Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin terveydenhuollon kantokyvystä tuli sydämesi asia?

Vierailija
21.03.2021 |

On aivan ihanaa, että on ihmisiä, jotka haluavat rajotteilla suojella lähimmäisiään ja taata terveydenhuollon kantokyvyn jatkuvuuden. Tämä on hyvin empaattista ja varmasti tällaiset henkilöt ovat aina eläneet hyvin terveellisesti, huolehtineet siitä, etteivät omalla käytöksellään tai itseaiheutetuilla sairasteluilla kuormita terveydenhuoltoa. Auttaneet pyyteettömästi lähimmäistään ja tasapuolisesti ovat toivoneet jokaisella kanssaeläjälle tervettä ja turvallista elämää.

Mutta olitko aina tällainen henkilö, vai milloin heräämisesi ja sydämestä lähtevä huoli järjestelmäämme ja varsinkin vanhuksia ja pitkäaikaissairaita tapahtui?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahduin itsekin, kun löysin todellisen itseni. Tunnen paljon terveydenhuoltoalalla työskenteleviä, joten se auttoi ymmärtämään. En tahdo kuormittaa heitä, ellei ole pakko! Olen elänyt suhteellsien terveellisesti aina, mutta koronatilanteen vuoksi, olen pyrkinyt elämään vieläkin terveellisemmin. Käytännössä olen syönyt vitamiinit, lisännyt kasviksia ruokavaliooni, lisännyt kestävyysliikuntaa ja pessyt hampaani entistä huolellisemmin.

Terveydenhuollon kantokyvystä tuli sydämeni asia noin vuosi sitten. Tämä asia erottelee ihmiset kahteen leiriin - toisille on sydämenasia ja toisille ei. Ystäväpiirinikin  muovautui uusiksi tämän jaon mukaan. Huomasin, että osa ei välitä, joten en välitä tavata heitä. Olen huolehtinut riskiryhmiin kuuluvista esim tarjoamalla kauppa-apua.

Vierailija
4/8 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, no ehkä silloin kun sydämeni kantokyvystä tuli terveydenhuollon asia.

Vierailija
5/8 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa huolehtimista! Miten huolehdimme jatkossa riittävän verokertymän tämän terveydenhuoltojärjestelmän ylläpitämiseksi? Vähintään 20 miljardia on terveydenhuoltojärjestelmän hintalappu/vuosi, eikä tämä edes riitä.

Vierailija
6/8 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh!

Vierailija
7/8 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa huolehtimista! Miten huolehdimme jatkossa riittävän verokertymän tämän terveydenhuoltojärjestelmän ylläpitämiseksi? Vähintään 20 miljardia on terveydenhuoltojärjestelmän hintalappu/vuosi, eikä tämä edes riitä.

Maskijankkaat huolehtii?

Vierailija
8/8 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän