Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko täällä syö salaa? Eli miehen edessä laihduttaa, mutta salaa syö kaikkea hyvää

Vierailija
21.03.2021 |

Ihan kätevä tapa
N 100kg

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä huijata itseään ja muita vaikka millä tavalla.

Vierailija
2/29 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki tuossa on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinpäin. Herkutellaan yhdessä miehen kanssa, yksin ja töissä syön kevyemmin. Nyttenkin otettiin päiväkahvin kanssa jätskit.

Vierailija
4/29 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, en syö niinkään paljon kuin hän luulee! Kerron jo syöneeni, vaikka en ole ottanut mitään. Näin pysyn hoikkana.

Vierailija
5/29 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisinpäin. Herkutellaan yhdessä miehen kanssa, yksin ja töissä syön kevyemmin. Nyttenkin otettiin päiväkahvin kanssa jätskit.

Miksi?

Vierailija
6/29 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Siksi😊

7/29 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukaisin Omar pussin. Ymmärrätte että sitä ei sitten laiteta sivuun ennenkuin kaikki on syöty. 

Vierailija
8/29 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on itsepetos eikä ”laihdutus”. En ymmärrä miten suhteessa voi joutua niin etäälle toisesta että toisen mieliksi teeskentelee jotain mitä ei aio tehdä. Kummallista valtapeliä asialla joka on täysin omasi.

Vierailija
9/29 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Siksi😊

:)

Vierailija
10/29 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/29 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kapinoi miestä vastaan kuin olisi tämän lapsi.

Vierailija
12/29 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, johan tässä menikin pari päivää ilman tämän laihdutusprovoilijan aloituksia.

Vierailija
13/29 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kapinoi miestä vastaan kuin olisi tämän lapsi.

Myös miehellä voi olla epäterveen holhoava asenne. Kyttää vaimon kiloja. Itse en jaksaisi senasenteisen miehen kanssa pätkääkään.

Vierailija
14/29 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehopositiivisuutta puolustavien kommenttien määrästä päätellen kenties puolet palstamammoista tekee näin. Joten älä huolestu, et eroa joukosta 😃

Vierailija
15/29 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aivot eikä minun tarvitse salata mitään keneltäkään. En ole mieheni orja.

Vierailija
16/29 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvitse todellakaan salaa syödä. Mies tuputtaa ruokaa minulle koko ajan ja ihan liikaa. Ei ymmärrä, että nainen ei tarvitse niin isoja annoksia kuin mies. Meillä mies hoitaa ruoanlaiton. Hyvää on, mutta liika on liikaa.

Vierailija
17/29 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tarvitse todellakaan salaa syödä. Mies tuputtaa ruokaa minulle koko ajan ja ihan liikaa. Ei ymmärrä, että nainen ei tarvitse niin isoja annoksia kuin mies. Meillä mies hoitaa ruoanlaiton. Hyvää on, mutta liika on liikaa.

Miten niin "nainen ei tarvitse niin isoja annoksia kuin mies", kyllä minä tarvitsen. Olen isompi ja kulutan enemmän.

Vierailija
18/29 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaks ap selittää kuinka ei laihdu kun kilpparit ja geenit.

Vierailija
19/29 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kivempi herkutella miehen kanssa. Kaikki miehet ovat ihmetelleet miten näin pieni nainen vetää niin isoja annoksia.

Yksin ollessa sit urheilen ja syön kevyesti.

Mut mikäs siinä, jos toi tuo sulle iloa. Itse en viitsisi pilata terveyttäni vain vttuillakseni miehelle.

Vierailija
20/29 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "nainen ei tarvitse niin isoja annoksia kuin mies", kyllä minä tarvitsen. Olen isompi ja kulutan enemmän.

Alapeukuttajilta vaan kysyisin, olen miestä pidempi ja liikun enemmän, millä ihmeen säännöllä kuluttaisin vähemmän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä