Kuka tulee uniisi?
Kommentit (23)
Ei näy henkilöitä, mutta jotenkin olen unissani ikuisella risteilyllä. Joko olen myöhästymässä laivasta tai jos olen unilaivaan ehtinyt, taxfree on menossa kiinni. Ainainen hoppu ja juokseminen. Tämä näkyy usein.
Entinen työkaveri vaikka ei olla nähty puoleen vuoteen ❤
kun tarpeeksi kauan jotain ajattelee niin se tulee uniin.
Ex ja hänen uusi nainen, joka on yhteinen tuttumme.
Sellainen jauhelihamakaronilaatikko naamainen tyyppi.
Sillä on haarukat sormissa ja uhkailee tulla mun häihin tarjoilemaan lihamakaroonilaatikkoa ja laulamaan karaokea kokkihattu päässään.
Kaikki mun vanhat panot, hyvin menee yöt.
Se manaaja elokuvan tyttö demonin riivaamana, on tullut uniin jo kymmeniä vuosia :/
Ikävä kyllä ei tule ketään, vaikka joskus yritin kovastikin uneksia nuoruuden rakastetustani, jotta edes yöllä olisi jotain äksöniä. No kerran näin kyllä unta Juicesta. En yhtään ymmärrä, miksi.
Harvemmin samat henkilöt toistuvat unissa. Yhdessä vaiheessa näin unia exästä, joissa jokaisessa otin eron ja unen lopussa ex oli lähtenyt oman käden kautta. Kyllä, suhde oli henkisesti hyvin raskas ja kivi (tai oikeastaan kallio) putosi harteilta kun erosin.
Viime yönä näin unta pari vuotta sitten kuolleesta ystävästäni. Uni oli ihan positiivinen kaikkine kommelluksineen. Ikävä vain tuli.
Pari exää piipahtaa unissa ajoittain ja myös edesmennyt anoppini. He voisivat pysyä poissa.
Mun aviomies. Yhdyntäkielto raskauden takia ja vaikka muuten ollaan hoideltu asiat, näköjään jää kaipaamaan sitä itseään 😄
Kaikenmaailman immeiset, entisiä kolukavereita, kuolleita lähiomaisia, julkkiksia joiden kanssa en ole koskaan ollut missään tekemisissä. Villejä on mun yöt.
Edellisen asunnon naapuri. Olen ennenkin nähnyt hänestä unta. En ole häneen ihastunut tai rakastunut, ei ole kyse siitä. Ihmettelen miksi hän tupsahtaa välillä uniini?
Ihan vaan ne keitä näen muutenkin elämässäni, eli lähinnä äiti ja työkaverit. En näe unissani mitään upeita adoniksia onneksi. Mutta unimaailmani on muutoin todella outo sikäli, että sekoitan sitä tosielämän kanssa usein. Tarkoitan siis, että olen välillä ihan varma, että äitini on sanonut mulle jotain ja sitten kun juttelen hänen kanssaan asiasta, hän sanoo ettei ole koskaan minulle mitään tuollaista sanonut.
En tiedä johtuuko tämä siitä, että joudun nykyään käyttämään Ketipinoria saadakseni unta. Sen jälkeen alkoi tämä, että jotenkin unimuistoistani tulee oikeita muistoja.
Mutta voihan siihen vaikuttaa sekin, ettei mulla oo sosiaalista elämää, joten aivot yrittää sitten edes yöllä keksiä jotain jännää juoruttavaa.
Kaunis, vaalea, terävä ja muodokas työkaveri tyttö.
Jos on hyvä uni, niin yksi tietty mies ❤️🔥, jos huono, niin pomo.