Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä aiotte tehdä viikonloppuna?

Vierailija
20.03.2021 |

Oli niin upea työviikko, ettei tiedä, mitä tekisi viikonloppuna.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken 7 km lenkki, nyt tv-sarjaa, käyn mäkistä hakemassa safkat, illalta ootan selviytyjiä. Huomisesta en vielä tiedä

Vierailija
22/27 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryypiskelen illalla muutaman kaverin kanssa ja poden huomenna krapulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivän olen vain laiskotellut. Katsellut telkkaria ja notkunut palstalla. Tai söin mä aamiaisen ja äsken lounaan. Kohta koiran kanssa päivälenkille. Varmaan jossain vaiheessa käyn vanhemmillani. Ja ennenkuin joku pillastuu asiasta, en ole tavannut muita ihmisiä kuin vanhempiani yli kahteen kuukauteen ja vanhempani taas eivät ole tavanneet koronarokotuksen antanutta henkilöä lukuunottamatta muita kuin mua yli vuoteen. Kotihommia pitäisi tehdä kans. Ainakin imuroida ja vaihtaa kissan käymälään kissanhiekat. 

Vierailija
24/27 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn tänään tapaamassa isovanhempiani ja menen sieltä suoraan töihin, koska mulla on iltavuoro ruokakaupassa. Huomenna mulla on vapaapäivä ja aion viettää tyttöjen iltaa kavereiden kanssa. 

Vierailija
25/27 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun omasta mielestäni "maalla" eli naapureina on peltoa ja metsää, kuitenkin Porin keskustaan ajan 7 minuutissa. Täällä ei oikeasti paljon korona näy, varsinkun kun tykkään käydä kaupassa myöhään illalla niin saa melkein yksin  ostella. Harrastuksina koira, vanhat autot ja musiikki, joten korona ei vaikuta oikeastaan yhtään!

Vierailija
26/27 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset viettävät normaalia elämää, kuin koronaa ei olisikaan?

Miten jotkut jaksaa eristäytyä ja lukkiutua kämppiinsä kuukausikaupalla, vaikka korona on useimmille pelkkä harmiton pikku flunssa?

Kerro tuo esim. Viron sairaanhoitohekilökunnalle.

Vierailija
27/27 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon siivonnu ja just tulin lenkilta/kaupasta. Koht tulee kavereita saunoo ja viettää iltaa. Pelataan lautapelejä ja tulee sitä tietysti vähän juotuukin. Eli huomenna krapulassa.