Mitä teette puolisonne kanssa näin sunnuntaisin?
Kuolen tylsyyteen. Mies huitelee omissa menoissaan.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Puoliso puuhaa lastensa kanssa, aina. Minä olen yksinäni, aina.
Ihan vakavissaan: onko tavallisissa ydinperheissä miehellä ja naisella koskaan aikaa toisilleen? Vai onko se miehen ja naisen välinen suhde jotenkin telakalla odottelemassa sellaiset viisitoista vuotta?
Uusperhe, ei yhteisiä lapsia?
Kyllä se parisuhde kestää kun puuhaillaan, pelataan, eletään arkea niiden lasten kansssa, kaikki yhdessä. Harvalla on mummoloita ja pitkiä viikonloppuja kaksin puolison kanssa, eikä niitä jatkuvasti tarvitsekaan olla kun eletään sitä perhe-elämää. Sitä suhdetta pitää hoitaa ihan päivittäin, jutuilla jotka kestää myös lasten läsnäolon sekä pienet lapset nukkuu iltaisin, isommat aamuisin.
Tehty ruokaa)
Haudutin eilen pulled beefiä ja teimme tänään siitä empanadoja. Dipattiin niitä mangosalsalla, korianterilla ja kurkumalla maustettuun jugurttiin. Nuo meni parempiin suihin heti kuumina:)
Tein myös kookos-linssikeiton ma-ti lounaiksi ja mies teki shepherd's pien samoille päiville päivälliseksi
Muuten kuulusteltu abin matikkaa tiistain yo tenttiä varten
Puoliso puuhaa lastensa kanssa, aina. Minä olen yksinäni, aina.
Ihan vakavissaan: onko tavallisissa ydinperheissä miehellä ja naisella koskaan aikaa toisilleen? Vai onko se miehen ja naisen välinen suhde jotenkin telakalla odottelemassa sellaiset viisitoista vuotta?