Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun luullaan kaikkien pitävän muodokkaista naisista.

Vierailija
20.03.2021 |

Mieheni pitää minun muodottomasta suorasta hoikasta vartalostani. Hänen exänsäkin oli samaa mallia. Olen juuri sellainen parjattu "pikkupojan kroppa". Olen salaa kehopositiivinen ja tykkään toimivasta ja terveestä kehostani. Ympäristön haukkujen takia on välillä itsetunto ottanut osumaa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa suakin vähän pelottaa, että miehes haluais mieluummin, että olisit muodokas... ei kai tämmönen asia sua muuten ärsyttäis.

Siis nimenomaan mieheni tykkää pienestä lantiostani ja muodottomuudestani. Runtuu, että niin ei saisi olla. Minun kropanmalli on varmaan yhtä haukuttu ellei vihatumpi, kuin lihavuus. Ap

Ei ole. 

Hyvä, että olet hoikka.

Vierailija
42/48 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muodokas vaan sirorakenteinen. On joskus verrattu keijukaiseen. Se on lämmittänyt mieltä, olen tyytyväinen kroppaani. Mutta ei se täysin simsalabim ole niin, vaikka geenit oliskin hoikanpuoleiset. Mitä syö ja urheileeko mitään. 

Jokaiselle jotakin, kukin ON erilainen. Ne jotka eivät tykkää, tykkäävät sitten erilaisesta, ei haittaa minua pätkääkään. Jotkut miehet koettavat sheimata ja loukata naisia kehonmallin ja ties minkä perusteella. Ajattelevat ilmeisesti että laskevat naisten itsetuntoja mahdollisimman alas, saavat valtaa silleen. 

En syty sheimaajista enkä minfuckaajista enkä naisviha-fuckaajista ja negatiivisen holen suunsa tilalla pitävistä ihmisistä. Hyväsydäminen mies ja "Disney-rakkaus" kunniaan. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan oikeasti sellaista kuvittelle. Eiköhän oikeasti kauneusihanne ole Leah Remini tai Jennifer Aniston vuosituhanteen vaihteessa. Siinä saa "muodokkaat naiset" kadehtia.

Kyseiset naiset ovat enemmän naisten kauneusihanteita kuin miesten.

Leah Reminin perään ainekin kuolasi KAIKKI tuntemani miehet. Ja netti kommenttien perusteella kaikki muutkin.

Vierailija
44/48 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologisesti miehen niin sanotusti kuuluisi pitää muodokkaista naisista sillä biologian kannalta muodokas nainen on hedelmällisempi. Puhutaan muodokkaasta, ei lihavasta.

Minusta aivan tikuista pitävät miehet ovat vähän ehkä homohtavia, biologia puolustaa luuloani.

Vierailija
45/48 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt niin laihaa naista etteikö sen boyfriend/aviomies sitä pettais siitä huolimatta. 

Että se siitä. 

Elizabeth Hurley on koko ikänsä haukkunut kaikkia normaalipainoisiakin naisia "hirveiks läskeiks" ja niin vaan Hughkin kävi sitten painaan sitä mustan naisen isoa ahteria ja vielä makso siitä. 

Hah. 

Vierailija
46/48 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasco da Gama kirjoitti:

Normaali mies tykkää muodokkaista naisista. Siitä yksinkertaisesta syystä että tämmöinen on hyvä synnyttäjä ja evoluutio on muokannut asian tähän tilaan.

Jos siis mies tykkää ilman muotoja olevasta naisesta, niin on poikkeus ja virhe.

Vähän karkeasti kuvattu, mutta kyllähän evoluutiolla on kuitenkin iso rooli näissä asioissa. Anti-tieteellisyys harvemmin vie oikeiden selitysten pariin.

-eri

Vierailija
47/48 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasco da Gama kirjoitti:

Normaali mies tykkää muodokkaista naisista. Siitä yksinkertaisesta syystä että tämmöinen on hyvä synnyttäjä ja evoluutio on muokannut asian tähän tilaan.

Jos siis mies tykkää ilman muotoja olevasta naisesta, niin on poikkeus ja virhe.

Toi ei pidä paikkaansa, muodoilla ei ole mitään tekemistä synnytyskyvykkyyden tai lisääntymisen kanssa.

Vierailija
48/48 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella kuuluu olla leveät lanteet, että on helppo synnyttää ja isot tissit, että riittää maitoa jälkikasvulle.

Mies tykkää tämmöisestä ja halut herää kun tämmöisen naisen näkee.

Mun äitini oli lähes rinnaton ja synnytti peltotöiden ohessa 4 lasta ja imetti heitä yli vuoden.

Rintojen koolla ja imetyksen onnistumisella ei ole yhteyttä.

Leveä lantio helpotta synnytystä, mutta päälle päin harvoin näkee, onko lantion aukko leveä vai onko vain leveä ulkoisesti.

T.hoitsu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi