Rakastan sipsialoituksia! Puhutaan sipseistä. Itse söin juuri 100 g pussin. Koko päivän oli nälkä ja päätin, että
illalla ostan sipsejä. Niin tein ja koko pussi meni. Olen todella tyytyväinen! Syön niitä harvoin.
Milloin te olette viimeksi syöneet sipsejä?
Kommentit (41)
Noin kerta viikossa syönyt siitä saakka kun olin 18-19 ja pystyin ostamaan itse. Äiti ei ostanut kuin lastenjuhlille kerran vuoteen.
En nyt jaksa ajatella lihomista. Korvaan sipseillä yleensä 2 ruokaa päivästä, enkä enää kykene samoihin määriin kuin nuorempana... noin 100g riittää per kerta. Oikian viinietikkasipsit on tosiaan hyviä...
Ap, täällä sieluntoveri sipsinrakastaja.
Mutta arvaa mitä? NYT on löytynyt tuote joka vetää vertoja sipseille ja on jopa vielä kaloripitoisempaa kuin sipsit (610kcal/100g)
Nimittäin isojen markettien sipsihyllyltä löytyvä popped cheese. Pyöreä purkki, kahta eri makua.
Eli ikäänkuin ”palanutta juustoa” pieninä napostelupaloina. Siis pienempiä kuin fetakuutiot, ehkä sellaisia maissin jyvä kokoisia.
Juusto on jotenkin pahdettu (?) ja maku on siis sama kuin juustoleivät uunissa ja leivän reunassa oleva ”palanut” rapea juusto. PARHAUTTA!
Kaikki Oikia viinietikka-loversit! Kokeillaa s-ketjun etikka SUIKALEITA, eli etikkasipsit sellaisena pitkänä levynä. Vielä parempi maku kuin oikia.
Sipsit on siis maailman paras herkku. En välitä sokerista, pullasra, suklaasta tms mutta SIPSIÄ voisin syödä 24/7/365.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Oikia viinietikka-loversit! Kokeillaa s-ketjun etikka SUIKALEITA, eli etikkasipsit sellaisena pitkänä levynä. Vielä parempi maku kuin oikia.
Oho, en ole koskaan kuullutkaan. ap
Vierailija kirjoitti:
Millä nimellä noita voisi etsiä?
Vierailija kirjoitti:
Ap, täällä sieluntoveri sipsinrakastaja.
Mutta arvaa mitä? NYT on löytynyt tuote joka vetää vertoja sipseille ja on jopa vielä kaloripitoisempaa kuin sipsit (610kcal/100g)
Nimittäin isojen markettien sipsihyllyltä löytyvä popped cheese. Pyöreä purkki, kahta eri makua.
Eli ikäänkuin ”palanutta juustoa” pieninä napostelupaloina. Siis pienempiä kuin fetakuutiot, ehkä sellaisia maissin jyvä kokoisia.
Juusto on jotenkin pahdettu (?) ja maku on siis sama kuin juustoleivät uunissa ja leivän reunassa oleva ”palanut” rapea juusto. PARHAUTTA!
Apua, uskaltaako tuollaista maistaakaan. ap
Ai jai Taffel diner ja Estrellan salt vinegar.. Mutta ei hetkeen :( Painoa pitää vähän vahdata.
Vierailija kirjoitti:
On ollut jo pari päivää cheeseballsit pöydällä nahistumassa. Aah ihanan nihkeän nahkeita juustopalloja tiedossa!
Meillä myös avataan ne nahistumaan. En tiedä mikä siinä on, mutta muuttuvat vain paremmiksi :)
Ranch & sourcream -sipsejä illaksi 😍😍
Mun tekee mieli lidlin juuston makuisia sipsejä. Koko vuosi on mennyt ilman perunalastut, kerran ruissipsiä ja kerran poppareita. Pääsiäisenä otan sipsiä ja jäätelöä!
Vierailija kirjoitti:
Mun tekee mieli lidlin juuston makuisia sipsejä. Koko vuosi on mennyt ilman perunalastut, kerran ruissipsiä ja kerran poppareita. Pääsiäisenä otan sipsiä ja jäätelöä!
Minä en syönyt suunnilleen 20 vuoteen sipsejä, kunnes löysin ne uudelleen.
Kuukausi tai kaksi on viime kerrasta aikaa. Aika harvoin tulee syötyä. Joskus iskee sipsihimo, ja silloin parasta on mikä vaan sourcream&onion. Dippi on jo luksusta. Grillimaustetut sipsit myös maistuu. Tavalliset sipsit on turhan tylsiä, mutta kyllä nekin dipin kanssa menee. Pahimpia on juustonaksut, hyi en ole koskaan tykännyt.
Rakastan sipsiä ja niitä on pakko syödä kerran viikossa. Nuorempana söin ison pussin, nykyään keski-ikäisenä pystyn enää syömään niitä tymiä minipusseja; isomman kun kiskoo napaansa on seuraavana päivänä ja monta päivää sen jälkeen koko kroppa turvoksissa. En suostu luopumaan sipseistä kokonaan vaikka painon hallinnan takia varmaan pitäisi. Karkista ja pullasta voisin hyvin luopua.
Parasta on Estrellan herkkusipsit Ranch-dipillä, Kickersit sellaisenaan, Raffelit tzatziki-dipillä, juustonaksut, mustapippurilla ja suolalla maustetut Piper's? sipsit, Laysin oreganomausteiset sipsit...
Vierailija kirjoitti:
Mitä nää siis on?? Musta on kamalaa, ettei vinegar-sipsejä oo paljon mitään makuja. Täällä maalla en oo nähnytkään mitään Oikia-sipsejä 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nää siis on?? Musta on kamalaa, ettei vinegar-sipsejä oo paljon mitään makuja. Täällä maalla en oo nähnytkään mitään Oikia-sipsejä 😢
Ne Estrellan ovat kyllä ihan tosi hyviä, syö niitä. Vuorottelen niiden ja Oikian välillä.
Estrellan Linssisnacks Cheddar Kermaviili & sipuli. Omg. Syön joka perjantai pussin. Koko päivän saa paastota/juoda viherpirtelöitä, jotta saa sitten tuollaisen pussin vetäistä.
Estrellan Aito Chessar Linssisnacks, kermaviili & sipuli makusena. En ole ikinä maistanut '' sipsiä '' jossa olisi näin paljon makua. Deliciest merkin Iso Sipsi tuote on myös erittäin kätevä, ei tyhmiä pieniä muruja pussin pohjalla, vaan kunnon kokoisia sipsejä. Pirkan Kvinoa-snacks jalapenon makusena myös erittäin hyviä.
Edellä mainittuihin tuotteisiin ei tarvitse erikseen dippiä, mutta ihan mikä vaan Pringles maku + sweet chili dippi on rakkautta. Isoihin pusseihin en enää mielellään koska, koska puolet pussista yleensä säälittäviä mauttomia muruja.
Ihan parasta Juusto pallot!
Seuraavana epäperunalastut, eli tumman vihreä pringles (vaalea menee jos tummaa ei ole)
kickers, Hot Rod, Pirkan ristikot sekä yrttiset sipsit.
Pringles tehdään Muusi jauheesta, entäpä muut mun suosikit? Juusto pallot tietty maissia.