Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri ei pidä kesällä lomaa olenkaan, koska

Vierailija
11.06.2023 |

Koska työmaalla, eli meidän valtion virastossa on keskikesällä niin hiljaista, että se on kuin lomalla olisi siellä toimistolla.
Ketään ei käy, kukaan ei soita eikä mitään asioita oikestaan edes voikaan hoitaa, kun kaikki ovat lomalla.
Siellä se keittelee kuulemma kahvia ja pelailee, parin kesähessun kanssa, liukumat maksimiin iltapäivällä ja rannalle.
Kunnes koittaa marraskuu, niin herra häipyy aasiaan. Siihen päälle joulun pyhät ja joulun ajan tyhjäkäynti.
Toki loppuvuosi on muille kaikkien kiireisintä aikaa, ja todellakin on päivät täynnä.
Kyllä joidenkin kelpaa!
En kyllä ymmärrä, miksi sen annetaan vuosi vuoden jälkeen tehdä tuota.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikä tässä on ongelma, jos siellä työpaikalla pitää jonkun olla kesällä? Voithan sinäkin olla siellä kesällä ja pitää lomasi myöhemmin.

Vierailija
2/50 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinne sitten palkataan kesähessuja, jos on vakituinen, jolla olis aikaa hoitaa hommat?

Mikset tee itsekin juuri noin, jos tuo on parempi systeemi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet niin suomalainen että!!!

Vierailija
4/50 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tekisin noin, mutta loma pakotetaan pitämään kesälomakautena.

Vierailija
5/50 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt on ongelma? Tuo on sen työntekijän ja hänen esimiehensä välinen asia. Keskity sinä vaan omiin asioihis.

Vierailija
6/50 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen tuota myös, olen päiväkodissa töissä. En ikinä jaksa tapella siitä kesä-heinäkuusta muidentavoin, vasn olen mielelläni kesällä hoopoilemassa työmaalla ja sitten lomalla toukokuussa tai syyskuussa kun on kaikki lapset paikalla ja on kaikkein kiireisintä.

Vierailija
7/50 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on parasta, vetää lonkkaa toimistolla kesällä ja häipyä lomille vaikka syksymmällä silloin kun muut ovat palanneet lomiltaan rehkimään hulluna.

Vierailija
8/50 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen monta vuotta tehnyt noin. Suurin osa kuitenkin haluaa kesällä pitää sen loman joten mielestäni teen muille palveluksen kun olen kesällä paikalla.

Vierailija
9/50 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee itse samoin?

Vierailija
10/50 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies.

Vierailija
11/50 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tehnyt tuota. Kolme viikkoa Kanarialla marraskuussa on ihan kivaa kun Suomessa on pimein loska-aika

Vierailija
12/50 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäiskö kesätyöntekijät itsenäisesti? Jos virasto, niin tuskin.

Eli hän on suostunut olemaan kesällä paikalla.

Vierailija
13/50 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä valtion palveluksessa pitää kesällä pitää lomaa vähintään 3 viikkoa. Mikä erikoistyyppi teillä siellä on, kun ei noudata sääntöjä? Nosta kissa pöydälle ja kysy esihenkilöltä.

Vierailija
14/50 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sopimuksesta loman voi siirtää loppuvuoteen . Itse lomailemaan syyskuussa, silloin saa helpommin vuokrattua talon ja auton kohdemaassa. Ja ei ole niin paljon muita turisteja. 4 viikkoa vuokrassa ero on suuri. Syyskuu toki on vielä normaalia loma-aikaa

Vierailija
15/50 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion virasto ja päivät täynnä? Avaa hieman mistä tuollainen kausivahtelu johtuu?

Täällä on varmasti avissa, migrissä ym olevia joten voisitteko kertoa miten ihmeessä käsittelyajat voi olla tolkuttoman pitkiä. Pääosa hakemuksien käsittelystä on tarkastaa että vaadittavat liitteet on mukana ja lätkäistä hyväksytyksi. Onko kyseessä se ettei saa olla liian tehokas ettei vähennetä väkeä vai mistä johtuu? Toki joukossa on enemmän töitä teettäviä kohteita sekä tietysti osa pitää tarkastella tarkemmin mutta ei se selitä tuota hitautta.

Vierailija
16/50 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tästä tule vielä bonuksena lisälomapäiviä, kun pitää lomaa lomakauden ulkopuolella?

Vierailija
17/50 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että joku suostuu pitämään lomia kesäkuukausien ulkopuolella.

Vierailija
18/50 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tästä tule vielä bonuksena lisälomapäiviä, kun pitää lomaa lomakauden ulkopuolella?

Jollain aloilla tulee, tosin en tiedä millä.

Vierailija
19/50 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kesälomahan pitää pitää syyskuuhun mennessä.

Vierailija
20/50 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kesälomahan pitää pitää syyskuuhun mennessä.

Eikä pidä. Syyskuu on vielä kesälomakuukausi, joten lokakuuhun mennessä tulee kesäloma pitää, ellei toisin sovita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi