Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nautin siitä, että käsilaukkuni maksaa enemmän kuin heidän kuukausipalkkansa. Success is the best revenge." Sori, mutta tuo ei ole menestystä

Vierailija
18.03.2021 |

Kalliin käsilaukun ostaminen ja vielä pröystäilytarkoituksessa on yksinomaan säälittävää. Kukaan älykäs ihminen ei halua olla tuollaisen kanssa tekemisissä.

https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000007868416.html

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsilaukku kertoo naisesta paljon. Halpa laukku, halpa nainen. Ei välitä / huolehdi itsestä. Kunnon luksuslaukku, nainen arvostaa itseään ja näyttää sen.

Itse käytän vain luksuslaukkuja.

Jotka haukkuu, kateutta vaan!

Joopa joo. Kateus tuntuu olevan rikkaiden lempisana. Kaikki on kateutta, kaikkihan haluaisivat olla juuri niin kuin sinä ja kaikki arvostavat tismalleen samoja asioita, ja on samat asenteet kuin sinulla. 

Entäs jos kuukausipalkka on alle 2000 euroa ja luksuslaukku maksaa sen saman verran? PItäiskö koko palkka laittaa laukkuun, vain sen takia että toiset eivät ajattelisi etten huolehdi itsestäni? 

Sullakin olis varmasti parempaa käyttöä niille rahoille. Pistäisit ne vaikka säästöön tai ostaisit jotain pysyvämpää, laukkuhan menee nopeasti muodista ja sitten käytät taas saman rahan uuteen laukkuun. 

RIkkaiden ihmisten kerskakulutus on ongelma ympäristölle ja itsekästä käytöstä muutenkin. 

Vierailija
62/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi lukea luksuskassialman tilitystä. Mutta ei voi olla kovin onnellinen ja kehittynyt ihminen, jos edelleen miettii mitä ne muut nyt tästä hänen "menestyksestään" tuumaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ensimmäinen vakava parisuhteeni oli painajainen. Mies alisti minua ja käytti sekä fyysistä että henkistä väkivaltaa. Kun vihdoin sain itseni riuhtaistua siitä irti, hän vielä kertoi mulle, etten koskaan tule saamaan hyvää työtä eikä kukaan mies näin rumaa ja huonoa naista huoli.

Tuosta on kulunut nyt 15 vuotta. Olen äitiyslomalla oleva luokanopettaja. Olen ollut onnellisessa parisuhteessa rakastavan ja kiltin miehen kanssa 9 vuotta, joista melkein 6 vuotta naimisissa. Esikoisemme täyttää sunnuntaina 5v. En tiedä mitä minun elämäni vaiheista tuo exäni tietää, ei juuri kiinnostakaan. Mutta kyllä mä silti välillä sellaisia "siitäs sait" läikähdyksiä tunnen, kun ajattelen kuinka romuna olin silloin, kun me yhdessä olimme.

Olenko paha ihminen tämän takia? En ainakaan omasta mielestäni.

Tuollainen on ihan normaalia, eikä siinä ole mitään pahaa. Kuten siinäkään, että joku nauttii statuksensa noususta kiusaajiin verrattuna. Sehän on tervettä että ihminen on pyrkinyt eteenpäin elämässä ja noussut pois siitä alistetusta asemasta, kyllä siitä saa todellakin nauttia, eikä tarvitse piilotella jos on varaa asioihin, joista pitää. Miksi sitä pitäisi puolustella? Tuskinpa tuo käsilaukku nyt sinänsä on kyseiselle naiselle elämän keskeisin sisältö.

Vierailija
64/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi lukea luksuskassialman tilitystä. Mutta ei voi olla kovin onnellinen ja kehittynyt ihminen, jos edelleen miettii mitä ne muut nyt tästä hänen "menestyksestään" tuumaavat.

Ei se ollut tilitys vaan yksi lause jutussa, joka ei kertonut erityisesti hänestä, ja tässä ketjussa tuntuu kyllä olevan paljon lukutaidottomia.

Vierailija
65/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä jonkun käsilaukku jaksaa ärsyttää. Oikeasti hyvä itsetuntoinen ihminen ei ilkkuisi vauvapalstalla tuollaisia.

Niinkö?

Oletko sitä mieltä, että toisten käsilaukkujen paheksuminen on hyväitsetuntoisten hommaa?

On täysin oikein tarkastella sitä, että rahan käyttäminen käsilaukkuun on pinnallista.

Mikä niistä käsilaukuista tekee erityisen pinnallisia, jos ne ovat todella halpoja verrattuna siihen, mitä summia laitetaan asumiseen tai autoihin? Kukaan ei ihmettele, jos Piialla on rahaa, ja hän käyttää sen Kontulan yksiötä hienompaan asuntoon, vaikka sellaisessakin ihan hyvin pärjäisi.

Vierailija
66/74 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa tuo ”on niin väärin että tienaan 20 000 kuussa, en ansaitse sitä!”, kun mikään ei estä pitämään itsellä sitä mitä kokee ansaitsevansa ja lahjoittamalla loput hyväntekeväisyyteen :D Ja tuo 6000 palkankorotuskin oli varmasti sellainen että pomo oikein potkujen uhalla sen pakotti ottamaan. Vastenmielistä että kokee tarvetta valehdella itselleen noin.

