Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhden illan juttu, jota ei kiinnostanut saanko ite

Vierailija
21.03.2021 |

Okei, miksi tätä poistetaan.
Eikö täällä saa puhua huonoista kokemuksista.
Tämä aihe kiinnostaa, koska tollanen käytös on ilmeisesti yleistä?

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole asiantuntija kun en yhdenyönsuhteita oo ikinä harrastanut mutta eikö niissä kuitenkin oo pääaaiassa oma panetus hoitaa pois päiväjärjestyksestä eikä niinkään tehä vaikutusta keneenkään?

Juuri näin. Kassit tyhjäksi, badabim badaboom. Ei ole tarkoitus nähdä toista kertaa joten miksi nähdä vaivaa? Ei ole omien kokemusten mukaan naisetkaan ns ykköspeliä esittäneet yhden yön keikoilla.

Miksi kukaan nainen haluaisi kanssasi seksiä, jos et ole kiinnostunut naisen orgasmista? Mitä saatanaa oikeasti

No eihän se sitä etukäteen sanokaan. En siis sano että se oikein on mutta varsinkin jos kapakasta yhdenillanjuttu mukaan lähtee niin se ei välttämättä sitä kaikkein huomioonottavaisinta seksiä ole vaan niinku aiempi sano, kassit tyhjäks ja paineet pois

NO ENTÄ NAISEN PAINEET?! Nainenkin voi haluta purkaa paineita seksillä, onko tämä sulle uutta?? Naisen orgasmillako ei oikeasti ole mitään merkitystä? 🙄

Tottakai voi, eikä tietenkään ole uutta, ihan samalla tavalla se naisiakin panettaa. Ja normitilanteessa ja parisuhteessa meistä miehistä valtaosa pitää varmasti huolen että nainen saa vähintään kerran panossa. Mutta humalainen baarista alkava yhdenyönjuttu luultavasti huolehtii omasta orgasmistaan

Se on esineellistämistä. Humala ei vapauta moraalia.

Jos lähden harrastamaan seksiä, oletukseni on että MYÖS MINÄ saan nautintoa. Mulla ei ole velvollisuutta antaa miehille seksiä varsinkaan ilman omaa orgasmia.

Vierailija
122/131 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esineellistämistähän tuo on tosiaan, vain oma kyrp* kiinnostaa. Muut ihmiset ovat esineitä, joilla ei ole edes ihmisarvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies voisi kertoa, että miksi helvetissä jotkut tekee noin?

Vierailija
124/131 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vielä joskus tekee noin, aivoni räjähtää.

Ap

Vierailija
125/131 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos naisena menet harrastamaan seksiä niin kai pidät huolen että saat itse  esim takaapäin painaessa räpläät klitasta vauhtia itsellese  eikö totta

Vierailija
126/131 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no jos naisena menet harrastamaan seksiä niin kai pidät huolen että saat itse  esim takaapäin painaessa räpläät klitasta vauhtia itsellese  eikö totta

Ootko joku psykopaatti?

Vierailija
127/131 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole asiantuntija kun en yhdenyönsuhteita oo ikinä harrastanut mutta eikö niissä kuitenkin oo pääaaiassa oma panetus hoitaa pois päiväjärjestyksestä eikä niinkään tehä vaikutusta keneenkään?

Juuri näin. Kassit tyhjäksi, badabim badaboom. Ei ole tarkoitus nähdä toista kertaa joten miksi nähdä vaivaa? Ei ole omien kokemusten mukaan naisetkaan ns ykköspeliä esittäneet yhden yön keikoilla.

Miksi kukaan nainen haluaisi kanssasi seksiä, jos et ole kiinnostunut naisen orgasmista? Mitä saatanaa oikeasti

No eihän se sitä etukäteen sanokaan. En siis sano että se oikein on mutta varsinkin jos kapakasta yhdenillanjuttu mukaan lähtee niin se ei välttämättä sitä kaikkein huomioonottavaisinta seksiä ole vaan niinku aiempi sano, kassit tyhjäks ja paineet pois

NO ENTÄ NAISEN PAINEET?! Nainenkin voi haluta purkaa paineita seksillä, onko tämä sulle uutta?? Naisen orgasmillako ei oikeasti ole mitään merkitystä? 🙄

Tottakai voi, eikä tietenkään ole uutta, ihan samalla tavalla se naisiakin panettaa. Ja normitilanteessa ja parisuhteessa meistä miehistä valtaosa pitää varmasti huolen että nainen saa vähintään kerran panossa. Mutta humalainen baarista alkava yhdenyönjuttu luultavasti huolehtii omasta orgasmistaan

Se on esineellistämistä. Humala ei vapauta moraalia.

Jos lähden harrastamaan seksiä, oletukseni on että MYÖS MINÄ saan nautintoa. Mulla ei ole velvollisuutta antaa miehille seksiä varsinkaan ilman omaa orgasmia.

