Mitä muuta ei näe sinusta ulkoapäin?
Minusta ei näe miten yksinäinen olen. Minulla ei ole miestä eikä lapsia,mutta esitän aina että kaikki on hyvin ja pärjään yksinkin. Tosiasiassa olen todella yksin ilman omaa perhettä,lapsia en enää ikäni puolesta taida hankkia mutta mies olisi mukava saada.On minulla ystävät ja vanhemmat ja sisarukset mutta olen silti yksin.
Mietin usein miten vanhenen eikä kukaan ole seurana tai jos joudun johonkin palvelutaloon/vanhainkotiin niin ei minua käy kukaan katsomassa.
Kommentit (23)
Ketjussa on tullutkin jo monia asioita joita ei minustakaan ulospäin näe. Toisaalta tuntuu olevankin melkein niin päin, että se kaikki mikä minusta muille ulospäin näkyy ei ole oikeasti minua/totta.
Sitä että olen liikunnallinen ihminen jolla on oikeasti terveelliset elämäntavat. Näytän nimittäin ihan sohvikselta :-(
Tai no, kyllähän ihmiset näkee minua lenkilläkin mutta tuskinpa silloinkaan eka ajatus on kenelläkään, että onpas tuossa hyväkuntoinen (saati timmi) ihminen.
Todellista luonnettani, eli olen kipakka ja temperamenttinen. Vieraampien silmissä olen kiltti ja rauhallinen, vain vanhempani ja mieheni tietää oikean luonteeni. Tosin jos minua tai läheisiäni kohdellaan huonosti, oikea luonteeni vie voiton ja annan kuulua. Mutta harvemmin on ollut tarvetta.