Olenko täydellinen luuseri, voinko koskaan tuntea olevani ns . normaali, auttakaa!
Olen 20v nuori nainen. Kärsin karsastuksesta. Minua on kiusattu koulussa ja silmäleikkaukset ovat epäonnistuneet.
Onko teistä " noloa" kohdata ihminen jonka silmät karsastaa?
T. surusilmä
Kommentit (5)
toki suurin osa ihmisistä ei sano mitään. Kun otan alkoholia karsastus vähenee ja miehetkin kiinnostuvat minusta. Olen kuitenkin ujo ja häpeän, mihin työhön voisin mennä, ettei tarvitse ottaa katsekontaktia?
Neljän seinän sisälle lopun iäksi? ;*(
loukkaako sinua kun keskustelukumppanisi tahattomasti vilkaisee taaksensa, kun luulee sinun katsovan sinne? Vieraista en sinuna välittäisi, ja ystävät hyväksyvät sinut myös vikoinesi..
tutut ja ystävät eivät katso taakseen, yleensä lapset.
ap
onko minulla kohtalotovereita?
Onko sinulla ilmeinen karsastus myös silmälaseilla?