Ei olekaan, eikä miehillä ole velvollisuutta antaa sinulle orgasmia.

Vierailija
128/131 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satunnaisissa seksisuhteissa, yhden illan jutuissa, etc. lähden siitä, että kumpikin on vastuussa itselleen omasta nautinnosta. Lähes aina saan vähintään yhden orgasmin, ja melkein yhtä usein myös mies laukeaa vähintään kerran. Seksi alkaa yleensä niin, että mies nuolee minulle orgasmin, tämän jälkeen pannaan. Hyvin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta miehet eivät ole antaneet suuseksiä minulle joten en ihan ymmärrä niitä naisia jotka valittavat, että eivät saa mitään yhden yön hoidoiltaan. 

Vastuussa itse omasta orgasmista, mitä vit.. Tuo on masturbointia, ei seksiä.

Sun täytyy olla kiinnostunut toisen orgasmista, jos harrastat seksiä toisen kanssa.

Se ”vastuu omasta orgasmista” sisältää myöskin sen ajatuksen, että jos haluat toisen tekevän sinulle sen orgasmin, niin silloin kannattaa sitä toista neuvoa tekemään oikeat temput. Pätee erityisesti irtoseksiin, jossa ei voi mitenkään olettaa, että toinen tietää mitä se juuri sinun kohdallasi vaatii.

Kuule, nämä yhden illan pojat eivät ole olleet kiinnostuneet mun nautinnosta. Oon sanonut, että anna vaikka käsiseksiä, mutta ei niin ei. Tuntuu pahalta, että on harrastanut seksiä narsistien kanssa.

No ehkäpä sitten ei vaan kannattaisi harrastaa irtoseksiä? Ei minusta ole mitenkään ihmeellistä, että siinä fokus on omassa nautinnossa, eikä tuntemattoman ihmisen, johon ei ole minkäänlaista sidettä. En mitenkään moraalisesta näkökulmasta paheksu yhden yön juttuja, ihan ok mielestäni. Itse kuitenkaan en ole koskaan harrastanut ja käytännössä vaimoni on ainoa seksikumppanini koskaan. Tavallaan joskus toivookin että nuorena olisi ollut jotenkin rennompi, mutta kun ei se vaan tuntunut siltä että olisi halunnut.

Pitää vaan hyväksyä se, että irtoseksi ON yksi itsetyydytyksen muoto, ehkä ihan ok sellainen jos siihen pystyy. Fwb:ssa voi olla jo kysymys yhteisestä nautinnosta, sen antamisesta ja saamisesta, mutta siinä onkin jo kyse SUHTEESTA jossa pitää jonkun jo vähän synkatakin sen toisen kanssa.

Kerro, että minkä takia haluaisin harrastaa seksiä, jos en saa itse siitä mitään.

Myös irtosuhteessa PITÄÄ olla kiinnostunut toisen nautinnosta. Hei HALOO

Oletko jotenkin vajaa? Käänetäänpä sukupuolet, ja kokeillaan miltä se voisi näyttää.

-Irtosuhteessa naisen PITÄÄ antaa minulle kakkosta!

-Ai miten niin?

-No koska se antaa MINULLE nautintoa!

Ihan aivokuollutta meininkiä täällä. Jos valitset miehen joka käyttää sinua sperma-ämpärinä, niin ehkä opit siitä jotain, ja valitset paremmin ensi kerralla. Ei täällä avautuminen muuta maailmaa sinun mieleiseksi.

Vierailija
129/131 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimullakin on varmaan se tilanne että 80% yhden illan jutuista ei ole saanut kanssani, mutta vakisuhteessa taas naiseni on saanut lähes joka kerta. Ihan mahdoton tietää mieltymyksiä yhden satunnaisen kerran perusteella. Jotkut esim parahtaa että älä hiero sitä klitorista niin kovaa ja kun sitten höllennät, niin se ei taas tunnukaan miltään.

Vierailija
130/131 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko joku psykopaatti?

en tietenkään kuinka niin? avasin keskustelua siltä osin kuin se uusavuttoman naisen kirjoituksesta ymmärtäminen on mahdollista ja suoritin korjaavan esityksen aiheeseen joka ei jätä paatuneinpaakaan naista kylmäksi eli vähän sama kuin sähköpyörällä tulet kotiin pitkää ylämäkeä ja akku alkaa hiipua juuri ennen omaa ovea ja joudut vähän ittekin polkemaan päästäksesi maaliin. ymmärsitkö nyt tätä aasinsiltaa pitkin asian kun oikein rautalangasta vääntelin

Vierailija
131/131 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, huom. On meitä naisiakin joita ei kiinnosta miehen orgasmi. Meidän ykkösvalinta on hänen tyyppisensä mies joka hoitaa omat asiansa eikä puutu meidän asioihin. Mikään ei ole ärsyttävämpi kuin mies joka luulee antavansa minulle orgasmin. Siinä mennään jo sellaiselle alueelle, että saattaa loppua seksi siihen.