Ärsyttää, kun luullaan kaikkien pitävän muodokkaista naisista.
Mieheni pitää minun muodottomasta suorasta hoikasta vartalostani. Hänen exänsäkin oli samaa mallia. Olen juuri sellainen parjattu "pikkupojan kroppa". Olen salaa kehopositiivinen ja tykkään toimivasta ja terveestä kehostani. Ympäristön haukkujen takia on välillä itsetunto ottanut osumaa.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa suakin vähän pelottaa, että miehes haluais mieluummin, että olisit muodokas... ei kai tämmönen asia sua muuten ärsyttäis.
Siis nimenomaan mieheni tykkää pienestä lantiostani ja muodottomuudestani. Runtuu, että niin ei saisi olla. Minun kropanmalli on varmaan yhtä haukuttu ellei vihatumpi, kuin lihavuus. Ap
Höpö höpö. Suurin osa suomalaisista miehistä haikailee Aasiaan lapsekkaiden vartaloiden perään. Täälläkin päivittäin ollaan tie mitä valaita ja säkkejä. Muodottomuus on suurinta hottia.
Lapsekas vartalo? Tämä oli juuri sitä negaamista, mistä ap puhui.
Mitä negaamista? Tuolla termillä olen kuullut aikuisten miesten naisien vartaloita kehuvan. Juuri tuolla. Ja merkitys on ollut erittäin _positiivinen_. Mitä nuorempi efekti/illuusio, sen parempi.
Ei kukaan aikuinen nainen halua näyttää lapselta, eikä näytäkään. Hoikkuus on yksi kropanmalli ja ei näytä lapselta.
Sinä saat olla tuota mieltä. Moni on eriä.
Laiha ja muodokas eivät ole vastakohtia. Laihallakin voi olla isot tissit ja perse. Nykyään kehopositiivisuuden aikana muodokkaaksi mielletään lievästi ylipainoinen henkilö. Kun sanotaan, että miehet haluavat laihan naisen, niin tarkoitetaan laihaa mutta muodokasta.
Vierailija kirjoitti:
Laiha ja muodokas eivät ole vastakohtia. Laihallakin voi olla isot tissit ja perse. Nykyään kehopositiivisuuden aikana muodokkaaksi mielletään lievästi ylipainoinen henkilö. Kun sanotaan, että miehet haluavat laihan naisen, niin tarkoitetaan laihaa mutta muodokasta.
Iso ahteri ei ole koskaan kaunis.
Sporttinen hoikka nainen, pieni peppu, pienet kiinteä rinnat, pitkät hiukset, ehkäpä ponnarilla. Siinä minun unelmien nainen ulkonäön osalta!
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan oikeasti sellaista kuvittelle. Eiköhän oikeasti kauneusihanne ole Leah Remini tai Jennifer Aniston vuosituhanteen vaihteessa. Siinä saa "muodokkaat naiset" kadehtia.
Kyseiset naiset ovat enemmän naisten kauneusihanteita kuin miesten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa suakin vähän pelottaa, että miehes haluais mieluummin, että olisit muodokas... ei kai tämmönen asia sua muuten ärsyttäis.
Siis nimenomaan mieheni tykkää pienestä lantiostani ja muodottomuudestani. Runtuu, että niin ei saisi olla. Minun kropanmalli on varmaan yhtä haukuttu ellei vihatumpi, kuin lihavuus. Ap
Höpö höpö. Suurin osa suomalaisista miehistä haikailee Aasiaan lapsekkaiden vartaloiden perään. Täälläkin päivittäin ollaan tie mitä valaita ja säkkejä. Muodottomuus on suurinta hottia.
Tää sun juttua on yhtä älytön että kaikki suomalaiset naiset haikailee Afrikkaan mustien miehien perään. Noita aasialaisia naisia on jo Suomessa ihan tarpeeksi ei tarvitse lähteä mihinkään.
Käännä ongelma eduksesi. Opeta itsesi ajattelemaan, että jos ihmiset kummastelevat sitä, miksi miehesi on ottanut puolisokseen lankunpätkän, tämä merkitsee vain sitä, että sinulla on joitakin muita, aivan ylivoimaisia ominaisuuksia. Kompensoit siis puuttuvia muotojasi olemalla vaikka poikkeuksellisen hyvää seuraa.
