Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nautin siitä, että käsilaukkuni maksaa enemmän kuin heidän kuukausipalkkansa. Success is the best revenge." Sori, mutta tuo ei ole menestystä

Vierailija
18.03.2021 |

Kalliin käsilaukun ostaminen ja vielä pröystäilytarkoituksessa on yksinomaan säälittävää. Kukaan älykäs ihminen ei halua olla tuollaisen kanssa tekemisissä.

https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000007868416.html

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh mitä valkoroskaa taas

Vierailija
2/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä somenarkkari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin myös yläasteella ja kyllähän se tuntuu kivalta, että minulla menee nykyään paremmin kuin näillä kiusaajilla. Kiusaaminen jätti niin syvät arvet.

4/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle hän siis kostaa? :D käsilaukkukosto, ei jestas

Vierailija
5/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sanoi, että "helpompi kamelin on päästä neulansilmästä, kuin rikkaan taivaaseen".

Vierailija
6/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärsin asian vähän toisin. Hän ei ylpeile laukuilla, vaan tuntee mielihyvää siitä, että tienaa paremmin kuin ne, jotka pilkkasivat häntä koulussa.

Vierailija
7/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On materialisti-uskovainen. Ei ole kummoiset arvot elämässä.

Vierailija
8/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus sanoi, että "helpompi kamelin on päästä neulansilmästä, kuin rikkaan taivaaseen".

Jotkut luulevat, että köyhänä voi käyttäytyä miten tahansa.

Vierailija
9/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan oli ainoa koko jutussa, joka ei suorastaan hävennyt rahojaan. Hyvähän se on, jos nauttii. Mutta täällä löydetään heti se yksi lause, jota innolla kauhistellaan.

Vierailija
10/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus puhuu vertauksen . Kaikkea ei voi järjellä selittää. Hengessä köyhä näkee taivaan.

Vierailija
11/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oe voe. Minä nautin kun löysin HalpaHallista kivan laukun halvalla ja kaverit ei ehtineet ostaa ennen kuin ne myytiin loppuun.

Vierailija
12/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestystä mitataan onnellisuudella, ei rahalla.

Vierailija
13/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2581 kirjoitti:

Kenelle hän siis kostaa? :D käsilaukkukosto, ei jestas

No se käsilaukku nyt on esimerkki, joka täälläkin heti ymmärretään 😆 Menestys saattaa olla liian abstrakti käsite.

Vierailija
14/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se, että ne ei osaa pitää rahoistaan kiinni. Se mikä laulaen tulee se viheltäen menee.

Vierailija
15/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus muisti kertoa että täällä maailmassa katoavassa varkaat vie kaiken sen kassinkin ja ruoste raiskaa koit syö.Mutta taivaassa ei ole niitä ongelmia. Että tämä on hetkellistä ja kaikki maatuu ja mutta näkymättömät on ikuisia.( Ettei kuvittele kuin faaraot pharao ottavansa jotain mukaan täältä).

Vierailija
16/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, okei. Saahan siitä omasta menestyksestään nauttia. Tuosta nyt vaan tuli sellainen fiilis, että "hei, mä oon muita parempi, kun mulla on rahaa ja voin ostaa paremman itsetunnon statusrojun muodossa".

Vierailija
17/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsilaukku kertoo naisesta paljon. Halpa laukku, halpa nainen. Ei välitä / huolehdi itsestä. Kunnon luksuslaukku, nainen arvostaa itseään ja näyttää sen.

Itse käytän vain luksuslaukkuja.

Jotka haukkuu, kateutta vaan!

Vierailija
18/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menestystä mitataan onnellisuudella, ei rahalla.

Ja mitenkäs sitä onnellisuutta mitataan? Menestys ja onnellisuus ovat sinänsä muutenkin eri asioita. Suomessa onni on tapana kätkeä, menestys sentään saa jonkin verran näkyä.

Vierailija
19/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että ostat kalliita laukkuja toivottavasti ei varastetuilla rahoilla sillä laulun ompelijat saa siitä rahansa ja myyjät eli maksat heidän palkan.

Vierailija
20/74 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut luulevat, että köyhänä voi käyttäytyä miten tahansa.

Voitko tarkentaa ketkä ja millä lailla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi