Minulla ei ole korvanreikiä ja se on venäläiselle poikaystävälle kuulemma iso miinus naisessa
En halua kehooni mitään reikiä, lävistyksiä/tatuointeja, enkä käytä koruja. Poikaystävä vertaa aina, kuinka venäläiset naiset käyttävät paljon koruja ja isoja korvarenkaita ja se on naisellista. Hänen mielikseen käytin yhtä ostamaansa kaulakorua veljensä häissä. Kun otin sen pois, melkein suuttui ja kysyi miksen voisi pitää sitä kotonakin.
Kommentit (22)
No nyt on hyvää aikaa miettiä haluatko tuolta pohjalta ryhtyä vakavampaan suhteeseen. Heillä on arvot aika erilaiset. Naisen kuuluu näyttää naiselta ja nehän toikkaroi korkkareissa hiekkalaatikolla ja myös Kolin huipulla (olen nähnyt). Jos tykkää laittautua ja olla miehensä palvelija, niin sellaiselle naiselle tuo sopii. Miehen tehtävä tässä kuviossa on elättää perheensä ja jos nainen on töissä, niin hän saa käyttää oman palkkansa sitten itsensä kauniina pitämiseen. Onko tämä sellaista elämää mitä haluat, että palkkasi menee kauneushoitoloihin, manikyyreihin, kampaamoon, kauniisiin vaatteisiin ja meikkeihin?
Muka hauska alotus mutta ilmoitin asiattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Venäläinen poikaystävä on iso miinus naisessa.
Suvaitseva suomalainen nainen...........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Jos sinun poikaystäväsi noin haluaa, niin älä kuitenkaan heti yleistä. Totta toki on, että naapurimaan naiset ennen halusivat näyttää naisilta, nykyään sekin on hieman muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Tarkoitin kommentoijaa......suvaitsevaa suomalaista naista
Tän täytyy olla provo . Venäläinen mies ei ikipäivänä kelpuuttaisi itselleen suomalaista naista . Minä itärajalla asuvana tiedän varmaan tuhansia pareja joissa on suomalainen mies ja venäläinen nainen , mutta en koskaan enkä ikinä ole edes kuullut parista jossa olisi suomalainen nainen ja venäläinen mies .
Potkaise venakko mäkeen ja ota suomalainen mies 👍
Ne on joskus niin haasteellisia nuo kulttuurierot, mutta aito kiintymys ja rakkaus kyllä peittoaa pienet puutteet. Kansainvälinen viittomakieli on silta kommunikaation välillä, samoin voi kehittää omia kotiviittomia, joiden sanoma on samalla ulkopuolisilta kryptattu. Näen tässä suhteessa vain vahvuuksia.
Olen itse käyttänyt treffeillä tmv klipsikorvakoruja.
Laittaudun silloin tällöin. Miehelle on sopinut järjestely, jossa panostan ulkonäkööni aina kun hän järkkää meille jotain kivaa tekemistä. Arkilaittautuminen olisi aivan liian työlästä, kallista ja aikaavievää. Treffailu ja molemminpuolinen "riikinkukkoilu" pitää suhteen tuoreena :)
Jokaisella täysi-ikäisellä ihmisellä on itsellä oikeus päättää ottaako tatuointeja, lävistyksiä jne.
Itselläni ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä eikä tule, mutta muut täysi-ikäiset saavat niitä ottaa vaikka joka päivä, jos haluavat.
Korvikset minulla on.
Se on vaan mielipide- eikä ees iso sellainen. Kyllä sullakin on varmaan jotain mitä vaadit tai et tykkää sun poikaystävässä?
Lappeenranta kirjoitti:
Tän täytyy olla provo . Venäläinen mies ei ikipäivänä kelpuuttaisi itselleen suomalaista naista . Minä itärajalla asuvana tiedän varmaan tuhansia pareja joissa on suomalainen mies ja venäläinen nainen , mutta en koskaan enkä ikinä ole edes kuullut parista jossa olisi suomalainen nainen ja venäläinen mies .
Huutista! 😅😅😅 olet sekaisin.
korvista-ko puuttuu reijät....miksi se vännäänpoika sine tahtoisi jotain panna
Vierailija kirjoitti:
Herranjestas, miten sinä kuulet, jos sinulla ei ole korvanreikiä!?!
Siis lävistyksiä korvalehdissä...
Vierailija kirjoitti:
Lappeenranta kirjoitti:
Huutista! 😅😅😅 olet sekaisin.
Onksul jotain tietoo mitä minä en tiedä ??
Sano sille, että venäläisyys on iso miinus poikaystävässä. Kysy, että miten ajatteli korjata sen.
Herranjestas, miten sinä kuulet, jos sinulla ei ole korvanreikiä!?!