Minä olin nuorena erittäin hyvännäköinen. Minulla oli jonkin aikaa miesystävä, joka suoraan sanoen oli ruma. Hänen mielestään oli hienoa ajatella, että häntä pidettäisiin joko todella rikkaana tai todella älykkäänä tai sekä että, kun hän tuolla ulkonäöllä oli saanut niin upean naisen. Ennen pitkää tuo asenne tappoi suhteen, mutta olkoon nyt esimerkkinä siitä, kuinka negatiivisessakin voi piillä jotain positiivista.
Se, että on muotoja ei tarkoita sitä, että on ylipainoinen, kroppa ei ole terve ja toimiva. Sä ap itse heti aloituksessa halveksuit erilaisia vartaloita kuin omasi.
Itse olin reippaasti ylipainoinen kun tapasin nykyisen mieheni. Miehen ex-vaimo on normaalipainoinen ja silti mies halusi olla mun kanssa. Pikkuhiljaa pudotin painoa ja nyt olen lähellä normaalipainoa. Silti mies haluaa olla mun kanssa eli ei ollut mitään läskifetissiä. Katsos kun kaikki ei sokeasti halua vain tiettyä vartalomallia puolisolleen vaan katsotaan sitäkin, että minkälainen tämä on ihmisenä. Mies ei ole pakottanut mua pudottamaan painoa vaan sanoi, että tee kuinka itse haluat, että hän rakastaa mua joka tapauksessa.
Ja ihan turha ap väittää, että laihana/hoikkana saisi enemmän haukkuja kuin ylipainoisena. Kyllä ylipainoiset saa todella paljon paskaa niskaansa. En pidä myöskään siitä, että oletetaan ylipainoisten haukkuvan laihempia. En myöskään ole koskaan osannut olla kateellinen muiden vartaloista vaan esim. yhden naisen vartaloa ihastelin koska on niin timmi. Hänestä näkee sen, että on harrastanut tanssia lapsesta asti.
Mun oma ihanne ei ole olla laiha vaan haluan olla normaalipainoinen ja että löytyy lantiota, takapuolta (ei mitään jumalattoman isoa) ja tissit. Itse ihannoin tiimalasivartaloa ja sellaisen toivoisin saavani itse. Aika lähellä sitä alan olla koska mulla vartalon malli sellainen normaalipainossa. Julkkiksista voin sanoa upeiksi Salma Hayekia ja Catherine Zeta Jonesia.
Mutta annettakoon jokaiselle rauha vartalon suhteen, on se paino sitten mikä tahansa. Ääripäät ei ole terveellisiä, mutta ei se haukkuminen ketään auta. En mä ainakaan alkanut heti laihduttaa kun haukkuja tuli läskeistä. Ajattelin lähinnä, että pitäkööt tuo luuseri huolta omista asioistaan.
Mä inhoan kaikkia noita oletuksia, että KAIKKI miehet/naiset pitää jostain asiasta. Mua ei laatikkoleukaiset kalsarimallit voisi vähempää kiinnostaa (objektiivisesti toki tiedän, että ovat hyvännäköisiä), vaan mut sytyttää sellaiset fiksun oloiset hoikat insinöörimiehet. Mua vaan kiihottaa se, että mies näyttää siltä, että sen päässä liikkuu jotain kiinnostavaa.
läskit haukkuu ja karavaani kulkee
Miksei vain voi olla tyytyväinen itseensä ja viis veisata mitä muut ajattelevat? Minä olen ylipainoinen mutta muodokas, ja mikään muu kansanryhmä ei varmaan ole niin parjattu kuin LÄSKIT. Kehopositiivisuuskin on käännetty muka-läskin-ihannoinniksi, jonka varjolla saa haukkua lihavia. Oma kauneusihanteeni on pyöreä, pehmeä ja rintava, ja pidän itseäni kauniina ja naisellisena, samoin se mies jonka kanssa olen ollut naimisissa kohta kahdeksan vuotta. Hän rakastui minuun salamana ihan päättömästi tämän kokoisena, ja edelleen saan häneltä huomiota ja ihailua. Aloittaja on varmasti myös kaunis omana itsenään, ja eikö ole mahtavaa, että jokaiselle meistä löytyy ihailijansa ja ottajansa, eivätkä kaikki ole samasta puusta veistettyjä? Nauti sinä hoikasta, toimivasta kropastasi, ei se ole sinulta pois, jos joku ihailee toisen kokoista ja näköistä vartaloa 😊
Ei luulla. AV:llä on usein aloituksesi kaltaisia muodokkaitten naisten haukkumisketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun kaikki ei sokeasti halua vain tiettyä vartalomallia puolisolleen vaan katsotaan sitäkin, että minkälainen tämä on ihmisenä.
