Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko "Kyllä se sinunkin mieli vielä muuttuu ;)" pitänyt paikkansa kenelläkään?

Vierailija
20.03.2021 |

Mietin kun kaiken maailman mummot ja tädit aina jaksaa jankuttaa tuota että kyllä se mieli muuttuu kun tapaan unelmien prinssin. Siis oletetaan että kaikki tapaavat joku päivä unelmien miehen?? Kyllä uskon että aika moni ei tapaa ikinä..

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuu minkä asian suhteen?

Vierailija
2/53 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. haluaako naimisiin, lapsia, punaisen tuvan ja perunamaan ja labbiksen ja volvon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä tahtonut mihinkään tylsään toimistotyöhön ja olen aina etsinyt käytännön töitä. Kaikki jaksaa aina minulle jankuttaa että kyllä minulla vielä mieli muuttuu ja haluan toimistotöihin kunhan aikuistun vähän. Mitä hittoa, onko suorittava työ sit jotain lasten työtä?

Vierailija
4/53 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota karseeta toteamusta voisi pitää manipulointiyrityksenä. Ei ole itselläni mieli muuttunut, pikemminkin on vaan kirkastunut mitä en ainakaan elämältäni halua.

Vierailija
5/53 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan 50-vuotiaita. Kyselijä tädit ovat jo haudassa, mutta vieläkö ehdimme muuttaa mielemme lasten suhteen?

Vierailija
6/53 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle 4 kaveria on loukkaantunut kun olen heille tokaissut, että kyllä se mieli vielä muuttuu lasten suhteen kun löytyy kumppani. Jokainen heistä on tänä päivänä naimisissa ja lapsia on siunaantunut myös jokaiselle.

Vierailija
7/53 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle 4 kaveria on loukkaantunut kun olen heille tokaissut, että kyllä se mieli vielä muuttuu lasten suhteen kun löytyy kumppani. Jokainen heistä on tänä päivänä naimisissa ja lapsia on siunaantunut myös jokaiselle.

Onko sulla kristallipallo vai mistä tiedät niin varmasti että kaikki maailman ihmiset löytävät sen unelmien kumppanin?

Vierailija
8/53 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakohan on edelleen vain loukkaantuneita...

Vierailija
9/53 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi koet tarvetta sanoa jotain niin turhaa ja typerää ääneen? Mitä hyödyt siitä?

Vierailija
10/53 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka ovat itse luoneet itselleen vankilan ja pariutuneet ja porsineet vain siksi koska niin nyt vaan kuuluu tehdä, haluavat vetää muut samaan suohon koska ovat kateellisia vapaudestasi.

Vierailija
11/53 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. haluaako naimisiin, lapsia, punaisen tuvan ja perunamaan ja labbiksen ja volvon.

Minä olen aina jollain asteella halunnut lapsia, joten se ei muuttunut. Mutta nuorempana muutin paljon, vaihdoin työpaikkoja, asuin ulkomailla, matkustelin. Pidin vuokra-asumista parhaimpana vapautena. En ikinä halunnut mitään sitovia tekijöitä elämään.

Kyllä mieli on muuttunut, oma koti piti ostaa, elämän tasaisuus ja rauhallisuus on kultaa ja kertoo omassa tilanteessani hyvinvoinnista. Arvostan luontoa ja metsälenkkejä vaikka ne nuorena olivatkin tylsiä kaupungin humuun verrattuna. En tiedä tarkoititko tätä, mutta kyllä on muutosta tai henkistä kasvua tullut parin vuosikymmenen aikana. Koirista en edelleenkään pidä, joten sellaista ei tähän taloon hankita.

Vierailija
12/53 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissa tapauksissa ei ole mieli muuttunut, en edelleenkään halua lapsia. Mutta lemmikki eläimistä en vanhemmiten enää pidä kun nuorena jumaloin niitä mutta äiti inhosi eikä ikinä halunnut meille yhtään eläintä ja nyt alan itsekin pitämään niitä vaivalloisina ja turhina. 

Vierailija
13/53 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä sai alapeukkuja? Juuri näin se usein menee. Mulle ei kukaan tietääkseni ole loukkaantunut, mutta ihan mun parhaat ystävät on ollut veloja, ja kuitenkin kolmekymppisenä päätyneet äideiksi. Todettakoon että yksi tuli kyllä raskaaksi vahingossa, mutta kuitenkin. Ymmärrän, että jos on vakaasti päättänyt olla esim. hankkimatta lapsia niin voi olla ärsyttävää kun sua ei uskota, ettet niitä lapsia halua. Mutta suuri osa oikeasti muuttaa mielensä (ei toki kaikki).

