Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi asiakaspalvelija ei saa kertoa työpäivästä?

Vierailija
20.03.2021 |

Mikä siinä on? Miksi ei saa kertoa jos oli ikävä tapahtuma töissä? Heti kun kertoo mitä asiakas oli tehnyt niin alkaa lynkkaus...

Kerran asiakas menetti totaalisesti malttinsa ja alkoi riehumaan. Kerroin tästä ja vastaukset olivat..

-Vaihda alaa
-Et sovi alalle

En mollannut asiakasta, en haukkunut. Kerroin vain mitä teki niin minun täytyy vaihtaa alaa. Ei oikein nyt stemmaa tuo ajatusmaailma.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sais kertoa?

Vierailija
2/11 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomalaisessa kulttuurissa ei arvosteta asiakaspalvelijoiden työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Suomalaisessa kulttuurissa ei arvosteta asiakaspalvelijoiden työtä.

No se on kyllä tullut selväksi. Vaikka asiakas hakkaisi aspan niin asiakas saisi raikuvat ablodit. Jos asiakas ei pidä siitä, että tulee hakatuksi niin alaa voi aina vaihtaa.

Vierailija
4/11 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset tuntuvat unohtavan että se asiakaspalvelija on myös ihminen. Hänellä on myös tunteet ja hän voi olla myös herkkä.

Vierailija
5/11 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset tuntuvat unohtavan että se asiakaspalvelija on myös ihminen. Hänellä on myös tunteet ja hän voi olla myös herkkä.

Suomalaiset pitävät aspaa robottina.

Vierailija
6/11 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin koulukiusattu ja minulla oli väkivaltainen vanhempi. Silti en koskaan osannut kuvitella, miten ilkeitä ihmiset ovat oikeasti ja ihan vieraalle kaupankassalle! Tuo työ on muuttanut suhtautumisen ihmisiin todella paljon. Ei ole kovin paljoa uskoa ja luottamusta ihmisten hyvyyteen enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oli se yksi hyvin pitkä ketju jossa asiakaspalvelijat kertoivat oudoimmat asiat jotka ovat joutuneet selittämään asiakkaille mutta se on kadonnut johonkin.

Vierailija
8/11 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän oli se yksi hyvin pitkä ketju jossa asiakaspalvelijat kertoivat oudoimmat asiat jotka ovat joutuneet selittämään asiakkaille mutta se on kadonnut johonkin.

Tämä nimittäin

https://www.vauva.fi/keskustelu/3175758/asiakaspalvelijat-oudoin-asia-j…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli Vaasassa ostanut väärät patterit ja syytti siitä henkilökuntaa. Tämä on ihan fakta, ei keksitty juttu.

Vierailija
10/11 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku oli Vaasassa ostanut väärät patterit ja syytti siitä henkilökuntaa. Tämä on ihan fakta, ei keksitty juttu.

Entisenä kodinkoneliikkeen asiakaspalvelijana uskon tämän kyllä. Missään muualla ei ole yhtä värikästä asiointitapaa ja vinkujaa tullut vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aina kaikki on asiakaspalvelun syytä! Hehe, miten typerää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi