Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tulee uniisi?

Vierailija
18.03.2021 |

Kestä uneksit?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä uni, niin yksi tietty mies ❤️🔥, jos huono, niin pomo.

Vierailija
2/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy henkilöitä, mutta jotenkin olen unissani ikuisella risteilyllä. Joko olen myöhästymässä laivasta tai jos olen unilaivaan ehtinyt, taxfree on menossa kiinni. Ainainen hoppu ja juokseminen. Tämä näkyy usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri vaikka ei olla nähty puoleen vuoteen ❤

Vierailija
4/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tarpeeksi kauan jotain ajattelee niin se tulee uniin.

Vierailija
5/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exsä ei se sitten ole mukava uni.

Vierailija
6/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ja hänen uusi nainen, joka on yhteinen tuttumme.

Vierailija
7/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jauhelihamakaronilaatikko naamainen tyyppi.

Sillä on haarukat sormissa ja uhkailee tulla mun häihin tarjoilemaan lihamakaroonilaatikkoa ja laulamaan karaokea kokkihattu päässään.

Vierailija
8/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun vanhat panot, hyvin menee yöt.

Vierailija
9/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Iiro 😍

M32

Vierailija
10/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se manaaja elokuvan tyttö demonin riivaamana, on tullut uniin jo kymmeniä vuosia :/

Vierailija
11/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä ei tule ketään, vaikka joskus yritin kovastikin uneksia nuoruuden rakastetustani, jotta edes yöllä olisi jotain äksöniä. No kerran näin kyllä unta Juicesta. En yhtään ymmärrä, miksi.

Vierailija
12/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini. Vaimo ei onneksi.

Vierailija
13/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin samat henkilöt toistuvat unissa. Yhdessä vaiheessa näin unia exästä, joissa jokaisessa otin eron ja unen lopussa ex oli lähtenyt oman käden kautta. Kyllä, suhde oli henkisesti hyvin raskas ja kivi (tai oikeastaan kallio) putosi harteilta kun erosin.

Vierailija
14/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä näin unta pari vuotta sitten kuolleesta ystävästäni. Uni oli ihan positiivinen kaikkine kommelluksineen. Ikävä vain tuli.

Pari exää piipahtaa unissa ajoittain ja myös edesmennyt anoppini. He voisivat pysyä poissa.

Vierailija
15/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä kuka tulee uuniisi?

Vierailija
16/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aviomies. Yhdyntäkielto raskauden takia ja vaikka muuten ollaan hoideltu asiat, näköjään jää kaipaamaan sitä itseään 😄

Vierailija
17/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman immeiset, entisiä kolukavereita, kuolleita lähiomaisia, julkkiksia joiden kanssa en ole koskaan ollut missään tekemisissä. Villejä on mun yöt.

Vierailija
18/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen asunnon naapuri. Olen ennenkin nähnyt hänestä unta. En ole häneen ihastunut tai rakastunut, ei ole kyse siitä. Ihmettelen miksi hän tupsahtaa välillä uniini?

Vierailija
19/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan ne keitä näen muutenkin elämässäni, eli lähinnä äiti ja työkaverit. En näe unissani mitään upeita  adoniksia onneksi. Mutta unimaailmani on muutoin todella outo sikäli, että sekoitan sitä tosielämän kanssa usein. Tarkoitan siis, että olen välillä ihan varma, että äitini on sanonut mulle jotain ja sitten kun juttelen hänen kanssaan asiasta, hän sanoo ettei ole koskaan minulle mitään tuollaista sanonut. 

En tiedä johtuuko tämä siitä, että joudun nykyään käyttämään Ketipinoria saadakseni unta. Sen jälkeen alkoi tämä, että jotenkin unimuistoistani tulee oikeita muistoja. 

Mutta voihan siihen vaikuttaa sekin, ettei mulla oo sosiaalista elämää, joten aivot yrittää sitten edes yöllä keksiä jotain jännää juoruttavaa.

Vierailija
20/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, vaalea, terävä ja muodokas työkaveri tyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme