Yle selkeästi vihaa uskovia, jatkuvasti negatiivista juttua.
Onkohan joku B-ilderbergi laittanut kirjoittamaan vai ärsyttääkö vain lahkolaiset.
Kommentit (23)
Nyt uusi sarja spirituaaliset noituudesta ym.
Kristinuskoon liittyen taas vihaa, tällä kertaa esitellään saarnaajia joilla ilmeisesti lähtenyt mopo keulimaan
Olen kristitty enkä minäkään kuuntele tuollaisia saarnaajia.
Todella tarkoitushakuista vihaa.
Rukoile pahojen ihmisten puolesta..
He eivät tiedä
Sivistävää se vain on, kun tuodaan esiin erilaisia maailmankatsomuksia ja uskonnollisuuden muotoja, eikä siinä ole mitään kristinuskon vastaista.
Siitä ei kärsi kuin he itse jotka eivät usko. Jumala auttaa hyviä ja uskovia ihmisiä. Viimeistään lopussa jaotellaan mihin kukakin kuuluu tekojensa tähden.
Vierailija kirjoitti:
Rukoile pahojen ihmisten puolesta..
He eivät tiedä
Vein jo asian Jumalan eteen sanoen että tekisi mieli kirota jokaisen tarkoitushakuista vihaa tehtailevan työ. En kuitenkaan tehnyt niin, ilmaisin vain.
Aamuhartautta, iltahartautta, jumalanpalvelusta, hengellistä musiikkia. Joka päivä jotain jeesusjoikuja. Eikö uskonnoista saa tehdä asiaohjelmia?
Ei Yle vihaa uskontoja. Keksi toinen aihe
Yle on kommunistinen laitos. Kommunismin mukaan uskonto on oopiumia kansalle, joten se tulee kieltää.
NO mut siis jos uskoo johonkin jesseen ni sellasella hlöllä ole kaikki öylätit tarjottimella!
Linkkiä?
En viitsi mennä ylen sivuille turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Yle on kommunistinen laitos. Kommunismin mukaan uskonto on oopiumia kansalle, joten se tulee kieltää.
Jos joskus olisit Ylen ohjelmia seurannut, niin tietäisit, että jumalanpalveluksia pukkaa sekä telkkarista että radiosta. Ja se on ihan yksi Ylen lakisääteisistä tehtävistä.
YLE ei arvostele muslimeja ja heidän tapojaan.
Olisikin parasta, että Suomen valtiokirkko lakkautettaisiin ja kaikilla uskonnoilla olisi sama asema. Naispappeus, avioliiton solmiminen samaa sukupuolten välillä jne. tarkasteltaisiin aina samasta lähtökohdasta eli tasa-arvosta.
Uskovaiset hoitavat sen huonon peeärrän kyllä ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Nyt uusi sarja spirituaaliset noituudesta ym.
Kristinuskoon liittyen taas vihaa, tällä kertaa esitellään saarnaajia joilla ilmeisesti lähtenyt mopo keulimaan
Olen kristitty enkä minäkään kuuntele tuollaisia saarnaajia.
Todella tarkoitushakuista vihaa.
Mutta rauhanuskontohan on kommunistien mielestä niin ihana!
Vierailija kirjoitti:
Uskovaiset hoitavat sen huonon peeärrän kyllä ihan itse.
Saarnaajat jotka näinköhän edes oikeasti TOTEUTTAVAT sitä Jeesuksen sanomaa, edustavat Ylellä sitten meidän uskoa jotka sydämestä haluamme sitä toteuttaa. Viher-ateisti-yle toki tämänkin aiheen korkein asiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
Siitä ei kärsi kuin he itse jotka eivät usko. Jumala auttaa hyviä ja uskovia ihmisiä. Viimeistään lopussa jaotellaan mihin kukakin kuuluu tekojensa tähden.
Ei, vaan syntisiä auttaa. Eikö mielestäsi armo merkitse mitään?
Pääsiäistä vietetään kohta ja se juuri on armon ja sovituksen juhla.
Vierailija kirjoitti:
YLE ei arvostele muslimeja ja heidän tapojaan.
Olisikin parasta, että Suomen valtiokirkko lakkautettaisiin ja kaikilla uskonnoilla olisi sama asema. Naispappeus, avioliiton solmiminen samaa sukupuolten välillä jne. tarkasteltaisiin aina samasta lähtökohdasta eli tasa-arvosta.
Juu, trendi on se, että Päivi Räsänen lusimaan ja papit vihkimään homoja kirkossa mieheksi ja vaimoksi!
Jotain reilu 10v. sitten oli tv:ssä hupisketsejä jossa kaksi naista hääkostuumeissaan asteli kirkon
käytävää vihille. Kaikki nauroivat,
mutta nyt se näky on totta! 😂
Uskovia on tarpeetonta vihata, uskontoja tulee tarkastella kriittisesti, viha tulee säästää papistolle.