Naapuri ravaa öisin vessassa n. Tunnin välein. Vetää joka kerta vessan ihan täysillä.
Toki voi olla, että valvoo ja juo mahd jtn..
On hieman eristäytynyt eikä poistu miltein ikinä kämpästään. Tuo kuitenkin häiritsee minua..
Kommentit (42)
Pidätkö kirjaa hänen tulemisista ja menemisistä, kun tiedät, että on eristäytynyt? Korona-aikana eristäytyminen onkin vakava juttu, soita suoraan poliisille. Niitä taatusti kiinnostaa myös yläkertalaisesi suolen ja rakon yksityiskohtainen toiminta.
Vierailija kirjoitti:
Hassu mielikuva, että joku vetää vessan "ihan täysillä".
Muakin kiinnsotaa miten vessa vedetään täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on joku krooninen virtsatietulehdus, joka uusii pian edellisen antibioottikuurin jälkeen. Siispä käyn hereillä ollessa wc:ssä vähintään kerran tunnissa ja öisin herään 2-3 kertaa wc-käyntitarpeen vuoksi. Suunnittelen ostosreissutkin sitä ajatellen, että lähellä on wc.
Olen kärsinyt vaivasta noin 32-vuotiaasta lähtien ja lievempänä parikymppisestä lähtien. En ole ennen tajunnut, että omassa kotonakin pitäisi rajoittaa naapureiden vuoksi wc-käyntien määrää tai ajankohtaa. :(
T. N35+
Ei tarvitse rajoittaa. Normaalia elämää saa elää ja siihen ei voi mikään kyylä vaikuttaa.
ässä68 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa lapsuuden kodissa alkoholisti isä hermostui vessan vetämisestä, vessa piti vetää varovasti vetonappia nostaen, muuten se alkoi sekoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten vessa vedetään semi täysillä?
Vierailija kirjoitti:
ässä68 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa lapsuuden kodissa alkoholisti isä hermostui vessan vetämisestä, vessa piti vetää varovasti vetonappia nostaen, muuten se alkoi sekoilemaan.
o.O
Vierailija kirjoitti:
Ja jos ei huuhtele vessaa niin posliinin emali syöpyy ja kylppäri ja koko huoneisto sen jälkeen alkaa haista navetalta.
😂posliinin emali😂
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmilla miehillä eturauhasvaivassa tavallista. Huonossa hoidossa oleva diabeteskin tekee tuota. Elämän ääniä.
Minulla taas munuaissiirre, joskus se innostuu öisin tyhjentämään nesteitä muttei sentään joka yö onneksi.
Miksi et nuku öisin, vaan valvot kuuntelemassa naapurin vessakäyntejä?
Minkälainen talo muuten on, jos vessan vetäminen kuuluu naapuriin niin lujaa, että siitä pitää oikein häiriintyä?
Vierailija kirjoitti:
Mun yläpuolella asuu joku vanhempi nainen joka kanssa ravaa vessassa ihan koko ajan 😳 Tässä talossa vielä kuuluu vessanveto vähän turhan selvästi
Naapuristani kuului vessan vetäminen varmaan 10 minuutin välein. Ajattelin että kukaan ei voi käydä niin usein vessassa. Kysyin naapuriltani asiaa (asun paikkakunnalla missä ihmiset puhuvat toisilleen). Kävi ilmi, että vessan uimuri tms. oli rikki ja vessa veti itse itsensä vähän väliä. Kiinteistöhuolto korjasi seuraavana päivänä.
Vessaäänet ovat normaaleja elämisen ääniä. Jatkuva jumputus kämpässä, ovien paiskonta, tavaroiden heittely lattioille, huonekalujen hinaaminen ym. eivät ole normaaleja elämisen ääniä.
Ei poistu miltei ikinä kämpästään? Mistä sinä tämän tiedät? Niinpä niin, koska et itse poistu kotoasi. Sen lisäksi käytät aikasi naapurin menemisien ja vessakäyntien tarkkailuun. Kumpikohan teistä on se, jolla on ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Mun yläpuolella asuu joku vanhempi nainen joka kanssa ravaa vessassa ihan koko ajan 😳 Tässä talossa vielä kuuluu vessanveto vähän turhan selvästi
Juon vettä 2 litraa päivässä+kahvia 2 kuppia. Lisäksi ruuan kanssa maitoa tai mehua. Siksi käyn vessassa päivisin. Ihan normaalia ääniä asukkaalla. Koita vaan sopeutua kerrostalo elämään tai muuta omakotitaloon.
Ettei vain vessa vuotaisi. Meillä joskus vuosi ja vessa "veti" itsensä aina tietyin väliajoin, myös yöllä. Eli säiliö tyhjentyi ja vessan mekanismi tulkitsi sen vetämiseksi, jolloin alkoi uudelleentäyttämään itseään (ja siitä tulee melua).