Naapuri ravaa öisin vessassa n. Tunnin välein. Vetää joka kerta vessan ihan täysillä.
Toki voi olla, että valvoo ja juo mahd jtn..
On hieman eristäytynyt eikä poistu miltein ikinä kämpästään. Tuo kuitenkin häiritsee minua..
Kommentit (42)
Miks olet aina kotona ja oletko juoppo?
T.ap
Vanhemmilla miehillä eturauhasvaivassa tavallista. Huonossa hoidossa oleva diabeteskin tekee tuota. Elämän ääniä.
Normi elämisen ääniä. Etkö itse nuku?
Millaista rytmiä elät ja miten vietät aikasi?
Ja jos ei huuhtele vessaa niin posliinin emali syöpyy ja kylppäri ja koko huoneisto sen jälkeen alkaa haista navetalta.
Vierailija kirjoitti:
Miks olet aina kotona ja oletko juoppo?
T.ap
Juon vettä, yrttijuomaa ja appelsiinimehua. Valvon yömyöhään ja teen töitä. Joskus nukkumaan vasta 03.30. Pitää juoda, että pysyy hereillä.
Mun yläpuolella asuu joku vanhempi nainen joka kanssa ravaa vessassa ihan koko ajan 😳 Tässä talossa vielä kuuluu vessanveto vähän turhan selvästi
Sormettaako hän siellä ja onko dildo käytössä vessakeikoilla?
Outoa jos aina vetää vessan. Ei jokaisen pissin jälkeen tarvitse vettä tuhlata.
Tuolle on lukuisia syitä. Antakaa ihmisten olla rauhassa.
Ap jatkaa vielä:
Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.
Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.
Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.
Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun sossukin alkaisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä sossussa käyttää aikaansa vessassa ramppailuun.
Ap
Jos juo kaljaa yötämyöten, niin ymmärrettävää.
Se johtuu diabetes kakkosesta. Elimistö yrittää poistaa liikaa sokeria verestä munuaisten kautta lisäämällä virtsan eritystä.
Se kai on ihan sun naapurisi oma asia kuin usein vessassa käy. Älä kyttää muiden tekemisiä, hoida vaan omat vessa käyntisi.
Ei muuta kuin korvatulpat ja kuulosuojaimet. Tervetuloa kerrostaloon.
Minulla on joku krooninen virtsatietulehdus, joka uusii pian edellisen antibioottikuurin jälkeen. Siispä käyn hereillä ollessa wc:ssä vähintään kerran tunnissa ja öisin herään 2-3 kertaa wc-käyntitarpeen vuoksi. Suunnittelen ostosreissutkin sitä ajatellen, että lähellä on wc.
Olen kärsinyt vaivasta noin 32-vuotiaasta lähtien ja lievempänä parikymppisestä lähtien. En ole ennen tajunnut, että omassa kotonakin pitäisi rajoittaa naapureiden vuoksi wc-käyntien määrää tai ajankohtaa. :(
T. N35+
Olen sun naapuri :O