Miksi asiakaspalvelija ei saa kertoa työpäivästä?
Mikä siinä on? Miksi ei saa kertoa jos oli ikävä tapahtuma töissä? Heti kun kertoo mitä asiakas oli tehnyt niin alkaa lynkkaus...
Kerran asiakas menetti totaalisesti malttinsa ja alkoi riehumaan. Kerroin tästä ja vastaukset olivat..
-Vaihda alaa
-Et sovi alalle
En mollannut asiakasta, en haukkunut. Kerroin vain mitä teki niin minun täytyy vaihtaa alaa. Ei oikein nyt stemmaa tuo ajatusmaailma.
Kommentit (11)
Koska Suomalaisessa kulttuurissa ei arvosteta asiakaspalvelijoiden työtä.
Vierailija kirjoitti:
Koska Suomalaisessa kulttuurissa ei arvosteta asiakaspalvelijoiden työtä.
No se on kyllä tullut selväksi. Vaikka asiakas hakkaisi aspan niin asiakas saisi raikuvat ablodit. Jos asiakas ei pidä siitä, että tulee hakatuksi niin alaa voi aina vaihtaa.
Suomalaiset tuntuvat unohtavan että se asiakaspalvelija on myös ihminen. Hänellä on myös tunteet ja hän voi olla myös herkkä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset tuntuvat unohtavan että se asiakaspalvelija on myös ihminen. Hänellä on myös tunteet ja hän voi olla myös herkkä.
Suomalaiset pitävät aspaa robottina.
Itse olin koulukiusattu ja minulla oli väkivaltainen vanhempi. Silti en koskaan osannut kuvitella, miten ilkeitä ihmiset ovat oikeasti ja ihan vieraalle kaupankassalle! Tuo työ on muuttanut suhtautumisen ihmisiin todella paljon. Ei ole kovin paljoa uskoa ja luottamusta ihmisten hyvyyteen enää.
Täällähän oli se yksi hyvin pitkä ketju jossa asiakaspalvelijat kertoivat oudoimmat asiat jotka ovat joutuneet selittämään asiakkaille mutta se on kadonnut johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän oli se yksi hyvin pitkä ketju jossa asiakaspalvelijat kertoivat oudoimmat asiat jotka ovat joutuneet selittämään asiakkaille mutta se on kadonnut johonkin.
Tämä nimittäin
https://www.vauva.fi/keskustelu/3175758/asiakaspalvelijat-oudoin-asia-j…
Joku oli Vaasassa ostanut väärät patterit ja syytti siitä henkilökuntaa. Tämä on ihan fakta, ei keksitty juttu.
Vierailija kirjoitti:
Joku oli Vaasassa ostanut väärät patterit ja syytti siitä henkilökuntaa. Tämä on ihan fakta, ei keksitty juttu.
Entisenä kodinkoneliikkeen asiakaspalvelijana uskon tämän kyllä. Missään muualla ei ole yhtä värikästä asiointitapaa ja vinkujaa tullut vastaan.
Joo aina kaikki on asiakaspalvelun syytä! Hehe, miten typerää.
Miksi et sais kertoa?