Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet tällä hetkellä kiitollinen?

Vierailija
21.03.2021 |

Itse olen siitä että lapseni saa ilmaista kouluruokaa.

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen säästä. Koskaan ei ole liian kylmä eikä kuuma.

Vierailija
22/112 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen juuri syömistäni kahdesta hillopullasta. Virkistävästä aamulenkistä myös ja siitä, että voin loppupäivän pötkötellä ja tehdä, mitä mieleen juolahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen ajatustenvaihdosta av:llä mukavien suomalaisten kanssa.

Vierailija
24/112 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä että Suomessa on puhdasta vettä. Muistakaahan olla kiitollisia edes siitä ! <3

Erittäin totta.

Myös siitä, ettei meillä ole tuhoavia luonnonilmiöitä (paitsi vihreä puolue).

Vierailija
25/112 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Great Reset ja agenda 2030. Emme omista mitään enää 2030-luvulla, kaikki vuokrataan tai leasataan. Syömme ötökkäproteiinipatukoita ja papuja sekä ituja. Yksityisautoilua ei ole. Tavarat kulkevat tekoälyn ohjaamina sähköautoilla ja -rekoilla. Isot kansainväliset korporaatiot ja valtio omistaa kaiken sekä pitää valtaa yhdessä keskenään. Kansalainen ei saa enää äänestää eikä vaaleja järjestetä.

Vierailija
26/112 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että kaikki perusasiat ovat kunnossa: työ, terveys, talous ja ihmissuhteet.

Joskus on ollut aikoja, jolloin viikon ruokavalio koostuu vain kaurapuurosta ja näkkileivästä. Toki silloinkin on sentään ollut katto pään päällä.

Vierailija
27/112 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään mistään. Olen sairas ja täysin yksin. 

Sama. Tälleen monta kuukautta masennuksen takia saikulla en kyllä löydä elämästäni yhtään mitään hyvää/positiivista. Tuntuu etten tule paranemaan ikinä.

28/112 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että selvisin koronasta!

29/112 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Great Reset ja agenda 2030. Emme omista mitään enää 2030-luvulla, kaikki vuokrataan tai leasataan. Syömme ötökkäproteiinipatukoita ja papuja sekä ituja. Yksityisautoilua ei ole. Tavarat kulkevat tekoälyn ohjaamina sähköautoilla ja -rekoilla. Isot kansainväliset korporaatiot ja valtio omistaa kaiken sekä pitää valtaa yhdessä keskenään. Kansalainen ei saa enää äänestää eikä vaaleja järjestetä.

Voi kun kansaa kiinnostaisi tämä vakava asia. Se päivä kun he heräävät tähän , silloin on liian myöhäistä. 

Vierailija
30/112 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Not gonna happen.

Sitä toki yritetään kovaakin parastaikaa. Mutta ei lopultakaan onnistu.

Vierailija
31/112 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että olen hengissä.

Vierailija
32/112 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että vielä toistaiseksi olen saanut jatkaa urheiluharrastustani, se on ollut tärkeä henkireikä muiden ihmiskontaktien jäätyä lähes nollaan.

Vierailija
33/112 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisostani. Siitä että olemme terveitä ja läheisemmekin on. Meillä on mukava koti, töitä, tulevaisuuden haaveita ja tavotteita. Ja olen erityisen onnellinen tulevasta keväästä ja kesästä. Kun vain lumet sulaisi ja pääsisi laittamaan parveketta kevätkuntoon :) 

Vierailija
34/112 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen uudesta upeasta rakkaudesta, näin hienosta suhteesta en ole tosissani uskaltanut unelmoida.

Olen kiitollinen pihallani kuoputtelevista naakoista juuri nyt.

Ihanista, fiksuista lapsistani, jopa nuorimmasta joka on osannut haastaa ihan toden teolla. Nyt tuntuu että ollaan löydetty hyvä balanssi ja suhteeseemme on tullut enemmän iloa. Kuinka vanhemmat lapseni ovat voittaneet tietyt rankat asiat ja ovat kasvaneet ihmisinä ja olen heistä ihan älyttömän ylpeä.

Olen kiitollinen hyvästä suhteestani siskooni.

Olen kiitollinen niin monesta asiasta, ja siitä, että vihdoinkin elämässäni on enemmän voimaa antavia tapahtumia kuin energiaa ja positiivisuutta syöviä. Kyllä se tästä. Elämässä sattuu ja tapahtuu, myös paljon hyvää!

Vierailija
35/112 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun kansaa kiinnostaisi tämä vakava asia. Se päivä kun he heräävät tähän , silloin on liian myöhäistä. 

On herätty siellä täällä. Nyt eletään murroskautta, ihmiset/kansat ottavat lopulta paljon valtaa eliitiltä ja järjestelmältä itselleen.

Uskokaa siihen, olkaa rohkeita, pitäkää elämänne omissa käsissänne.

Vierailija
36/112 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on hyvä vaikka on sairauttakin.Toimeentulo riittävä.Saan maksettua vuokran ja laskut.

Ruokaa on ollut riittävästi.Olen myös kiitollinen että olen saanut armon tulla uskoon Jeesukseen.

Vierailija
37/112 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/112 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kitollinen läheisistä, ystävistä, kodista, ruoasta ja värikkäistä vaatteista. Olen kiitollinen siitä että kevät kuitenkin on tulossa pitkän ja lumisen talven jälkeen, ja että jäätikköiset kävelytiet alkavat sulaa. Olen kiitollinen uskostani Jeesukseen ja hänen rakkaudestaan.

Vierailija
39/112 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työstä, vakaasta taloudellisesta tilanteesta, kodista, perheestä ja parista läheisestä ystävästä. 

Vierailija
40/112 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesästä asti, vauvan syntymän jälkeen elämä on ollut parasta koskaan tähän mennessä.