Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rajoituksia, maskeja ym ja silti korona leviää!?

Vierailija
21.03.2021 |

En yleensä todellakaan ole skeptinen ihminen, mutta en voi enää ymmärtää.

Mitä ne koronatestit ovat? Miten se tauti voi vielä levitä ja tartuntoja olla koko ajan lisää?

Onko muilla tervejärkisillä olo ettei enää ymmärrä mitä täällä tapahtuu ja mikä tämä korona enää edes on!

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi. !? Altistuin MAANANTAINA töissä, enkä ole vieläkään saanut karanteenipuhelua!! Tämä siis helsingissä! Voi siislaskea 1+1 missä kaikkialla oisi jo kerennyt käväseen..

Vierailija
122/135 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan selvä että virus leviää, koska örveltäjät örveltää, koneet lentää ja koville ottaa anoille ja kirseille suojata ympäristöään maskilla jne.

Minäminäminä-ihmiset ja heidän "vapaus". Mitäs muista on väliä.

Yhteiskunnassa elämä kelpaa mutta vain saamapuolella, velvollisuudet ei sitten kiinnostakaan, eikä maamme etu.

Tässä näitä "minäminä"-tyyppejä vähän enemmänkin. "Fridays for future" miekkari Pariisissa 19/03/2021. Elämä näyttää maistuvan, mitä väliä muista, kunhan saa osoittaa mieltään. Luuletko, että virus pysyy vain Pariisissa? Eiköhän se sieltä leviä ihan Suomeenkin, mehän eletään globaalissa maailmantilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

esim ne eiliset mielenosottajat pitäs laittaa pakkohoitoon hokemaan lanmasmantraasa suljetulle osastolle.

Ei vaan enää hoideta pöpejä kuten ennenvanhaan hoidettiin.

Sellasten aasien takia leviää eikä lienny.

Ei olisi vaikeeta ohjeita noudattaa kuten vastuulliset aikuset. Mutta näille anarkisteille vissiin kengännauhojen solmiminenki on äärimmäisen vaikeeta ja vapauden riistoa.

äijä47

Meneekö lampaalla tunteisiin 😂😂

Vierailija
124/135 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt leviää kun moni on niin tyhmä etteivät noudata rajoituksia ja suosituksia.

No muhun ei ainakaan leviä koska pysyn vain kotona ja käyn ruokakaupassa silloin kun ei ole juurikaan muita ihmisiä :)

Vierailija
125/135 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä eristäytyneenäkään voi eikä jaksa loputtomiin olla. Vuosi on jo yritetty ja se on aika pitkä aika.

Ymmärrän hyvin, että ihmiset väsyy. Mäkin olen jo väsynyt.

Ja kyllä minustakin jo tuntuu, että jotakin omituista on kun rajoille ei saada testausta millään eikä rajoja kiinni. Kansalaisia ei suojella.

Ei voi eikä jaksa? Itse olen elänyt täysin samanlaista yksinäistä elämää nyt 14 vuotta oli koronaa tai ei. Mitä jaksamista/voimista tässä on, pysyä yksin kotona. Minulle tämä on normaalia. Jos minä pystyn tähän vuosikausia, miksei muut pysty paria vuotta?

Vierailija
126/135 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se nyt leviää kun moni on niin tyhmä etteivät noudata rajoituksia ja suosituksia.

No muhun ei ainakaan leviä koska pysyn vain kotona ja käyn ruokakaupassa silloin kun ei ole juurikaan muita ihmisiä :)

Korona leviääkin nyt kodeissa ja työpaikoilla. 

Vierailija
127/135 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

esim ne eiliset mielenosottajat pitäs laittaa pakkohoitoon hokemaan lanmasmantraasa suljetulle osastolle.

Ei vaan enää hoideta pöpejä kuten ennenvanhaan hoidettiin.

Sellasten aasien takia leviää eikä lienny.

Ei olisi vaikeeta ohjeita noudattaa kuten vastuulliset aikuset. Mutta näille anarkisteille vissiin kengännauhojen solmiminenki on äärimmäisen vaikeeta ja vapauden riistoa.

äijä47

Meneekö lampaalla tunteisiin 😂😂

En ole se kelle vastasit mutta se kun kertoo faktat ei tarkoita sitä et menisi tunteisiin 🤭

Vierailija
128/135 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä eristäytyneenäkään voi eikä jaksa loputtomiin olla. Vuosi on jo yritetty ja se on aika pitkä aika.

Ymmärrän hyvin, että ihmiset väsyy. Mäkin olen jo väsynyt.

Ja kyllä minustakin jo tuntuu, että jotakin omituista on kun rajoille ei saada testausta millään eikä rajoja kiinni. Kansalaisia ei suojella.

Ei voi eikä jaksa? Itse olen elänyt täysin samanlaista yksinäistä elämää nyt 14 vuotta oli koronaa tai ei. Mitä jaksamista/voimista tässä on, pysyä yksin kotona. Minulle tämä on normaalia. Jos minä pystyn tähän vuosikausia, miksei muut pysty paria vuotta?

