Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nautin siitä, että käsilaukkuni maksaa enemmän kuin heidän kuukausipalkkansa. Success is the best revenge." Sori, mutta tuo ei ole menestystä

Vierailija
18.03.2021 |

Kalliin käsilaukun ostaminen ja vielä pröystäilytarkoituksessa on yksinomaan säälittävää. Kukaan älykäs ihminen ei halua olla tuollaisen kanssa tekemisissä.

https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000007868416.html

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ärsyttäisi jos sanoisi että tienaan 20 000e kuussa ja laitan siitä 19 000e kodittomille kissoille. Itse asun teltassa. Hitto vie, osta se bemari ja käsilaukku jos varaa on. Ei sitä tyhjän takia aikaansa myydä.

Vierailija
22/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä jonkun käsilaukku jaksaa ärsyttää. Oikeasti hyvä itsetuntoinen ihminen ei ilkkuisi vauvapalstalla tuollaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis laukku kertoo oikeastaan että yrittää ulkoisilla asioilla kohentaa huonoa omaatuntoa eikun itsetuntoa.

Vierailija
24/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas se kertoo enempi millainen raivaussaha naisella on. Joilla ei ole tai sitä tai ei edes traktoria osaa ajaa, niitten kans ei viiti edes puhua.

Vierailija
25/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä jonkun käsilaukku jaksaa ärsyttää. Oikeasti hyvä itsetuntoinen ihminen ei ilkkuisi vauvapalstalla tuollaisia.

Niinkö?

Vierailija
26/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsilaukku kertoo naisesta paljon. Halpa laukku, halpa nainen. Ei välitä / huolehdi itsestä. Kunnon luksuslaukku, nainen arvostaa itseään ja näyttää sen.

Itse käytän vain luksuslaukkuja.

Jotka haukkuu, kateutta vaan!

Itse köyhänä, opiskelevana yh-äitinä sain tästä aika pahan mielen, kun kaikki rahat menee lasten kuluihin eikä itseä ole varaa hemmotella. Tuntuu pahalta, että joku ajattelee minusta halpana, vaikka ajattelen ensin lasten parasta. Ajattelin kyllä hankkia itselleni kauniin laukun sitten, kun alan tienata kunnon palkkoja.

Vierailija
27/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukku ei ole ihminen kirjoitti:

Kallis laukku kertoo oikeastaan että yrittää ulkoisilla asioilla kohentaa huonoa omaatuntoa eikun itsetuntoa.

Riippuu ihan siitä, onko ihmisellä rahaa siihen. Miksi pitäisi ostaa tuloihinsa nähden kovin halpaa? Itse en siis harrasta materian haalimista, mutta tässä ketjussa on kyllä ihme jeesustelua.

28/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös Ralf Polo Laurenin laukku. Uskomattoman kaunis ,mutta en uskalla käyttää sitä julkisesti että tuolla se makaa kaapin päällä.

Vierailija
29/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsilaukku kertoo naisesta paljon. Halpa laukku, halpa nainen. Ei välitä / huolehdi itsestä. Kunnon luksuslaukku, nainen arvostaa itseään ja näyttää sen.

Kyllä se on niin päin, että kallis laukku, halpa nainen. Ja pinnallinen.

Vierailija
30/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö?

Oletko sitä mieltä, että toisten käsilaukkujen paheksuminen on hyväitsetuntoisten hommaa?

Vierailija
31/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni Piia on tuollainen narsistinen, lapsuudessaan traumatisoitunut kusipää, jonka näyttämisenhalulle ei tule loppua tässä inkarnaatiossa. Tiedän itse yhden Keski-Suomesta.

Vierailija
32/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laukku ei ole ihminen kirjoitti:

Riippuu ihan siitä, onko ihmisellä rahaa siihen. Miksi pitäisi ostaa tuloihinsa nähden kovin halpaa? Itse en siis harrasta materian haalimista, mutta tässä ketjussa on kyllä ihme jeesustelua.

Miksi ihmeessä pitäisi ostaa kallis laukku? Laukut tulevat käytössä likaisiksi ja ne pitää heittää pois. 19 euron laukku on hyvä.

Vierailija
33/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär valitsi mulle joitain vuosia sitten ihan kivan repun, 50 e maksoin. Nyt se on aika likainen, mutta Helsingissä sitä vaan tulee käytettyä kun täältä landelta sinne duuniin könyän. Oon välillä kantanut kamoja jätesäkissäkin.

Vierailija
34/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö?

Oletko sitä mieltä, että toisten käsilaukkujen paheksuminen on hyväitsetuntoisten hommaa?

On täysin oikein tarkastella sitä, että rahan käyttäminen käsilaukkuun on pinnallista.

Vierailija
35/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ärsyttäisi jos sanoisi että tienaan 20 000e kuussa ja laitan siitä 19 000e kodittomille kissoille. Itse asun teltassa. Hitto vie, osta se bemari ja käsilaukku jos varaa on. Ei sitä tyhjän takia aikaansa myydä.

Miksi asut teltassa?

Vierailija
36/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 sulla on tyttö rukka vielä paljon kasvettavaa.

Vierailija
37/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta tosiaan, niinhän sen täytyy olla!

Vierailija
38/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi asut teltassa?

Mietin samaa 🤔 Vauva-palstalla teltasta?

Vierailija
39/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku käsilaukku ei nyt ole mitään. Kivitalo, Mercedes Benz 450 CLS autotalissa, jatkuvat kaukomatkat mm dubaissa, treenattu fitness kroppa, julkkisstatus stadin vip-piireissä, miljonääri boytoy niin katotaan.

T. Kiusaaja

Vierailija
40/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnin laukku ja lada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän