Kuka valitsee keittiöönsä puisen tiskipöydän yhdellä altaalla?
Eikö todellakaan ole aikomus syödä kuin maksalaatikkoa? Todennäköisesti myös kuivauskaappi puuttuu.
Kommentit (40)
Minä valitsin ja syön varmasti monipuolisemmin ja ja parempaa ruokaa kuin sinä ja tietenkin on kuivauskaappi. Ehkä viikon aivottomin aloitus.
Minä! Siis keittiöremontti alkamassa parin viikon päästä. Mulla on nyt alkuperäinen kasaritiskipöytä, jossa on yksi keskikokoinen allas ja toinen pieni kaatoallas. Jälkimmäinen on täysin hyödytön. Haluan tiskipöydän, jossa on vain yksi iso allas. Materiaali saa olla puuta, koska en mä ennenkään olen tiskipöydällä laittanut ruokaa. Myös keittiön työtaso tulee olemaan puuta. Koska eihän suoraan sen päällä pilkota lihoja, kaloja, kasviksia tmsvaan alle laitetaan käytttarkoitusta varten sopiva leikkuulauta. Kuivauskaappiakaan en tarvitse, koska kaikki astiani ovat konepesun kestäviä. Käsin tiskattavaa on niin vähän, että jaksan kyllä kuivata ne tiskaamisen jälkeen.
Meillä on. Se on öljytty ja ei ole ilmennyt ongelmia. Yksi tiskiallaskin on riittänyt kun on tiskikone.
Vierailija kirjoitti:
Minä valitsin ja syön varmasti monipuolisemmin ja ja parempaa ruokaa kuin sinä ja tietenkin on kuivauskaappi. Ehkä viikon aivottomin aloitus.
Tuskinpa vain :D
Aika kammottavalta kuulostaa kuinka moni ei enää osaa valmistaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa vain :D
Antaa tulla kuukauden menua tiskiin.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko miten tämä liittyy ruuanlaittoon tai sen taitamiseen mitenkään? En minä ruokaa tiskipöydällä valmista.
Puinen pinta OK mulle sinänsä, jos on kaksi kunnon teräsallasta ja laskutaso. Aina on käsin tiskattavaa ja vesiroiskeita lentää. Silti sitä puupintaa pitää aika ajoin hioa ja öljytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko miten tämä liittyy ruuanlaittoon tai sen taitamiseen mitenkään? En minä ruokaa tiskipöydällä valmista.
Se puinen taso ei kestä vettä altaan ympäriltä, joten et käytä keittiötäsi.
Minulla kohta. Tällä hetkellä tosin valitettavasti ei. Rempan jälkeen ei myöskään turhaa kuivauskaappia. Ihanaa, kun saa omiin tarpeisiin sopivan keittiön. Toivottavasti ap:llakin on sellainen.
Yhden hengen talous, enkä tee mutkikkaita ruokia ja käytän vain muutamia astioita, niin kuivauskaappia ei tarvita, koska altaan ylä;uolella on myös ikkuna.
Jos olisi toinenkin tai suurempi porukka niin ilman muuta kuivauskaappi. Se on kätevä vaikka olisi tiskikone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kestää, kun sen käsittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kestää. Minulla on sellainen ollut 11 vuotta jo. Palikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kestää. Minulla on sellainen ollut 11 vuotta jo. Palikka.
Ja olet "kokkaillut" 11 kertaa?
Taas aloitus jonka ainoa tarkoitus on lytätä muita.
Kuvitteletko todella että sinun mielipiteellä on mitään merkitystä. Säälittävä ap, hanki itsetunto.
Miten tiskaatte käsin te, joilla on vain 1 allas.
Mulla ei kyllä ole puista tasoa, on laminaattia. Mutta tiskikaappia ei ole enkä kaipaa. Altaita on yksi iso, enkä vaihda pois. Se on ihan paras. Tiskikaapin puuttumista ei huomaa kuin vieraat kun etsivät lasia kuivauskaapin paikalta. Mitä hemmettiä sillä edes tekee, jos ei tiskaa käsin päivittäin.
Ruokaa kyllä laitetaan varsin monipuolisesti ja olen ruoka-alan ammattilainen, joten keittiö on varustettu varsin hyvin.
Kiven jälkeen ottaisin joko massiivipuisen tai metallin.