Mä tein kolmen vuoden ajan 80-tuntisia työviikkoja. Kävin kotona vain suihkussa ja nukkumassa. Jos minä pystyin siihen, pystyt varmaan sinäkin ja kaikki muutkin. 

Vierailija
129/135 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

UMJhin siirtymisen puolesta taistelu ei lie kauhean motivoivaa monellekaan. Sitähän tämä koronasääntyöjen noudattaminen on

Vierailija
130/135 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona leviääkin nyt kodeissa ja työpaikoilla. 

Ei se leviä koska olen aina yksin kotona ja työ on sellainen etten ole muiden ihmisten kanssa tekemisissä.

Vierailija
131/135 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on hesalaisten kun ne levittää virusta kokoajan tarkoituksella.

Vierailija
132/135 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedin foliohatun jo ajat sitten päähän ja tulin lopputulokseen että tässä haetaan yksityisyrittäjyyden alasajoa, yksityisomistuksen romutusta ja täysvalvottua totalitarismia.

Koronakuolemat ja oireet eivät mitenkään oikeuta tällaista yksilönvapauden ja elinkeinon polkemista.

Tämä on niin totta! Ei mikään muu voi selittää tällaista ihmisarvon polkemista kuin että halutaan täysin valvottuja valtioita sekä yrittäjyys vain harvojen ja valittujen etuoikeudeksi. Ihmisille maskipakot, kaikki yksilövapaudet alas viemäristä. Näin hirveää ihmisarvon polkemista ei ole ollut sitten toisen maailmansodan kun omia vanhempia ja isovanhempia ei saa käydä katsomassa hoivakodissa ja siellä sitten kuolevat yksinäisyyteen.

Joka maahan mihin on tullut maskipakko tai maskit ylipäätään valtaosalla ihmisistä, on koronatartunnat lähteneet rajuun kasvuun lähes välittömästi. Vähäisistä flunssan oireista tai altistumisen jälkeen pitää juosta tikuttamassa monta kertaa - yhden testin hinta on toistasataa euroa, mutta mikään ei maksa nyt mitään. Rahaa palaa kuin ei koskaan. Mikä pointti tässä älyttömässä määrässä testejä, mitkä ei anna edes oikeaa tulosta? Mihin meitä ollaan viemässä?

Vierailija
133/135 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö miksi. !? Altistuin MAANANTAINA töissä, enkä ole vieläkään saanut karanteenipuhelua!! Tämä siis helsingissä! Voi siislaskea 1+1 missä kaikkialla oisi jo kerennyt käväseen..

Onneksi toimit kuten tervejärkisen ja vastuullisen ihmisen pitääkin.

Vierailija
134/135 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kolme viikkoa ihan liian pitkä aika olla näkemättä muita kuin perhettään eikä kyetä edes tuota aikaa kotona olemaan, niin en todellakaan ihmettele miksi korona leviää.

Mutta kun minulla on oikeus mennä minne haluan, tehdä mitä haluan ja tavata ketä haluan. Tätähän tämäkin palsta on täynnä. Sitte ihmetellään, että miksi leviää...

Vierailija
135/135 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse miettinnyt suojaako tuo maski ihan oikeasti.Nyt todella moni käyttää.Rajoitukset ollut jonkin aikaa.Toisen asteen oppilaat olleet pitkään etäopiskelussa.Toissapäivänä taisi olla yli 800 tartuntaa ? Olisi mukava kuulla kuinka moni noista sairastuu rajuna sen.Sitä ihmettelen miten vuosi sählätty tuon pakkotestauksen kanssa.Nytkin vain tämän kuun loppuun.Miksei voida laittaa pidemmäksi aikaa.

Kansalaiset haluaisivat, että epidemia olisi pian ohi ja voitaisiin palata kutakuinkin normaaliin. Päättäjät ja viranomaiset taas haluavat, että terveydenhuollon kantokyky kestää. Siksi rajoituksia puretaan ja höllennetään heti, kun terveydenhuollon kantokyky ei ole uhattuna, ja lisätään ja kiristetään heti, kun tartuntaluvut taas nousevat. 

Tästä päästäänkin siihen kysymykseen miksi näin tap pavaa tautia ei haluta kitkeä pois. Miettikää nyt järjellä, hallituksenne haluaa taudin leviävän jotta rajoitustoimet voi jatkua.

Onko siis kuitenkaan kyseessä vakava terveysuhka kun sen annetaan levitä, vai haluaako hallitus päästää päiviltä yhä useamman. Kummalla kannalla olette?

Taas löytyy salaliitto. Kun katselee hallituspuolueita, niin mikä ihmeen yhteinen motivaatio niillä olisi haluta rajoitusten jatkuvan. Miten ne siitä hyötyisivät? Aivan älyvapaa ajatus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi