Ärsyttää, kun luullaan kaikkien pitävän muodokkaista naisista.
Mieheni pitää minun muodottomasta suorasta hoikasta vartalostani. Hänen exänsäkin oli samaa mallia. Olen juuri sellainen parjattu "pikkupojan kroppa". Olen salaa kehopositiivinen ja tykkään toimivasta ja terveestä kehostani. Ympäristön haukkujen takia on välillä itsetunto ottanut osumaa.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa suakin vähän pelottaa, että miehes haluais mieluummin, että olisit muodokas... ei kai tämmönen asia sua muuten ärsyttäis.
Siis nimenomaan mieheni tykkää pienestä lantiostani ja muodottomuudestani. Runtuu, että niin ei saisi olla. Minun kropanmalli on varmaan yhtä haukuttu ellei vihatumpi, kuin lihavuus. Ap
Miten kukaan voi kuvitella että KAIKKI tykkää vain yhdenlaisesta vartalotyypistä? Jos some pullistelee kumitissejä ja töröperseitä niin ei se tarkoita että KAIKKI viehättyy niistä. Jotkut ei edes välitä ulkonäöstä vaan siitä mitä kuoren sisällä on
Sitä joko pitää naisesta tai sitten ei. Olen tuntenut "kipinää" kaltaistesi naisten kanssa, suurien naisten kanssa ja ns "normaalien" naisten kanssa. Kannattaa olla avoin kuin musiikinkin suhteen antaa mahdollisuus kaikenlaiselle musiikille. Paitsi isojalkaisille naisille ne on kyllä aika kauheita läpsyttelijöitä ei tämä sentään mikään ankkalinna ole
Naiset ne itse varmaan enemmän luulee miesten haluavan muodokkaita, ei kai he muuten menisi pilaamaan vartaloaan silikonilla ja kasvojaan täyteaineilla. En ole muuten vielä yhtään naista nähnyt, jolla nämä olisivat kaunistaneet, viimeksi yksi tuttu tyttö lähetti kuvansa ja voin sanoa, että ennen hän oli lähes täydellinen, nyt luonnottoman näköinen, lähes oksettava ja pahinta on ettei näitä saa pois kehostaan kovin helposti.
Normaali mies tykkää muodokkaista naisista. Siitä yksinkertaisesta syystä että tämmöinen on hyvä synnyttäjä ja evoluutio on muokannut asian tähän tilaan.
Jos siis mies tykkää ilman muotoja olevasta naisesta, niin on poikkeus ja virhe.
Ei kai kukaan oikeasti sellaista kuvittelle. Eiköhän oikeasti kauneusihanne ole Leah Remini tai Jennifer Aniston vuosituhanteen vaihteessa. Siinä saa "muodokkaat naiset" kadehtia.
Vasco da Gama kirjoitti:
Normaali mies tykkää muodokkaista naisista. Siitä yksinkertaisesta syystä että tämmöinen on hyvä synnyttäjä ja evoluutio on muokannut asian tähän tilaan.
Jos siis mies tykkää ilman muotoja olevasta naisesta, niin on poikkeus ja virhe.
No omalla kohdallani kyllä alatiesynnytykset menneet poikkuksellisen ongelmitta lähipiirin lanteikkaampiin verrattuna. Että ei tämäkään aivan päde. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa suakin vähän pelottaa, että miehes haluais mieluummin, että olisit muodokas... ei kai tämmönen asia sua muuten ärsyttäis.
Siis nimenomaan mieheni tykkää pienestä lantiostani ja muodottomuudestani. Runtuu, että niin ei saisi olla. Minun kropanmalli on varmaan yhtä haukuttu ellei vihatumpi, kuin lihavuus. Ap
No miks ihmeessä sua sitten ärsyttää? Nauti siitä, että miehes tykkää sun vartalosta ja lopeta ärsyyntyminen siitä, mitä muut ajattelee.
En ihan ymmärrä tätä keho-ongelmointia. Toki sympatiseeraan ihmisten epävarmuuksia, mutta itse olen aina tykännyt kropastani ja se ei muuten ole sen kummoisempi. Varsinkaan näin vanhemmiten. Mutta eiköhän vakka kanteensa valitse tarkoittaen, että kyllä suurimmalle osalle niistä ihmisistä, jotka kumppanin haluavat ja sitä aktiivisesti hakevat, se kumppani myös löytyy.
Omaa kroppaani eivät ole miehet koskaan negatiivisesti kommentoineet, jos ei-toivottuja "positiivisia" kommentteja joskus nuorempana (tyyliin sul on hyvä perse) ei lasketa, mutta muutama nainen ja yksi vanhempi kollegakin on joskus muistuttanut keskustelussa, että kyllä miehet pitävät muodokkaista naisista eivätkä laihoista. :D No, itse en ole käyttänyt elinaikaani tällaisen kysymyksen pohdintaan enkä ole kehollani päätä vaivannut, kun täällä maailmassa on niin paljon kaikkea kiinnostavampaakin.
