Millainen pölvästi ostaa mökin saaresta?
Ei perheeni tällaista ihmistä ymmärrä ollenkaan. Kaikki tavarat vietävä jollain kapisella veneenruppanalla, maihinnousu aina yhtä hankalaa ja kaatuakin meinaa. Ai, jäipä shamppoo autoon. Noh, ei muuta kuin takaisin. Jaa, hetkinen, mihinkäs se auto sieltä vastarannalta on hävinnyt? Joku taisi ottaa sen. Noh, nautitaan luonnon hiljaisuudesta kuitenkin. Ai, mutta tuolla on radio naapurilla lujalla ja kuulemme vettä pitkin kaiken, ehkä jopa pierun.
Voi luoja, mitä pölvästejä! 😂
Kommentit (38)
Täh?
Mulla ei ole jäänyt shampoo autoon koskaan vaikka saan auton ihan mökin viereen. Sulla ei taida olla mökkiä ollenkaan, jos kuvittelet, että "shampoo jäi autoon".
Mun suvulla on. Se on ehkä ihanin ja rakkain paikka. Ei haittaa pieni vaivannäkö. Eikä ole naapureita :)
Mä veikkaan, että teidän perheessä ei ymmärretä monta muutakaan asiaa. Jopa 1+1=2 tuottaa todennäköisesti ylivoimaisia haasteita ymmärtää.
Lol joku shampoo, vedenhakureissut on niitä rasittavimpia jos pidemmän aikaa ollaan. :D
Sellainen joka ei halua Koronaa.Oma saari, jonne ei kukaan tule.Ei Koronaa, eikä rajoituksia.Aika paratiisi.Minä ainakin tahtoisin.Ihan just parasta.
Ehkä sun ap kannattaakin pysyä kaupungissa jos kaikki on noin vaikeaa :D
Toiset ostaa ihan talonkin vakituiseen asumiseen. Mutta ei voine ymmärtää se, jonka pitää päästä kapakasta taksilla mökin kuistille asti.
No, eihän mökillä ole sen tukanpesun kanssa niin justiin, etenkin jos mökki on saaressa. Veneetön anoppi, pikkuserkut, kaikki iloiset kesäiset yllätysvieraat pysyvät poissa.
En tiedä miten kovaa AP pieree, ja miksi menee pieremään laiturille muutenkaan, mutta en ole koskaan rannalla havahtunut vastarannalta kuuluvaan pieruun. Ei taida olla niin yleinen ilmiö siis. Sen sijaan saarimökiltä on ihanaa seurata järven tapahtumia kaikessa rauhassa.
Elämässä pitää olla vähän seikkailua.
Asun saaressa, jonka mummoni ja pappani ostivat 40-luvulla. KUKAAN ei tule tänne tietämättäni enkä haluakaan tänne ketään.
Auto on jäänyt vastarannalle hyvien ystävieni pihaan.
Mökki saaressa olisi ihan paras! Sanoisin, että suurin haaste tulisi olemaan siinä, että haluaisin myös sellaisen veneen, että saaresta pääsee pois, olipa sää mitä tahansa, tai ainakin melkein mitä tahansa. Soutuveneen varaan en laskisi. Nuo sopivat veneet on aika arvokkaita, enkä ole varma tulisiko veneelle muuta käyttöä.
Millanen pölvästi pitää olla ettei ymmärrä että me ihmiset ollaan erilaisia ja tykätään eri asioista.
Sellaiset henkilöt jotka osaa suunnitella elämäänsä pidemmällä aikajänteellä kuin tunti.
Eksällä oli mökki saaressa, ei ollut mitään ongelmia käydä mökillä.
Laituripaikka mantereella ja vene, mantereelle voi parkkeerata autonsa. Jos mökkeillee niin pitää osata pakata tarpeelliset tarvikkeet joka tapauksessa olipa mökki mantreella tai saaressa.
Ainut haitta olisi kova merenkäynti joka estäisi mökille menon ja sieltä lähtemisen. Meille ei käynyt koskaan niin koska merimatka ei ollut pitkä.
Jos nyt olisin mökkiä haluamassa niin en haluaisi saareen, tunnustan etten osaa ajaa moottorivenettä.
Onko AP ; lla noin tylsää ?
Etkö muuta valittamista keksiny?😂🤣😜😆😝
Hölmöimmät jopa asuu saaressa ja ovat onnellisia, kuten minä.
Saari on ihan ok, mutta sellaista luodon tai karin päällä nököttävää mökkiä en välttämättä huolisi.
Toiset näkee mielellään vähän vaivaakin sen eteen, ettei tule yllätysvieraita mökille.