Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ravaa öisin vessassa n. Tunnin välein. Vetää joka kerta vessan ihan täysillä.

Vierailija
22.03.2021 |

Toki voi olla, että valvoo ja juo mahd jtn..
On hieman eristäytynyt eikä poistu miltein ikinä kämpästään. Tuo kuitenkin häiritsee minua..

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sun naapuri :O

Vierailija
2/42 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks olet aina kotona ja oletko juoppo?

T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla miehillä eturauhasvaivassa tavallista. Huonossa hoidossa oleva diabeteskin tekee tuota. Elämän ääniä.

Vierailija
4/42 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi elämisen ääniä. Etkö itse nuku?

Vierailija
5/42 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista rytmiä elät ja miten vietät aikasi?

Vierailija
6/42 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana.

Vierailija
7/42 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 oli myös ap

Vierailija
8/42 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei huuhtele vessaa niin posliinin emali syöpyy ja kylppäri ja koko huoneisto sen jälkeen alkaa haista navetalta. 

Vierailija
9/42 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks olet aina kotona ja oletko juoppo?

T.ap

Juon vettä, yrttijuomaa ja appelsiinimehua. Valvon yömyöhään ja teen töitä. Joskus nukkumaan vasta 03.30. Pitää juoda, että pysyy hereillä.

Vierailija
10/42 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä huono äänieristys.

Vierailija
11/42 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yläpuolella asuu joku vanhempi nainen joka kanssa ravaa vessassa ihan koko ajan 😳 Tässä talossa vielä kuuluu vessanveto vähän turhan selvästi

Vierailija
12/42 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormettaako hän siellä ja onko dildo käytössä vessakeikoilla?

Vierailija
13/42 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa jos aina vetää vessan. Ei jokaisen pissin jälkeen tarvitse vettä tuhlata.

Vierailija
14/42 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle on lukuisia syitä. Antakaa ihmisten olla rauhassa.

Vierailija
15/42 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä:

Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.

Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.

Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.

Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun sossukin alkaisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä sossussa käyttää aikaansa vessassa ramppailuun.

Ap

Vierailija
16/42 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juo kaljaa yötämyöten, niin ymmärrettävää.

Vierailija
17/42 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu diabetes kakkosesta. Elimistö yrittää poistaa liikaa sokeria verestä munuaisten kautta lisäämällä virtsan eritystä.

Vierailija
18/42 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kai on ihan sun naapurisi oma asia kuin usein vessassa käy. Älä kyttää muiden tekemisiä, hoida vaan omat vessa käyntisi.

Vierailija
19/42 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin korvatulpat ja kuulosuojaimet. Tervetuloa kerrostaloon.

Vierailija
20/42 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joku krooninen virtsatietulehdus, joka uusii pian edellisen antibioottikuurin jälkeen. Siispä käyn hereillä ollessa wc:ssä vähintään kerran tunnissa ja öisin herään 2-3 kertaa wc-käyntitarpeen vuoksi. Suunnittelen ostosreissutkin sitä ajatellen, että lähellä on wc.

Olen kärsinyt vaivasta noin 32-vuotiaasta lähtien ja lievempänä parikymppisestä lähtien. En ole ennen tajunnut, että omassa kotonakin pitäisi rajoittaa naapureiden vuoksi wc-käyntien määrää tai ajankohtaa. :(

T. N35+