette viimeksi syöneet sipsejä?
Kommentit (41)
Viime viikolla ostin taas pitkästä aikaa rainbow sour cream & onion -linssisipsejä. Ai että oli hyviä
Ne on sellaisia perunasta leikattuja viipaleita, jotka on uitettu rasvassa ja kuorrutettu sokerilla ja suolalla.
Aika kova kombo kyllä, jos pitäisi yrittämällä yrittää saada mahdollisimman paljon epäterveellistö ja huonoa oloa aiheuttavaa yhteen tuotteeseen.
Sipsitehtailijat, I salute you!
Vierailija kirjoitti:
Eihän vielä ole ilta. Menetkö siis ostamaan uuden pussin?
En mene. Syön niitä muutaman kerran vuodessa. Ostin sen sillä hetkellä, kun sen halusin. ap
Ehkä noin yli kymmenen vuotta sitten kun lapset pitivät juhliaan. Nyt ovat muuttaneet omilleen eikä meille ole tullut mieleenkään ostaa perunalastuja.
En ole koskaan syönyt perunalastupussia, yön ainoastaan perunalastut.
Söin viime viikolla kolme megapussia, ja taas tekee mieli. Yritän sinnitellä viikonloppuun asti. Olen syönyt sipsejä tähän tyyliin koko ikäni ja olen normaalipainoinen.
On ollut jo pari päivää cheeseballsit pöydällä nahistumassa. Aah ihanan nihkeän nahkeita juustopalloja tiedossa!
Minkälaisia sipsejä syötte? Minä söin Oikian Fiini Claire eli viinietikka ja suola. ap
Huomenna on vapaapäivä ja saan olla yksin kotona, ihanaa! Se tarkoittaa että voin toteuttaa salaisen paheeni ja ahmia koko sipsipussin yksin. Aion ostaa Taffelin Grills sipsejä ja valkosipuli- tai tsatsikidippiä.
Taffel Grills! Ja muutkin Taffelin sipsit, Ranch, hot rod ja juustosnacksit. Asun Briteissä eikä täällä ole ollenkaan yhtä hyviä sipsejä. Joku kammottava prawn cocktail ja kaikki vinegar yökötykset. Jaiks! Myös Taffeelin Chilipähkinät on aivan loistavia.
Onko pirkan juustonaksut hyviä? Lähikaupassa on usein oikeat juustonaksut loppu, enkä ole uskaltanut kokeilla pirkkaa.
Kartanon original punaiset perunalastut on ihan parhaita. Niille valkosipulidippi, niin ai että. :oP
Vierailija kirjoitti:
Kartanon original punaiset perunalastut on ihan parhaita. Niille valkosipulidippi, niin ai että. :oP
Tilli-valkosipulidippi*
Vierailija kirjoitti:
Melkein yhtä hyviä kuin Kartanon vihreät.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa pilata sipsejä dipillä! Ne pitää vetää raakana.
Sipsit on 10 kertaa parempia dippien kanssa.
Itse tykkään eniten Estrellan Herkkusipseistä. Se aidon perunan, suolan ja rasvan maku. Myös Lidlin sileät sipsit menettelee, tosin niissä maku ei ole ihan yhtä täydellinen, mutta hinta on edullinen. Taffeleista en niin välitä, joku palanut aromi usein. Mustapippurilla maustetut ois myös hyviä, mutta tällä hetkellä Suomessa ei ole mitään hyviä mustapippurilla maustettuja sipsejä. Joko ne on ylirasvaisia tai sitten sekaan on tungettu kaikenmaailman grillimausteita.
Söin joka viikko, vähintään yhden pussin. Kunnes huomattiin että verenpaine noussut, nyt chipsit tauolla. Sourcream&Onio suosikkini.