Itse olen oiva esimerkki takinkääntäjästä siinä, että dissasin pitkään keskiluokkaista unelmaa omakotitalosta ja farmariautoista. Musta piti tulla city-ihminen vaikka kaikki muut ympärillä ostaisikin taloja. Nyt asun omakotitalossa ja pihassa on 2 farmaria. En olisi kuuna päivänä uskonut, että minusta tulisi omakotitaloasuja. Ja moni sanoi muutama vuosi sitten, että varmasti vielä haluat talon joskus. Suorastaan oksetti ajatus: rakastan keskustaa ja inhoan pihatöitä. Elämä kuitenkin johdattaa, ja jotenkin päädyttiin lasten kanssa löytämään talo johon minäkin rakastuin. En sentään muuttanut maalle, vaan sijainti oli minulle tärkeää ja asutaan kuitenkin keskellä palveluja suht lähellä keskustaa.

Vierailija
14/53 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuttunut, ainakaan lasten suhteen, enkä nelikymppisenä edes enää yrittäisi moista. Avioliitto, oma tupa ja pari volvoa pihassa on kyllä. Lapset ja koira puuttuu ja hyvä on näin.

Vierailija
15/53 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 59-vuotias, lapseton. Ei ole mieli tässä asiassa muuttunut, joissain muissa asioissa kylläkin.

Vierailija
16/53 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä sai alapeukkuja? Juuri näin se usein menee. Mulle ei kukaan tietääkseni ole loukkaantunut, mutta ihan mun parhaat ystävät on ollut veloja, ja kuitenkin kolmekymppisenä päätyneet äideiksi. Todettakoon että yksi tuli kyllä raskaaksi vahingossa, mutta kuitenkin. Ymmärrän, että jos on vakaasti päättänyt olla esim. hankkimatta lapsia niin voi olla ärsyttävää kun sua ei uskota, ettet niitä lapsia halua. Mutta suuri osa oikeasti muuttaa mielensä (ei toki kaikki).

Itse olen oiva esimerkki takinkääntäjästä siinä, että dissasin pitkään keskiluokkaista unelmaa omakotitalosta ja farmariautoista. Musta piti tulla city-ihminen vaikka kaikki muut ympärillä ostaisikin taloja. Nyt asun omakotitalossa ja pihassa on 2 farmaria. En olisi kuuna päivänä uskonut, että minusta tulisi omakotitaloasuja. Ja moni sanoi muutama vuosi sitten, että varmasti vielä haluat talon joskus. Suorastaan oksetti ajatus: rakastan keskustaa ja inhoan pihatöitä. Elämä kuitenkin johdattaa, ja jotenkin päädyttiin lasten kanssa löytämään talo johon minäkin rakastuin. En sentään muuttanut maalle, vaan sijainti oli minulle tärkeää ja asutaan kuitenkin keskellä palveluja suht lähellä keskustaa.

No onpa tosi veloja olleet alle kolmikymppisenä.

Kenenkään alle 40-kymppisen ei pitäisi kutsua itseään velaksi, kun juuri noin siinä suuressa uhossa useimmiten käy. Turpa kiinni, ja antaa ajan näyttää mitä tuo tullessaan.

T. Wanha Wela

Vierailija
17/53 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukkuja sataa tuputtamisesta. Ihankuin päätetään toisen puolesta mitä hän haluaa, välittämättä omasta halustaan. Tollasesta pätemisestä tulee oikeesti vaan oksu suuhun ja mulle ainakin niin voimakas vastareaktio, etten varsinkaan halua lapsia jos niiden myötä muuttuu tollaseksi samanlaiseksi idiootiks joka pyrkii ohjailemaan muita, kun veloiltahan tuotakaan ei koskaan joudu kuulemaan.

Vierailija
18/53 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mieli muuttunut kun on aikuistunut. Minut olisi saanut steriloida 18 vuotiaana etten lisäännyt, mutta tulipahan tehtyä. Näin aikuisena sen näkee että ehkä 10% ihmisistä on kelvollisia vanhemmiksi ja kaikki muut olisi saanut tehdä hedelmättömiksi. Huonolaatuisten ihmisten  lisääntymisessä ja tuottamisessa ei ole mitään järkeä.

Vierailija
19/53 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsettomille saa aina sanoa, että mieli muuttuu ja haluat kyllä vielä lapsia, ja kadut jos et niitä tee? Sit minäkin saan sanoa äideille, että kyllä sun mieli vielä muuttuu ja tulet vielä katumaan sitä että hankit lapsia!

Vierailija
20/53 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista. En halunnut ennenkuin yhtäkkiä vähän reilu 30-vuotiaana halusinkin. En kyllä silti kellekään menis sanomaan et niin se mieli muuttuu ootappa vaan. Jos vaikka jokainen ne omat asiansa hoitais.