Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ehdota jotain bändiä, jonka videon haluaisit nähdä! Mielellään joku kauan kadoksissa ollut!
11.08.2006 |
Kommentit (14)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nauroin just ihan kipeenä Sabrinan BOys, boys, boys videota. Hitsi miten se on voinut päästä pinnalle?
http: //www. youtube. com/watch?v=Er1aGnBLYC0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vitsi tuo Nuno ois kymmenen vuotta sitten saanut multa pesää nunosekunnissa! ;D
16
Nostan tämän muillekin, jotka haluavat nostalgisia biisejä ettiä netistä.
-ap
Alue: Aihe vapaa
" dont blame it on sun shine, moon light, dont blame it on good times, blame it on the boogie"
ne tanssi niin kivasti siinä samalla