Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minä haluaisin antaa lapselleni saman nimen kuin siskollani

Vierailija
11.08.2006 |

Mutta onko se vähän liikaa, että noin lähisukulaisilla olisi samat nimet? Toisaalta kyllähän monesti annetaan mummon nimi tämän lapsenlapsille. Mitä mieltä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta menee jo vähän naurettavaksi. Kyllä niitä nimiä maailmassa riittää.

Vierailija
2/6 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on todella nimi, jonka haluat, niin miksei. Tietysti voit kysyä asiasta suoraan siskoltasi. Jos häntä asia häiritsee, tuskin sitä haluaisit sitten käyttääkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mietin vain sitä, että meneekö sitten siihen, että pitää aina selittää, kummasta x:stä on kyse. Esimerkiksi Jannen ja Tuulan Henna tai pikku-Henna ja iso-Henna... Mummot on kuitenkin aina x-mummoja, niihin ei niin sekoita. Hmm. Ehkä pitää laittaa se toiseksi nimeksi ja keksiä joku toinen kiva etunimi.

ap

Vierailija
4/6 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit sen veli alkoi seurustelemaan tytön kanssa, jonka nimi on kans Maija. Ja kun ne meni naimisiin, niin tottakai hän otti pojan sukunimen eli nyt niitä on sit kaks Maija Meikäläistä :)

Vierailija
5/6 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sit sen veli alkoi seurustelemaan tytön kanssa, jonka nimi on kans Maija. Ja kun ne meni naimisiin, niin tottakai hän otti pojan sukunimen eli nyt niitä on sit kaks Maija Meikäläistä :)

Isäni äiti on X ja äitini on samanniminen. Naimisiin mennessä äitini otti isäni sukunimen eli mummoni ja äitini ovat toistensa kaimoja.

Vierailija
6/6 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tahtoisin antaa lapselleni myös siskoni nimen :)

Ja olisin tosi otettu, jos joku tahtoo antaa lapselleen saman nimen kuin minulla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme