Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ruokaa teillä tänään?

Vierailija
19.03.2021 |

?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea 💩 sitä ihmiset syökin 🙄

No kerropa mitä kusipaskaa ruokaa sä valittaja oot syönyt.

Pidän hullua jännityksessä, mutta vihjeenä kerron , että siinä ei ollut kikherneitä, lehtikaalia, linssejä eikä muutakaan 💩

Arvasinkin, että sikamies se siellä :D

Arvasit väärin 😂

Vierailija
42/66 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broilersalaaatia mietin. Kastike vähän vielä vaiheessa. Siihen tulis ainakin currya ja dijon sinappia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea 💩 sitä ihmiset syökin 🙄

No kerropa mitä kusipaskaa ruokaa sä valittaja oot syönyt.

Pidän hullua jännityksessä, mutta vihjeenä kerron , että siinä ei ollut kikherneitä, lehtikaalia, linssejä eikä muutakaan 💩

Arvasinkin, että sikamies se siellä :D

Arvasit väärin 😂

sanattomasta viestinnästä päätellen hän arvasi kyllä ihan oikein.

Vierailija
44/66 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en syö mitään. On ns. nautintopäivä, jolloin otan päivällä yhden vahvan kipulääkkeen (opioidi) ja äsken otin toisen. Ihanan rauhallisessa ja onnellisessa olossa menee päivä, eikä tule edes nälkä. Ei siis ole kipuja, mutta tämä olo on ihana ja kroppa pysyy hoikkana. 👌 Ehkä päivä-kaksi viikossa näin. Olen +30 (sinkku) nainen ja hyvässä duunissa.

Vierailija
45/66 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevätkääryleitä ja bataattikikherne renkaita.

Mies ja poika söi pizzaa, valitsin itse kasvisruokaa. Ulkoilun jälkeen se oli jotain helppoa.

Vierailija
46/66 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämppäreitä

Vierailija
47/66 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään en syö mitään. On ns. nautintopäivä, jolloin otan päivällä yhden vahvan kipulääkkeen (opioidi) ja äsken otin toisen. Ihanan rauhallisessa ja onnellisessa olossa menee päivä, eikä tule edes nälkä. Ei siis ole kipuja, mutta tämä olo on ihana ja kroppa pysyy hoikkana. 👌 Ehkä päivä-kaksi viikossa näin. Olen +30 (sinkku) nainen ja hyvässä duunissa.

Mä oikeasti säälin sua. Mulla on skolioosin ja nikamien romahtamisien takia vahvoja opioideja käytössä ( ollut jo vuosia) ja aina kun kivut hellittää, niin lasken asteittain käytön takaisin nollaan. Syksyllä oli paha kausi ja söin satoja pillereitä/kk, nyt taas parempi kausi, enkä syö yhtään. Fysioterapia ja omaehtoinen kuntoutus pitää mut vielä työelämässä kiinni., vaikka mulle väläytelty sairaseläkettä. Sun kaltaisia tyypoejä mä halveksin. Teidän takia todellisessa tarpeessa olevat ihmiset eivät saa tarpeeksi vahvoja lääkkeitä. Eli HV.

Vierailija
48/66 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fajitaksia! Eli tacomaustettua kanaa, ranskankermaa, pinaattia, hot tacokastiketta, fetaa ja tietty tortillalättyjä.

Vierailija
49/66 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savuahvenpiirakkaa ja salaattia

Vierailija
50/66 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikoksi teen lasagnen, valmistan lasagnelevyt itse vehnäjauhosta, kananmunista ja oliiviöljystä Marcato Atlas pastakoneella. Levyt valmistuvat noin tunnissa. Lihana kolme kiloa kotimaisen pystyyn kuolleen lypsylehmän ulkofilettä (ei-marmori), ei jauhettuna, vaan silputtuna. Sekaan runsaasti sipulia, valkosipulia, chiliä, mustapippuria, merisuolaa, muutama ruokalusikallinen kikkomania ja vajaa kilo vanhaa goudajuustoa. Kastikkeen osana tuhtia punaviiniä, 3 dl kastikkeeseen ja 2,7 litraa kokille.

Vierailija
51/66 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oikeasti säälin sua. Mulla on skolioosin ja nikamien romahtamisien takia vahvoja opioideja käytössä ( ollut jo vuosia) ja aina kun kivut hellittää, niin lasken asteittain käytön takaisin nollaan. Syksyllä oli paha kausi ja söin satoja pillereitä/kk, nyt taas parempi kausi, enkä syö yhtään. Fysioterapia ja omaehtoinen kuntoutus pitää mut vielä työelämässä kiinni., vaikka mulle väläytelty sairaseläkettä. Sun kaltaisia tyypoejä mä halveksin. Teidän takia todellisessa tarpeessa olevat ihmiset eivät saa tarpeeksi vahvoja lääkkeitä. Eli HV.

En nyt ymmärrä yhtään miten minun lääkkeiden käyttö estää sinulta vahvojen kipulääkkeiden saamisen? Omat lääkkeeni olen saanut ihan oikeisiin vaivoihin, jotka eivät enää nyt vaivaa, mutta uusiutuvat joskus. Sillon saan toki uuden reseptin. Kukaan ei tiedä, että käytän lääkkeitä ns. viihdekäyttönä kun mitään kipuja ei ole.

Vierailija
52/66 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ketään kiinnostaa mitä ruokaa jossain muualla tänään syödään?

Vierailija
53/66 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikoksi teen lasagnen, valmistan lasagnelevyt itse vehnäjauhosta, kananmunista ja oliiviöljystä Marcato Atlas pastakoneella. Levyt valmistuvat noin tunnissa. Lihana kolme kiloa kotimaisen pystyyn kuolleen lypsylehmän ulkofilettä (ei-marmori), ei jauhettuna, vaan silputtuna. Sekaan runsaasti sipulia, valkosipulia, chiliä, mustapippuria, merisuolaa, muutama ruokalusikallinen kikkomania ja vajaa kilo vanhaa goudajuustoa. Kastikkeen osana tuhtia punaviiniä, 3 dl kastikkeeseen ja 2,7 litraa kokille.

Aika kova! Pääsisinpä teille syömään.

Vierailija
54/66 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet porukasta täällä kertoo mitä haluaisivat tänään syödä, ei sitä mitä tänään syövät.

Vierailija
55/66 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla on ollut kaalisoppaa, ohravelliä, lanttulohkoja ja pettuleipää. Liian monipuolinen ruoka vie turmioon.

Vierailija
56/66 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä makkaperunoita kiertoilmakeittimessä kypsennettynä sekä porkkanaraastetta hunajalla maustettuna.

Illalla tomaattikeittoa savukinkkusuikaleilla, mausteina pieni määrä keitettyä riisiä ja juustoraastetta.

Vierailija
57/66 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkipaketti prisman sovituskopissa

Vierailija
58/66 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolttasin tänään Nepsua.

Vierailija
59/66 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunamuusia ja nakkikastiketta, keitettyjä porkkanoita ja fetasalaattia.

Vierailija
60/66 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kevään ekan parsakeiton.