Tyhjänpäiväiset toteamukset joita ihmiset sanovat kun eivät muutakaan keksi
''Asioilla on monta puolta'' Ihanko totta?
''Tää on semmoinen asia että sitä joko rakastaa tai vihaa'' eikös kaikki asiat ole jotakuinkin sellaisia että niistä pitää tai ei?
Muita lässynlää-fraaseja jotka eivät tuo mitään lisäarvoa keskusteluun?
Kommentit (41)
Hyville tyypeille löytyy aina töitä (sairaanhoitajan toteamus työttömälle insinöörille). Kiitos vain mielipiteestä, tällä logiikalla työtön on siis toisen mielestä huono tyyppi, jolle työttömyys on ihan oikein. Sairaanhoitajalla toki varmasti on se kokemus, että hoitoalalla töitä tuppaa löytymään, mutta ei se työtön insinööri ilman lisäkoulutusta niihin hoitoalan hommiin työllisty.
Se mikä ei tapa, vahvistaa. Täyttä tuubaa!
”Siis ihan aidosti”
Onko tämän sanonut lähes täyspäiväinen valehtelija, kun kerran pitää erikseen ilmoittaa, milloin on aitoa asiaa?
Noissa avauksen tokaisuissahan on vain tarkoitus hienovaraisesti vihjata, ettei AP ehkä ymmärrä asiaa kunnolla...
Vierailija kirjoitti:
Kaikki säähän liittyvät, keskustelukumppani näkee tai tuntee itsekin paistaako aurinko, sataako vettä vai paukkuuko pakkanen.
Se onkin yleensä lähinnä keskustelunavaus, ja siitä voi juttu jatkua kun sitten tulee ilmi jokin muu asia josta keskustelua syntyy lisää.
Kerranhan täällä vaan eletään.
Minä rakastan sinua.
on varmaan muitakin tyhjänpäiväisyyksiä.
Se mikä ei tapa, se vahvistaa.
Mulla on maailman paras isä/mies/äiti/sisko...
Olet maailman paras!
Olen maailman onnellisin/onnekkain.
Tämä on ollut mun elämäni paras päivä!
Siitä on lähdettävä, että tähän on tultu. (Ministeri Tapani Tölli vuonna 2011)
Vierailija kirjoitti:
"en ota kantaa" (en ota kantaa on usein jo itsessään kannanotto)
"älä oo tommonen" ( siis mimmonen?)
"pitää ajatella positiivisesti" (ai jos joku katastrofi on käsillä? Hulluhan sitä on ,jos siinä vaiheessa hypettää)
"palataan" (mistä? mihin?)
Haha, tuo viimeinen on lyhentynyt versio vielä ärsyttävämmästä "palataan astialle", joka tietty mukahauska muu nos asiallisesta "palataan asiaan".
Palataan esiintyy myös muodossa "palaillaan", rentoutta ja epämuodollisuutta tavoitellen. 😂
Turun ja Porin seuduilla käytetään nerokasta keskustelun lopetusta : "Ei mittä(ä)".
Siitä tietää, että homma on nyt paketissa ja voidaan lähteä omille teillemme. 👍
Vierailija kirjoitti:
Se mikä ei tapa, se vahvistaa.
Mulla on maailman paras isä/mies/äiti/sisko...
Olet maailman paras!
Olen maailman onnellisin/onnekkain.
Tämä on ollut mun elämäni paras päivä!
Päivääkään en vaihtaisi pois.
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan sinua.
Millaista on päivittäinen elämäsi kyynisenä kusipäänä? Kun sanon naisystävälleni rakastavani häntä, tarkoitan myös sitä.
Minä juon nyt kahvia.
Syökää silakkaa.
Joo.
poliitikkojen laukomia elämänviisauksia
Kai ap sen nyt tajuaa, että näitä lausutaan sen takia, että ap:n lausumat itsestäänselvyydet eivät tuo minkäänlaista lisäarvoa tilanteeseen? Kun ei ihan mykkänäkään viitsi olla.
"Sateen jälkeen paistaa aurinko." Eipä tuollainen paljoa lohduta kun on mieli maassa.
En mä mitään muuta sanokkaan kuin jotain latteuksia, toteamuksia ja tietysti humoristisia sutkautuksia. Tollanen on 95% mun ulosannista. Mut näillä mennään!