Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet tällä hetkellä kiitollinen?

Vierailija
21.03.2021 |

Itse olen siitä että lapseni saa ilmaista kouluruokaa.

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsistani, terveydestä, mukavasta kodistamme, riittävästä toimeentulosta, sopivan haastavasta työstä, ystävistä ja unelmista. Ja ihan tästä kahvikupillisesta tässä edessä. On ollut välillä hankalampia aikoja niin tuntuu että melkein pakahtuu kiitollisuuteen kun saa omassa rauhallisessa kodissa aloitella ihan tavallista päivää ja viikkoa.

62/112 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Siitä kun on katto pään päällä ja rakkaat kissat tuomassa iloa.

-läheiset

-orastava suhde

<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reuma helpottanut, voi harrastaa ilman jatkuvaa uupumusta ja kipuja.

Vierailija
64/112 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itselleni kiitollinen siitä, että tein avioehdon. Akka jätti vuodenvaihteessa, sinne olisi mennyt puolet itselle rakentamastani omaisuudestani!

T. Kokoomussika

Vierailija
65/112 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestoaiheiden lisäksi juuri nyt olen kiitollinen siitä, että on työpaikka. Aika monelta se on mennyt alta tai tulee menemään.

Vierailija
66/112 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen maailmani on iso ja siinä tapahtuu paljon. Voin matkustaa mihin tahansa, vaikka en todellisuudessa olisi tietyssä maassa käynytkään. Sisäinen maailmani on täynnä hyvyyttä ja kauneutta.

Vierailija
67/112 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että saan lämpimän ruoan, joka päivä ja tietysti siitä, että minulla on hyvä mies, joka ei juo eikä polta.

Vierailija
68/112 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna kun käänsin kylkeä lapseni lähdettyä kouluun, ajattelin itsekseni, että olen niin kiitollinen, ettei tarvitse lähteä sairaalaan hoitajan hommiin. Onneksi on muita töitä, vaikka hoitoalankin koulutus on.

Vierailija
69/112 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydestä

Lapsista

Kodista

Työstä

Jokaisesta päivästä hyvinvointivaltiossa

Hyvästä parisuhteesta

Evankeliumista

Vierailija
70/112 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itselleni kiitollinen siitä, että tein avioehdon. Akka jätti vuodenvaihteessa, sinne olisi mennyt puolet itselle rakentamastani omaisuudestani!

T. Kokoomussika

Lähtikö kikkarapään matkaan?

Vierailija
71/112 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että minä ja läheiseni ollaan terveitä, ja siitä että koti on lapissa.

Vierailija
72/112 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun olen löytänyt hienoja askarteluvinkkejä Youtubesta, unohtuu arjen harmaus ja tulevaisuudenpelko kun pykää niitä kauniita kirjekuoria, pieniä laatikoita, kortteja, printtaa kanvaasipaperille kauniita kuvia ja tekee niistä vaikka pieniä pussukoita ym ym. Ei niistä tarvi tulla täydellisiä eikä materiaalien tarvi maksaa paljon, jostain muropaketista voi kerroksittain yhteen liimaamalla saada sileää, aika kovaakin pahvia laatikoihin. Tavallista käärepaperia voi käyttää niiden päällystämiseen, niitäkin on kotona muutenkin monta rullaa. Että semmosta.

Vierailija
73/112 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että jääkaapissa on pullollinen kylmää vettä jonka pääsen juomaan kohta

Vierailija
74/112 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään mistään. Olen sairas ja täysin yksin. 

Toivottavasti paranet, ja jaksat tavata ihmisiä ja saada ystäviä ja ehkä oman läheisen ihmisen. Toivon lämpöä viikonloppuusi.

Vierailija
75/112 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin arkiaamuna en mistään.

Vierailija
76/112 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuran treenit jatkuivat tällä viikolla ja firman punttisali aukesi nyt ilman rajoituksia. 

Vierailija
77/112 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että korona opettaa meitä kaikkia.🙏

Tärkeintä ei todellakaan ole ulkonäköasiat, mammonan kerääminen, millaisessa työssä on tai, että minkä verran tienaa tai se onko miten paljon omaisuutta. Kukaan ei vie täältä kuollessaan mitään mukana.

Vierailija
78/112 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että naapurin möykkäävä ääliö sai vihdoin häädön, ja taloyhtiössä on nyt ihanan hiljaista.

Vierailija
79/112 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saan elää Suomessa, omasta ja läheisten terveydestä, mukavasta puolisosta, ihanista lapsista ja kahdesta suloisesta lapsenlapsesta, koirasta, viihtyisästä kodista. Tuntuu, että tällä hetkellä olen niin täydellisen onnellinen, ettei tämän onnellisempi voi olla.

Olen kohdannut elämässä myös vastoinkäymisiä, joten osaan nyt nauttia tästä onnesta niin kauan kuin sitä kestää.

Vierailija
80/112 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä että Suomessa on puhdasta vettä. Muistakaahan olla kiitollisia edes siitä ! <3

Asun ulkomailla ja Suomessa käydessäni olen aina kiitollinen siitä miten hyvä vesi siellä on. Täällä on niin mineraalipitoinen vesi, että hanat, altaat ja suihku/amme ovat aina täynnä mineraalitahroja ja hiukset menneet kovan veden vuoksi tosi huonoksi, kun Suomessa oli aina niin pehmeät. En osannut kyllä yhtään arvostaa pehmeää vettä ennen kuin sitä ei ollut...