Olen 46v mies ja voisin hyvin ottaa 40v naisen
Eli henkiset ominaisuudet ovat minulla hvyin tärkeät. 40v nainen on henkisesti hyvin kehittynyt, ja monet heistä pitävät itsensä myös fyysisesti kunnossa ja eivät päästä itseään lihomaan.
Kommentit (36)
No mä en ottaisi sun ikäistä miestä, kun kolmekymppiset piirittää.
N42
Mut mä en ottais sua. Kuulostat sääliöltä.
"Ei ole eukkoa näkynyt kolmeen viikkoon juu. Olen tällä hetkellä akaton, mutta luonnollisestihan en kauan. Naisiahan on maailmassa kuin mannaryynejä."
Matti Nykänen
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole eukkoa näkynyt kolmeen viikkoon juu. Olen tällä hetkellä akaton, mutta luonnollisestihan en kauan. Naisiahan on maailmassa kuin mannaryynejä."
Matti Nykänen
Oih 😂
Aha. No mä en suo ottaisi. Vaikutat todella typerälle noiden kirjoitusten perusteella.
Minkä värisenä haluaisit? Musta, ruskeat, vaaleat vai värilliset hiukset?
Oho että oikein voisit ottaa... olepas jalo, - Saanko (miehenä) kysyä, että mistäs meinasit ottaa 40 v naisen? - Ja luuletko oikeasti, että hän on vakkkuutunut siitä, että arvostat hänen henkisyyttään kun kerrott hänelle, että hyvn voisit ottaa hänet (40 vuotias nainen) kun noi henkiset jutut meinaa paljon. - Ja voi vitsi oot pitänyt näemmä silmäsi auki ja huomannut sen tosiasian, että toden totta moni nelikymppinen pitää tai on pyrkinyt piämään itsensä myös fyysisesti hyvässä kunnossa.
Se vähän yksinkertaisempi mies
En tapaile itse ihan noin vanhoja. 28-35 on oikein sopiva ikähaarukka meikäläiselle. .
M47
Sunnuntaina tulee mittariin 42v, ja huolisin 32-55v naisen, sisäinen kauneus on tärkeintä.
Mielenkiintoista. Kiitämme tiedosta.
Next troll.
Minäkin haluan! Mistä niitä voi hakea? Paljonko maksaa?
T: JARMO
Nelikymppiset naiset elää elämänsä parasta aikaa. Kaikki miehet 22v-82v hinkuu niitä. Oi voi, olisinpa vielä nelikymppinen 🤗 N58
Minä olen 40v nainen ja mun mies 30v.
Minä voisin ottaa 20-vuotiaan naisen!
Omet oikeasti 30v akka, sori vaan
Vierailija kirjoitti:
En tapaile itse ihan noin vanhoja. 28-35 on oikein sopiva ikähaarukka meikäläiselle. .
M47
Sitä ei lasketa tapailuksi että yrittää tuon ikäisiä saaden aina pakit ja sen seurauksena päätyen perjantai-iltana vauvapalstalle niiden omaan ikäluokkaan kuuluvien naisten kanssa 😀.
Miksi ihmeessä naiset loukkaantuvat näistä ilmiselvistä provokaattoreista? Itse olen lähemmäs 50 nainen, timmi ja nätti, minuakin 30-vuotiaat hunksit piirittää, en silti koe mitään katkeruutta vanhempia miehiä kohtaan. Vanhemmissa miehissä on useita, hyvin säilyneitä, ihania ja timmejä tapauksia. Kaikenlainen viha ikää ja sukupuolta kohtaan on vastenmielistä. Me ollaan kaikki yksilöitä ennen kaikkea. Kun ihminen kohtaa ihminen, noi pinnalliset identiteettipolliittiset jutut menettää merkityksen tyystin. Naurettavaa ja lapsellista touhua tuo identiteettipolitiikka. Itse olen valmis uuteen rakkauteen, olise sitten nuorempi tai vanhempi mies. Ihan muut asiat määrittelevät sen yhteensopivuuden kuin ikä.
No mä en ottaisi sun ikäistä miestä, kun kolmekymppiset piirittää.
M43
Aha.