Missä duuniisa tienaa  20 donaa kuussa? jos ei pörssiyhtiön toimateita lasketa? Verkostomarkkinointi?

Suomessa en tiedä, mutta mun mun mies tienaa reilusti yli ton Piilaaksossa koodarina. Suomessa tienasi samoissa hommissa noin 13000 kuussa.

Vierailija
67/74 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oe voe. Minä nautin kun löysin HalpaHallista kivan laukun halvalla ja kaverit ei ehtineet ostaa ennen kuin ne myytiin loppuun.

Ihan hyvällä sanon, mutta tämä on niin "only in Finland" juttu :)

Vierailija
68/74 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luksuslaukku? Ne on vielä tosi rumiakin.

Henkisesti köyhää arvostella ihmistä jonkun laukun perusteella, että muka halpa ihminen, ellei ole mennyt laittamaan rahaa noin tyhmään asiaan.

Ehkä sitä on kiusattu ihan aiheesta, moni kokee sen kiusaamisena, ettei pinnallisen ja typerän kanssa oikein kukaan halua olla tekemisissä.

Toki lisäksi on olemassa oikeaakin kiusaamista.

Vierailija
69/74 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oe voe. Minä nautin kun löysin HalpaHallista kivan laukun halvalla ja kaverit ei ehtineet ostaa ennen kuin ne myytiin loppuun.

Ihan hyvällä sanon, mutta tämä on niin "only in Finland" juttu :)

Totta. Mutta tuo on minusta suomalaisissa hyvää, ei olla niin pinnallisia että arvosteltaisiin ihmisiä jonkun ylikalliin ja ruman laukun perusteella.

Vierailija
70/74 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahan määrä harmittaa, sitä voi aina lahjoittaa hyväntekeväisyyteen tms sen sijaan että itkee ja egoilee klikkiotsikkolehdessä.

Vierailija
71/74 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rahan määrä harmittaa, sitä voi aina lahjoittaa hyväntekeväisyyteen tms sen sijaan että itkee ja egoilee klikkiotsikkolehdessä.

Juu. Sitä minä kadehtisinkin, että kuukausittain olisi varaa laittaa vaikka 2000 e /kk sellaiseen hyväntekeväisyyteen, jonka kokee tärkeäksi. Joku ökylaukku on pelkästään nolo, ja vielä nolompaa arvostella ihmisiä sen perusteella.

Ökylaukkuja näkee itämetrossa, siellä asutaan vuokralla slummissa. Mutta ökylaukku ja kallein puhelin pitää olla, ettei luulla köyhäksi. :)

Vierailija
72/74 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa tuo ”on niin väärin että tienaan 20 000 kuussa, en ansaitse sitä!”, kun mikään ei estä pitämään itsellä sitä mitä kokee ansaitsevansa ja lahjoittamalla loput hyväntekeväisyyteen :D Ja tuo 6000 palkankorotuskin oli varmasti sellainen että pomo oikein potkujen uhalla sen pakotti ottamaan. Vastenmielistä että kokee tarvetta valehdella itselleen noin.

Missä duuniisa tienaa  20 donaa kuussa? jos ei pörssiyhtiön toimateita lasketa? Verkostomarkkinointi?

Suomessa en tiedä, mutta mun mun mies tienaa reilusti yli ton Piilaaksossa koodarina. Suomessa tienasi samoissa hommissa noin 13000 kuussa.

Piilaksossa tuo ei kyllä ole mikään kehumisen arvoinen palkka. Tiukkaa tekisi varsinkin jos vaimo ei kävisi töissä.

Onhan se tehty niin että se asuu siellä kämppisten kanssa jotta jäisi jotain säästöön?

Vierailija
73/74 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palkka on 10000-20000 kuussa niin aika kovasti pitää sitä duuniakin vääntää. Ei sitä ilmaiseksi saa. Moni arvostaa ehkä vapaa-aikaa ja stressittömyyttä enemmän. Mutta voihan olla, että siitä työstä sitten tykkää niin paljon, että haluaa antaa sille kaikkensa.

Käsilaukulla pröystäilija ja muiden "huonomuudesta" ilonsa saava on kyllä säälittävä tapaus. Hän ei ole päässyt menneisyydestä irti, vaan kärsii huonosta itsetunnosta ja ilkeydestä.

Hassuintahan on se, että enemmistö tavallisista ihmisistä ei edes erota merkkivaatteita. Jos näkee uuden auton, ajattelee vaan että rahoituslaitos/laina.

Vierailija
74/74 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on 30-40 kiloa ylipainoinen, ja taistellut sen kanssa viimeiset 20 vuotta. Älyttömillä romautuksilla aina 15-20 kg alas ja hetikohta kaikki ja plus takaisin.

Hänellä on perittyä varallisuutta.

Jotenkin hänen logiikka menee niin, että koska ei pääse nornaalimittoihin (millään), niin kostoksi ostan rahalla uusimmat ja kalleimmat käsilaukut, mitä haluan.

Hän ei satsaa kalliisiin vaatteisiin, koska paino, vaan pukeutuu trikoot-ja-tunika-tyyliin. Hienoja kenkiä ei voi käyttää koska paino.

Joten tilauksessa on tämän tästä joku metkkilaukku joka maksaa enemmän kuin mun kuukausipalkka ( netto on mulla n 2500€).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi