Mitä tarkoittaa 'pukki kaalimaan vartijana'?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa että kesäksi palkattu kaalimaan vartija on nukahtanut ja vuohilauma on eksynyt kaalimaalle. Pukki seuraa tilannetta mutta ei puutu kaalin popsintaan.
Eipäs, vaan pukki itse siellä erittäin aktiivisesti ahmimassa.
Vierailija kirjoitti:
Eräs heikkolahjainen ADHD- heppu oli rokkifestareilla.
Naapuriteltan porukka pyysi tätä kaveria pitämään silmällä autoaan, kaljakori takakontissa, eikä lukko toimi.
Löysivät sitten tämän vartijan makaamasta takakontista sammuneena.
Pitää silmällä taisi olla tyypille tuntematon käsite 🤣
Se kuvaa itäisen naapurimme tilannetta. Pukki Vova valvoo kaalimaan kakaroitaan ja välillä jonkun kaalin kalsarit myrkytetään.
Pukki kaalimaan vartijana =
Milla Magia Roopen ensilantin vartijana
Jammu-setä lapsenvahtina
Jari Aarnio huumepoliisina
Matti Nykänen Alkon työntekijänä
Jne joko alat päästä jyvälle?
Jaa mikä tasa-arvoinen asepalvelus?
Ettekö osaa ajatella itse kirjoitti:
Ehdotus. Osta pelto missä kasvatat kaalia . Olet varmaan kaupassa nähnyt vihreän kaalin . Sen ison pyöreän. Sitten laitat sinne keskelle pukin narussa kiinni . Onko sulla sitten enää kaalia ????
on jos laittaa lyhyen narun eikä pukki yllä
Ihminen hoitaa asiaa, missä hänen taustansa tai asemansa perusteella on syytä epäillä hänen hyötyvän asiassa itse enemmän kuin toisten.
Sama kun kaverinainen tekisi miehelle tinder-profiilin
Vierailija kirjoitti:
Ettekö osaa ajatella itse kirjoitti:
Ehdotus. Osta pelto missä kasvatat kaalia . Olet varmaan kaupassa nähnyt vihreän kaalin . Sen ison pyöreän. Sitten laitat sinne keskelle pukin narussa kiinni . Onko sulla sitten enää kaalia ????
on jos laittaa lyhyen narun eikä pukki yllä
ja se vartijoi sitä... kuinka? toiselta puolelta tulee toinen pukki, ilman narua ja tuo vartija sitten katselee kateellisena
Sama kuin esim SDP verorahojen vartijana.
Teemu Pukki potkii kaalimaalta ne pyöreät kaalit verkon perille. Siitä sanonta.
Annat rosvolle lompakkosi vartioitavaksi. Sanot, että pidä tästä hyvää huolta, olen viikon poissa.
Annat alkoholistille kaljakorin vartioitavaksi.
Annat joukkomurhaajalle aseen, ja sanot, että ethän sitten vaan ammu ketään.
Tuhlaaja-Tytti Yli-Vilunkia.