Retropotkari-asiaa! Mitä maksaisitte?
sain vuoden -78 äitiyspakkauksessa olleita vaatteita jotka ovat täysin käyttämättömiä. Siis uuden veroisia, mutta melkein 30 vuotta vanhoja.
mm. Tutan potkuhousut joissa punaisella pohjalla valkoisia palloja, ruskea kokopotkari valkoisilla palloilla ja kokonaan keltainen samettihaalari.
En tiedä raskinko näistä aarteistani luopua, omat lapset ovat jo isoja eikä lisää ole tulossa. Mielenkiinnosta kyselen mitä tuollaisista harvinaisuuksisat maksettaisiin?
Kommentit (8)
ja varsinkin jos on jotain yksvärisiä tai raidallisia
suurimman hinnan saa kuviollisista, esim tutan norsukuvio jne
itse olen paljon retroa siellä myynyt, ainoastan norsupotkarit ja kaks 70 luuvun makuupussia jätetty myymättä
olen nimittäin samanlaisissa vauva-aikani viettänyt. Siksi juuri ne sainkin... ja lahjaksi vielä, joten myymistä en ole suunnittelemassa vakavasti.
ap
käy katomassa Huutonetissä ja Laita Hakuun : Retro tai Esim. Huutajan nimellä : NipsuNekku, niin näet mitä retroista on maksettu...
Huhhuh...
Kauniitahan nuo on ja varmaan laatukin parempaa, kun nykyvaatteissa.
En kuitenkaan ikinä maksaisi tuommoisia summia mitä tuo NipsuNekku on vaatteista maksanut.
suunnilleen kymmenellä pennillä kirpparilta.
Koko retrohöpötys on ihan naurettavaa huutonetissä, milloin mikäkin kämänen ja kälynen 70-luvun jäänne on retroa, ja siis kallista.
Se on vaan 80-luvulla nuoruutensa vaikea käsittää, että maailman lopun porkkanalahkeisia, kivipestyjä kainalofarkkuja vois joku myydä retrona ja toiset hullut huutaa.
Ihan karmemmatkin muovipottatuolit, jotka hiostaa takapuolesta ja halkeilee helposti, on jotain huippumuotia, se tuntuu vaan niin järjettömältä.
Muotisesongit vaihtuvat nykyään niin taajaan, että jo 2 vuotta vanha alkaa olla vintagea ja 5 vuotta vanha myydään jo antiikkina.
huutaja irc-galleriassakin.
Nipsunekku sielläkin. Uskoakseni sama, koska esittelee noita retrovaatteita siellä.
No, jokaisella on harrastuksensa ja keräilykohteensa.
Mutta minusta on sairasta maksaa tuollaisia määriä vaatteesta ja vieläpä käytetystä ja vanhasta.
Monta sataa varmaan palaa tuolla Nipsunekullakin kuukaudessa huutoihinsa.
Huh huh huh!
Tyyliin potkareista 100 euroa jne. Laitat jokaisen vaatteen erikseen, niin saat hyvät rahat!