Vasco da Gama kirjoitti:
Eipä tuo noin yksiselitteinen asia ole, vaikka siinä ohuesti on totuuttakin mukana. Oletin että joku kaltaisesi olisi jo tuuminut miehen joka pitää tuollaisista naisista olevan homo yms
Mikset vain voi olla tyytyväinen, että miehesi tykkää sinusta tuollaisenaan. Vain heikkoitsetuntoiset ahdistuvat siitä, että KAIKKI eivät tykkää heistä tai heidän ominaisuuksistaan ja epätoivoisesti todistelevat, että kylläpäs minusta tykätään. Niin, maailmasta löytyy kyllä enemmän tai vähemmän kaikenlaisia mieltymyksiä. Tyhmä on jos ei sitä voi ymmärtää tai hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Suurin osa suomalaisista miehistä haikailee Aasiaan lapsekkaiden vartaloiden perään. Täälläkin päivittäin ollaan tie mitä valaita ja säkkejä. Muodottomuus on suurinta hottia.
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä tätä keho-ongelmointia. Toki sympatiseeraan ihmisten epävarmuuksia, mutta itse olen aina tykännyt kropastani ja se ei muuten ole sen kummoisempi. Varsinkaan näin vanhemmiten. Mutta eiköhän vakka kanteensa valitse tarkoittaen, että kyllä suurimmalle osalle niistä ihmisistä, jotka kumppanin haluavat ja sitä aktiivisesti hakevat, se kumppani myös löytyy.
Omaa kroppaani eivät ole miehet koskaan negatiivisesti kommentoineet, jos ei-toivottuja "positiivisia" kommentteja joskus nuorempana (tyyliin sul on hyvä perse) ei lasketa, mutta muutama nainen ja yksi vanhempi kollegakin on joskus muistuttanut keskustelussa, että kyllä miehet pitävät muodokkaista naisista eivätkä laihoista. :D No, itse en ole käyttänyt elinaikaani tällaisen kysymyksen pohdintaan enkä ole kehollani päätä vaivannut, kun täällä maailmassa on niin paljon kaikkea kiinnostavampaakin.
Joo, joskus varmaan itsekin pääsen tohon hällä väliä asenteeseen. On vaan liikaa viime aikoina kuullut negatiivista kehostani ja se saa ärsyttämään. Luullaan nimenomaan, että minä itse inhoan kehoani tai mieheni salaa haluaisi tiimalasivartaloisen naisen. Ap
Naisella kuuluu olla leveät lanteet, että on helppo synnyttää ja isot tissit, että riittää maitoa jälkikasvulle.
Mies tykkää tämmöisestä ja halut herää kun tämmöisen naisen näkee.
Vierailija kirjoitti:
Mikset vain voi olla tyytyväinen, että miehesi tykkää sinusta tuollaisenaan. Vain heikkoitsetuntoiset ahdistuvat siitä, että KAIKKI eivät tykkää heistä tai heidän ominaisuuksistaan ja epätoivoisesti todistelevat, että kylläpäs minusta tykätään. Niin, maailmasta löytyy kyllä enemmän tai vähemmän kaikenlaisia mieltymyksiä. Tyhmä on jos ei sitä voi ymmärtää tai hyväksyä.
No muiden haukut ärsyttää. Muuten olisin ok kroppani kanssa. Ap
Eiköhän hyväkuntoinen akateeminen mies pidä hoikista, akateemisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Suurin osa suomalaisista miehistä haikailee Aasiaan lapsekkaiden vartaloiden perään. Täälläkin päivittäin ollaan tie mitä valaita ja säkkejä. Muodottomuus on suurinta hottia.
Lapsekas vartalo? Tämä oli juuri sitä negaamista, mistä ap puhui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsekas vartalo? Tämä oli juuri sitä negaamista, mistä ap puhui.
Mitä negaamista? Tuolla termillä olen kuullut aikuisten miesten naisien vartaloita kehuvan. Juuri tuolla. Ja merkitys on ollut erittäin _positiivinen_. Mitä nuorempi efekti/illuusio, sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän hyväkuntoinen akateeminen mies pidä hoikista, akateemisista naisista.
Ilman muuta pitää jos miehelle ei seksi maistu kuin tavan vuoksi ensialkuun, ja sitten lopahtaa muutaman vuoden jälkeen, kun vetoa ei ole.
Järkisyihin perustuva suhde. Asuntolaina jne.
Eiköhän se yleisempi oletus ole, että miehet tykkäävät laihoista naisista ja suurimmalle osalle se laiha nainen on ihanne.