Olen 63 v. ja ensimmäisen kerran kuulen tuollaisesta miehestä O.o
Vierailija kirjoitti:
Vasco da Gama kirjoitti:
Normaali mies tykkää muodokkaista naisista. Siitä yksinkertaisesta syystä että tämmöinen on hyvä synnyttäjä ja evoluutio on muokannut asian tähän tilaan.
Jos siis mies tykkää ilman muotoja olevasta naisesta, niin on poikkeus ja virhe.
No omalla kohdallani kyllä alatiesynnytykset menneet poikkuksellisen ongelmitta lähipiirin lanteikkaampiin verrattuna. Että ei tämäkään aivan päde. Ap
Olen myös hoikka ja hyvin meni synnytys. Mitä se yimääränen läski siinä touhussa auttaisi?
Palstallahan usein kysytään, onko muoto sama kuin läski.
Ei kannata välittää. Omaakin kehoa on monesti kommentoitu, ja kommentoijilla on AINA jotain epävarmuuksia painonsa kanssa. Kyllä muakin toki ärsyttää että "kehopositiivisuus" ei heidän mielestä päde kaikkiin kehoihin. Mutta he ovat katkeria epävarmoja ihmisiä jotka toisia haukkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Naisella kuuluu olla leveät lanteet, että on helppo synnyttää ja isot tissit, että riittää maitoa jälkikasvulle.
Mies tykkää tämmöisestä ja halut herää kun tämmöisen naisen näkee.
Maito tulee maitorauhasista ja rinnan koolla ei ole vaikutusta maidon tulemiseen. Pienikin rinta kasvaa kokoa imettäessä ja raskaana ollessa. Suurin osa isosta rinnasta onkin yleensä rasvakudosta. Kun nainen lihoo, myös rinta kasvaa kokoa. Toki on myös hoikkia naisia, joilla on perinnöllisesti isot rinnat, mutta se on harvinaisempaa. Äitini oli tällainen poikkeusyksilö :D, ja voin kertoa, että hän sanoi kärsineensä asiasta aivan tavattomasti nuorena. Kun on hoikka varsi ja isot tissit, kiinnityyhän huomio niihin. Joten ei sekään mikään siunaus ole aina... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsekas vartalo? Tämä oli juuri sitä negaamista, mistä ap puhui.
Mitä negaamista? Tuolla termillä olen kuullut aikuisten miesten naisien vartaloita kehuvan. Juuri tuolla. Ja merkitys on ollut erittäin _positiivinen_. Mitä nuorempi efekti/illuusio, sen parempi.
Tykkää lapsen näköisistä? Haiskahtaa pedofiileiltä.
Laiha ei ole sama asia kuin poikamainen tai muodoton. Tunnen monia hoikkia naisia, joilla on rinnat, selvä vyötärö ja jopa lantiota, muutama näistä on tavoitteellisia urheilijoita.
Valitettavasti olen itse hoikkana muodoton, en siis puhu pienistä rinnoista tai timmistä pepusta vaan siitä, että se vartalo on tosiaan "lankku" ja tarvitsen 10 kiloa ylimääräistä, jotta saan muotoja. Paras ystäväni on myös tällainen lankku emmekä kumpikaan suunnattomasti ihaile vartaloitamme, koska molemmilla on ollut vaikeuksia raskautua ja paino putoaa helposti alarajoille, jos urheilee normaalisti ja syö normaalisti. Molemmat olemme kukoistaneet raskausaikoina ja imettäessä, tosin ystäväni jälkimmäisen lapsen imetys lopppui lyhyeen, kun ei saanut pidettyä tarpeeksi painoa.
Ihannevartaloni on sellainen, josta löytyy vyötärö ja muotoja. On surullista, että puhutaan heti läskistä, jos naisella on muotoja. Ne lantion ja rintojen rasvakerrokset kuuluvat naiseuteen, koska niiden avulla mahdollistetaan suvunjatkaminen. En puhu mistään isoista rinnoista tai leveästä lantiosta vaan siitä, mistä näkee, että kyseessä on nainen eikä mies tai lapsi. Myös hoikilla on muotoja, lankkuja on erittäin pieni prosentti väestöstä eikä sellainen vartalo ole ihanteellinen kenellekään, sen voin taata.
Ei kukaan aikuinen nainen halua näyttää lapselta, eikä näytäkään. Hoikkuus on yksi kropanmalli ja ei näytä lapselta.