Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi pitkästyttävin työpaikka, jonka keksitte? Minulle se olisi lamppukauppa

Vierailija
22.03.2021 |

Valaisinkauppa siis. Ne kaikki lamput möllöttämässä siellä katossa ja joku hassu asiakas joskus kerran kolmessa tunnissa katsomassa niitä, mutta ei ostamassa. Joskus sytyttämässä ja sammuttamassa jotakin lamppua.

Ja auta armias, jos joku ostaisi lampun ja se pitäisi vielä paketoida. En keksi mitään tylsempää. Joku tuuletinlamppu humisisi siellä ylhäällä hiljaisuudessa koko päivän.

Mikä olisi teidän tylsä työpaikkanne?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku silmälasikauppa olisi kamala.

Vierailija
22/60 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus töissä Makuunissa. Arkipäivänä vuoronaikana kävi max 5 asiakasta. Oli piiiiitkät tunnit istua, kun koko aikaa ei siivottavaa ja järjesteltävääkään löytynyt. Sattuneesta syystä Makuuneja ei enää ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asianajotoimisto. Tai tilitoimisto.

Vierailija
24/60 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vartija, jonka tehtävä on olla paikallaan ja odottaa että joku yrittäisi varastaa jotain. Olen kokeillut, sitä tylsempää ei ole.

Vierailija
25/60 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäisen karkkiosasto

Vierailija
26/60 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen vartija, jonka tehtävä on olla paikallaan ja odottaa että joku yrittäisi varastaa jotain. Olen kokeillut, sitä tylsempää ei ole.

Tuo ja vieläpä jossain sivukylän apteekissa tms. jossa maailmanloppu on melkein todennäköisempää kuin varkaan paikalle saapuminen. 

Vierailija
27/60 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran vahtimestarina. Päivien aikana ei tapahtunut muuta kuin mun pään kopsahdus tiskiin, kun nukahdin pystyyn. Kamala kesäduuni.

Vierailija
28/60 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla menee sekaisin termit pitkästyttävä ja kamala. 

Vierailija
29/60 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen virasto, jossa kaikkien ilme on hapan ja ilmapiiri jäätävä. Ei työhuoneita ja juorut kuuluvat selvästi.

Vierailija
30/60 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäisen mikä tahansa osasto.

Vierailija
31/60 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen virasto, jossa kaikkien ilme on hapan ja ilmapiiri jäätävä. Ei työhuoneita ja juorut kuuluvat selvästi.

Kaukana pitkästyttävästä. Siellähän kuulisi vaikka mitä mehukasta ;)

Vierailija
32/60 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden kuulien leikkaaja

Vierailija
33/60 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavimpia työpaikkoja keksin vaikka kuinka, mutta pitkästyttävintä on vaikea kuvitella. Minulla on nimittäin niin vilkas aivotoiminta, että voin vaikka maata tuntikaupalla vain miettimässä ilman mitään virikkeitä. Pitkästyttävin työ olisi siis jokin sellainen, jossa tapahtuu mahdollisimman vähän, mutta kuitenkin niin paljon, ettei ehdi keskittyä omiin ajatuksiinsa.

Liikenteenlaskija. Pitäisi istua tienlaidassa, klikata jokaisen henkilöauton kohdalla laskuria ja merkitä samalla paperille pakettiautot punaisella, kuorma-autot sinisellä ja kaksipyöräiset vihreällä kynällä.

Vierailija
34/60 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla kassa jossa sai maksaa laskuja. Kerran kesäpäivässä asiakas kävi, yleensä limainen äijä joka säästi pankkikulut ja maksoi laskun tiskillä

Vierailija
35/60 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhusten hoivapaikka. Aina samaa, masentavaa ilmapiiriä. Samaa rutiinia, vaippojen vaihtoa, syöttämistä, hiljaisuutta. Kollegat masentuneita, huonotuulisia. Ankeuden perikuva koko paikka. Ei mitään iloa, virikkeitä tms. Ainaista ankeutta ja masentunutta ilmapiiriä.

Vierailija
36/60 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosmetologi tai joku ripsenliimaaja tms turha homma.

Itse kosmetologina sanon että aika tärkeä homma, käydä leikkaamassa ja hoitamassa vanhusten ja sänkypotilaiden jalkoja hoivakodeissa. 👌🏻 Jokaisella on jalat ja iho ongelmia joita tulisi hoitaa ja työni koen todella mielelekkäänä. Saan auttaa ihmisiä. Esteettinen puoli myös erikseen mikä yleensä ”vain” mielletään kosmetologin työksi. 😊 Ei ole tylsää päivää kun erilaisia asiakkaita ja eri hoitoja joka päivä.

Vierailija
37/60 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistisairaiden hoitaja. 500 kertaa päivässä käydään läpi samat asiat lähtien siitä, mikä päivä on. 

Sama kun kehitysvammaisten hoitaja. Samat kuviot toistat päivästä toiseen, esim pukeminen -eikä ohjattava koskaan sitä opi.

Vierailija
38/60 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus töissä Makuunissa. Arkipäivänä vuoronaikana kävi max 5 asiakasta. Oli piiiiitkät tunnit istua, kun koko aikaa ei siivottavaa ja järjesteltävääkään löytynyt. Sattuneesta syystä Makuuneja ei enää ole. 

Mikä tahansa tällainen työpaikka, jossa ei saisi hiljaisena aikana ja kaikki oheistyöt tehtyään vaikka lukea kirjaa vaan pitäisi esittää tekevänsä jotain koko ajan. 

Vierailija
39/60 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaaja. 🤮

Hilsepäitä ja muuta kökköä

Koska kampaajan työssä on hilsepäitä kiellät työn tylsäksi? Ok😅😂

Vierailija
40/60 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena likkana 80-luvulla ison yrityksen puhelinvaihteenhoitajana. Sikäli ihan jees, että pystyi lukemaan kirjoja kun oli rauhallista, mutta onhan se pidemmän päälle puuduttavaa sanoa satoja kertoja päivässä (nimi keksitty) Möttösen murkina hyvää päivää, hetkinen olkaa hyvä. Tai: Numerosta ei nyt vastattu, haluatteko jättää soittopyynnön?

Opin kyllä firman puhelinnumerot aika hyvin ulkoa.