Olen 46v mies ja voisin hyvin ottaa 40v naisen
Eli henkiset ominaisuudet ovat minulla hvyin tärkeät. 40v nainen on henkisesti hyvin kehittynyt, ja monet heistä pitävät itsensä myös fyysisesti kunnossa ja eivät päästä itseään lihomaan.
Kommentit (36)
Parikymppinen mies täällä. 40v naiset ovat juuri parhaimmistoa.
Panetta, minäkin voisin ottaa nyt heti naisen. Ikä ei pääasia.
Myöhäistä! Otin jo 34v. miehen.
Terv. n40
P.S. Varo sinäkin lihoamasta. Mun miehellä on sixpack ja hän on raitis.
Kiva kun yrität piristää ap tätä pe iltaa provoilemalla ja yrittämällä saada vipinää palstalle.
Miksi 40v naisen pitäisi ottaa alle 50v mies? 50 vuotias on jo elämää nähnyt ja kokenut eikä vingu muutamasta ylikilosta eikä muutenkaa arvostele ihmisiä ulkokuoren perusteella.
Minä pidän huonekasveista, mutta se ei silti tarkoita että sinulle olisi tilaa.
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole eukkoa näkynyt kolmeen viikkoon juu. Olen tällä hetkellä akaton, mutta luonnollisestihan en kauan. Naisiahan on maailmassa kuin mannaryynejä."
Matti Nykänen
Matilla riitti noita läppiä. Mervi, kun uhitteli veitsellä ja pääty lehteen, niin masan kommentti. Pitää varmaa hommaa kiinalainen nainen. Kun ei ymmärrä kieltä, niin ei ole riitakaan.
Mä ottaisin mieluusti sellaisen 20+ miehen. Kolmekymppinenkin käy, mutta AP on kyllä jo liian vanhan mun makuun. M47
Jos ap voisi ottaa yhtään ketään, olisiko hän AV:llä tähän aikaan tänään?
Mikä helvet..in 40v. riehuja täällä on? JOka päivä jotain 40v naisista juttuja
Vierailija kirjoitti:
Oletko uusi täällä?
Ikis esiintyy miehenä jatkuvasti. Supernolo.
Vierailija kirjoitti:
Jollain pieni pakkomielle.
Ai että aloittajan ikäiset naiset ei ole enää kunnossa? Ja henkisesti kehittyneitä?
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun yrität piristää ap tätä pe iltaa provoilemalla ja yrittämällä saada vipinää palstalle.
Minähän en provoile, vaan olen hyvinkin vakava mies silloin, kun asia on tärkeä. Hyvä 40v nainen on ihan yhtä tärkeä miehelle, kuin terve lypsävä lehmä on maajussille. Naisten olisi hyvä arvostaa enenmmän miehiä joilla on silmää vanhempien naisten päälle.
ap
Nuoremmatkin miehet tykkää 40-vuotiaista naisista, koska sen ikäiset naiset eivät enää painosta lasten hankintaan. Monet miehet kun joutuvat maksamaan elareita, kun vaimo haluaa eron.
Ei tuon ikäisellä miehellä tee mitään, ellei sitten kyseessä ole joku komea ja rikas NHL-pelaaja. Miestä PITÄÄ pystyä katsomaan ylöspäin. Ymmärräthän tämän?