Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hemmetin huutonetti!

Vierailija
06.08.2008 |

Ihmettelen miksi huutonetissä ylipäänsä voi antaa negatiivista palautetta kun ei sitä oikeasti kuitenkaan voi antaa kun vastapuoli kuitenkin roiskaisee takaisin negalla.

Tällä viikolla paloi pinna ihan totaalisesti. Joku nirppanokka huusi minulta pilkkahinnalla ison tuotteen. Myin halvalla, koska oikeasti halusin vain päästä tuotteesta eroon ja antaa sen jollekin tarvitsevalle kaatopaikan sijasta eikä tavoitteena ollut "tehdä bisnestä".

Kolmeen päivään ostaja ei ottanut ollenkaan yhteyttä. Lähetin postia ja neljäntenä päivänä ostaja vastasi että hän tulee hakemaan tuotteen kahden viikon päästä tiettynä päivänä klo x. Ilmoitin että valitettavasti kyseinen aika ei sovi minulle koska olen töissä. Ehdotin vaihtoehtoisia aikoja (lähes joka päivälle sekä iltaa että aamua) ja myöskin sellaista vaihtoehtoa että voin jättää tuotteen pihallemme katokseen ja hän voi sen siitä hakea. Lupasin tuotteen hänelle myös ilmaiseksi.

Ostaja vastasi, että hän ei halua sateessa kastunutta tuotetta eikä voi pienten lasten kanssa tulla hakemaan tuotetta milloin tahansa. Koska aikataulumme eivät sovi yhteen (siis minä en voi olla paikalla hänen ilmoittamanaan ajankohtana) niin hän ei ota koko tavaraa. Lisäksi hän haukkui minut maan rakoon ja kaatoi niskaani kaikki aikaisemmat "epäonnistuneet" kauppansa joissa myyjä ei ollut suostunut hänen ehtoihinsa. Myyjät kuulemma halveksivat halpojen tuotteiden ostajia ja yrittävät kusettaa kaikin keinoin. Kaiken kaikkiaan ostajan sähköpostiviestien tyyli oli todella töykeää ja vihaista ja ne vilisivät kirjoitusvirheitä.

Antaisin negan, mutta en halua ostajalta negaa koska minulla ei ole yhtään aikaisempaa negatiivista palautetta vaan pelkkiä positiivisia. Kirjoitustensa mukaan ostaja on tehnyt paljon kauppaa aiemminkin, mutta hänellä ei ole huutonetissä ainuttakaan palautetta. Ilmeisesti kyseessä on siis kiukkupussi, joka sotkee jokaisen kauppansa, saa läjäpäin negoja ja vaihtaa nimimerkkiä jotta ne eivät näkyisi vastapuolelle. Eikö näitä saada millään kuriin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella töykeitä ja vihamielisiä viestejä alusta lähtien ihan kuin minä olisin ollut syypää kaikkiin hänen ongelmiinsa. Valitti kaikista niistä ominaisuuksista ja vioista jotka tuotteesta oli kuvauksessa ihan selvästi mainittu ja joiden vuoksi tuote nimenomaan oli halpa.

Luulen että ostaja yksinkertaisesti on yksinkertainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla