Huomenta! Mietin opiskeluja t. Ammattivalittaja
Mä olen hyvä reaaliaineissa. Saan 9 ja 10 kokeista. Harmi, etten matemaattisissa aineissa pärjää. Pitää miettiä, mitä alkaisi opiskelemaan?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KIITOS, Ammattivalittaja!
Taas päivän piristys sulta! :D :D :D
Ja unohdin välittää kiitokset teille työssäkäyville. Ihanaa, että maksatte mun hampaani, n 3000€ plus työmatärkkinatukeni, asumistukeni yms. Ap
Ole hyvä vain. Kyllä taas kelpaa tehdä jonninjoutavia päiväkirjamerkintojä Aihe Vapaalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja unohdin välittää kiitokset teille työssäkäyville. Ihanaa, että maksatte mun hampaani, n 3000€ plus työmatärkkinatukeni, asumistukeni yms. Ap
Ole hyvä vain. Kyllä taas kelpaa tehdä jonninjoutavia päiväkirjamerkintojä Aihe Vapaalle!
Kyllä kelpaa ja olen tosi tyytyväinen, ettei mieheni enää tulevaisuudessa tarvitse elättää minua ja että jää tuokin 3000€ hänelle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kelpaa ja olen tosi tyytyväinen, ettei mieheni enää tulevaisuudessa tarvitse elättää minua ja että jää tuokin 3000€ hänelle. Ap
Tähän nyt ei usko kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän nyt ei usko kukaan.
Miksi ei? Ennemmin mä yhteiskunnalta rahat otan kuin mieheltä. Ap
Ei me uskota mitään mitä kirjoittelet. :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Näkyyhän se sitten kun muutan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me uskota. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se tänne näkyy? Ei näkynyt sun Aruban matkasikaan millään lailla. Sinä nyt suollat ihan mitä vaan, mutta mikään ei ole koskaan totta.
Miksi meidän pitäisi maksaa sinun hampaasi tai työmarkkinatukesi?
Sinähän olet näillä näppäimillä menemässä töihin ja kustannat sitten ihan itse elämäsi. :)
Ilkeitä ihmisiä täällä haukkumassa ap:ta.
Opiskeluista: koeta saada matematiikkaan tukiopetusta vaikka sen opiskelupaikan kautta. Sinulla voi olla esim. dyskalkulia. Eli kursseja voisi vähän mukauttaa ja voisit saada tukiopetusta. Koeta treenata ihan perustaitoja matematiikassa ennen niitä kursseja. Oon ihan satavarma, että pärjäät. Hoida se merkonomin tutkinto valmiiksi tai lukio, jos se olisi kesken.
Vierailija kirjoitti:
Miksi meidän pitäisi maksaa sinun hampaasi tai työmarkkinatukesi?
Sinähän olet näillä näppäimillä menemässä töihin ja kustannat sitten ihan itse elämäsi. :)
Minähän menen heti töihin, kun saan niitä töitä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos voittaisin Lotossa, voisin lahjoittaa nimimerkki ammattivalittajalle muutaman tonnin ainakin. Mieluusti korvamerkitsisin maksamiani veroja hänelle. Hän on kirjoittanut niin paljon tänne ja olemme päässeet seurailemaan hänen elämänsä vaiheita. Mun sympatiani ovat hänen puolellaan ja toivon hänelle sydämestäni hyvää. ❤
Oon varma, että pärjäät, jos jatkat opiskeluita. Mutta harjoittele ihan peruslaskuja ensin ja koeta saada sitä tukiopetusta.