Mitä ruokaa teillä tänään?
?
Kommentit (66)
Salaattia, jossa mm. fetaa ja paahdettuja kurpitsalohkoja. Ihana muisto Australiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikoksi teen lasagnen, valmistan lasagnelevyt itse vehnäjauhosta, kananmunista ja oliiviöljystä Marcato Atlas pastakoneella. Levyt valmistuvat noin tunnissa. Lihana kolme kiloa kotimaisen pystyyn kuolleen lypsylehmän ulkofilettä (ei-marmori), ei jauhettuna, vaan silputtuna. Sekaan runsaasti sipulia, valkosipulia, chiliä, mustapippuria, merisuolaa, muutama ruokalusikallinen kikkomania ja vajaa kilo vanhaa goudajuustoa. Kastikkeen osana tuhtia punaviiniä, 3 dl kastikkeeseen ja 2,7 litraa kokille.
Aika kova! Pääsisinpä teille syömään.
Jos tulisit meille syömään, varaisin 6 litraa ylimääräistä punkkua ja 3 litraa rommia sekä runsaasti välipaloja aamuyöllä isäntäväen nukkuessa kulutettavaksi vierasta kohti. Aamuksi kolmeksi vuorokaudeksi hiljaisuutta nukunta-alueelle ja rajattomastii poreilevaa jääkylmää Olvin vichyä sekä lisää viinaa, biljardinpeluuta, ja vapaaehtoisille koiran- ja hyttysenpurtaviksi ilmottautuneille auton- huvilan- rantaviivan, ja jahdikorjausta, sekä kengurunlihan ja seabassin grillausta.
Paranee vaan! Tykkään, kun ainakaan ei alkot lopu. Koskas on pöytä katettuna?
Vierailija kirjoitti:
Farangin ribsejä , k-kauppa myy :)
Mä teen niitä itse farangin reseptillä. Käy myös pulledporkiin
Jos tulisit meille syömään, varaisin 6 litraa ylimääräistä punkkua ja 3 litraa rommia sekä runsaasti välipaloja aamuyöllä isäntäväen nukkuessa kulutettavaksi vierasta kohti. Aamuksi kolmeksi vuorokaudeksi hiljaisuutta nukunta-alueelle ja rajattomastii poreilevaa jääkylmää Olvin vichyä sekä lisää viinaa, biljardinpeluuta, ja vapaaehtoisille koiran- ja hyttysenpurtaviksi ilmottautuneille auton- huvilan- rantaviivan, ja jahdikorjausta, sekä kengurunlihan ja seabassin grillausta.