Mitä ruokaa teillä tänään?
?
Kommentit (66)
Pitkästä aikaa kalaa, nyt tomaattikastikkeessa ja lisukkeeksi kaali-porkkanaraastetta.
Lähellä sijaitsevasta lounaskahvilasta ostin hyvää broileri-linssikeittoa. Miksi tehdä itse, kun ostoillaan voi tukea lähiseudun pienyrittäjiä?
Broilerilasagnea. Hain lähiravintolasta. Olen koko sulun ajan hakenut lämpimät ruuat noutoruokana pienistä ravintoloista.
Yleeensä idea lähtee siitä että alkaa pohtia miten tämän voisi tehdä vielä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Yleeensä idea lähtee siitä että alkaa pohtia miten tämän voisi tehdä vielä paremmin.
Esiim broilerissa miettiä sitä että miten sen saa mahdollisimman meheväksi ja rapsakaksi etttei ylikypsy sisältä eiikä pääältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esiim broilerissa miettiä sitä että miten sen saa mahdollisimman meheväksi ja rapsakaksi etttei ylikypsy sisältä eiikä pääältä.
Leiivitys esim.
Lämmin salaatti bataatista, kikherneistä ja lehtikaalista. Vähän mauton, olisi pitänyt maustaa reippaammin.
Sovittiin että kokeillaan kerran viikossa jotain uutta ruokaa ja tämä oli tämän viikon kokeilu.
Kesäkurpitsalinssivuokaa. En ole aiemmin tehnyt, mutta tällaiselle chili- ja tomaattihullulle oli kyllä herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kypsennysaika ja -lämpöhän sen ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kypsennysaika ja -lämpöhän sen ratkaisee.
Se on vaaan siinä kun kotiuuunit on ja liedet on nykyään niiin pskoja. Induktioliesiä. Ja uuuni tyyliin laitat jonkun pullan uuniin niin on helppo huomata kuuinka päältä rapskaoitu ja suorastaaan palaa mutta sisältä jäää raa akasi.
Hernekeittoa, tein itse ja tuli maukasta. Hyvät herneet, possunsuikaleita, pekonia, porkkanaa, mausteita.
Pasta arrabiataa.