Mistä olet tällä hetkellä kiitollinen?
Kommentit (112)
Olen kiitollinen siitä, että K-supermarketissa oli Ben&Jerry's jätskit tarjouksessa, kolme kympillä. Kiitos Kesko 🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin kiitollinen 22 cm pitkästä, paksusta ja suonikkaasta peniksestäni. Joskus kun elämä tuntuu vaikealta niin hieron sen öljyttynä kovaksi ja ihailen sitä vaan sanattomana.
Johan tänne kerkesi pikkujonne unelmoimaan alapäänsä joskus tuollaiseksi muuttumaan. Hoh hoijaa.
Joskus tuntuu,että tämä on lastenpalsta,eikös nämä tissi ja pyllyjutut kiinnosta eniten siinä viisivuotiaita.
Oon kiitollinen ett on perjantai
Kaks vapaapäivää töistä ja pois narskukollegan seurasta
HUOH!
Olen kiitollinen siitä että elämää on taas päivä vähemmän jäljellä ja parasta elämässä onkin se että se loppuu.
Kaikesta ilmaisesta, maksuttomasta, ihanasta sisällöstä, mitä kirjastot ja arkistot tarjoavat, esimerkiksi Finnassa, Kirjastokinossa, digi.kansalliskirjasto.fi:ssä ja Astiassa.
Tein tänään lounaaksi erästä ruokaa, mitä välttelin tekemästä vuosia.
Äskettäin kokeilin ja taas tänään, hyvää tuli.
Että läheinen on ollut raittiina kohta puoli vuotta. Että puolison vaikea leikkaus onnistui ja hän on tolpillaan ja kiukuttelee ja päsmäröi taas entiseen tapaansa
Ystävistä ,jotka tulevat iltapäivällä viettämään kanssani Ystävän päivää!
Olen kiitollinen elämästä. Ja kiitollinen siitä, että on myös muita kiitollisia ihmisiä. Maailma on näin paljon positiivisempi paikka.
Että olen matkalla parempaan. Olen viimein ymmärtänyt, että ei tarvitse miellyttää kaikkia. En ole hankala ihminen jos vaadin muita kohtelemaan itseäni asiallisesti. Kaksi tervettä ihanaa lasta. :)
Miten helposti unohdamme
Jonkun jokapäiväisyys
on toisen toteutumaton haave.
Höyryävä keittolautanen,
katto pään päällä,
ehjät kengät.
Nähdä meri,
nukahtaa rakastetun kainaloon,
tuudittaa lasta.
Miten helposti unohdamme
kiittää ja olla onnelisia.
Sinikka Svärd
(Kerron sinulle unelmista 2009)
Vierailija kirjoitti:
Miten helposti unohdamme
Jonkun jokapäiväisyys
on toisen toteutumaton haave.
Höyryävä keittolautanen,
katto pään päällä,
ehjät kengät.Nähdä meri,
nukahtaa rakastetun kainaloon,
tuudittaa lasta.
Miten helposti unohdamme
kiittää ja olla onnelisia.Sinikka Svärd
(Kerron sinulle unelmista 2009)
Juuri tämä. Eilen illalla tunsin niin suurta kiitollisuutta, että olin liki sanaton.
Laskimme eilen, että saamme tämän vuoden aikana maksettua loput asuntolainastamme. Oma, kultainen kotimme on aivan kohta meidän. Ja pian pystymme säästämään rahaa uutta keittiötä varten; kodinkoneet on jo uusittu, mutta uudet keittiökaapistot ja -tasot ovat tavoitteenamme. Lainaa emme uskalla enää ottaa, koska työtilanne on hieman epävarma.
Yläkerrassa tuhisi unissaan kaksi omaa, ihanaa lasta. Viereisessä huoneessa tuhisi rakas lemmikki.
Ihollani tuhisi onnellinen ja väsynyt puoliso ihanan ja nautinnollisen rakastelun jälkeen. Ihomme olivat kaivanneet toisiaan, ja olimme alastomina sylikkäin pitkään, ja vain silittelimme toisiamme. Olen niin kiitollinen rakastavasta puolisostani ja yhteisestä, pitkästä ja tasapainoisesta - aidosti hyvästä - parisuhteestamme.
Ihana päivän alku .Keitin kahvit, nyt alan leipomaan Runebergin torttuja. Terveys on tärkein!
Hyvää päivänjatkoa palstalaisille!