Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko täydellinen luuseri, voinko koskaan tuntea olevani ns . normaali, auttakaa!

Vierailija
30.06.2006 |

Olen 20v nuori nainen. Kärsin karsastuksesta. Minua on kiusattu koulussa ja silmäleikkaukset ovat epäonnistuneet.

Onko teistä " noloa" kohdata ihminen jonka silmät karsastaa?



T. surusilmä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ilmeinen karsastus myös silmälaseilla?

Vierailija
2/5 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan arastele sen takia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki suurin osa ihmisistä ei sano mitään. Kun otan alkoholia karsastus vähenee ja miehetkin kiinnostuvat minusta. Olen kuitenkin ujo ja häpeän, mihin työhön voisin mennä, ettei tarvitse ottaa katsekontaktia?

Neljän seinän sisälle lopun iäksi? ;*(

Vierailija
4/5 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

loukkaako sinua kun keskustelukumppanisi tahattomasti vilkaisee taaksensa, kun luulee sinun katsovan sinne? Vieraista en sinuna välittäisi, ja ystävät hyväksyvät sinut myös vikoinesi..

Vierailija
5/5 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutut ja ystävät eivät katso taakseen, yleensä lapset.



ap



onko minulla kohtalotovereita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan