Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lapseton, pitkätukkainen, timmi ja täysjärkinen nainen, miksi en silti kelpaa?

Vierailija
18.03.2021 |

En siltikään kelpaa eikä kukaan ikinä kiinnostu minusta edes Tinderissä, edes pelkkään seksiin. Mikä voi vetää "markkina-arvoani" niin paljon alas kun yleensä puhutaan että vain lapset ja ylipaino vetää sen nolliin?

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella on koira niin se on totaalinen turn-off. Onneksi normaalejakin naisia vielä on. Vielä pahempaa on koirahullu kasvattaja. Ne on täysiä sekopäitä.

Naisen koko elämä täytyisi pyöriä miehen ympärillä.

Vierailija
102/103 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet unelma nainen. voitaisko rakastella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Varmaan mahdoton vastata täällä sinua tuntematta ja näkemättä. Oletko hyvin ujo ja varautunut? Monien syy sinkkuuteen minun nähdäkseni on se, että he eivät jännittäessään saa kontaktia muihin, jolloin tulee vaivaantunut tunnelma. Itse voi huomaamattaan antaa torjuvia eleitä, koska pelkää ja jännittää. Noillakin voi olla vaikutusta.

Kannattaisi ehkä kysyä ja pohtia asiaa vaikka terapeutin kanssa, jos se askarruttaa. Pk-seudulla on lisäksi paljon enemmän naisia kuin miehiä, jolloin epäsuhta vaikuttaa siten, että miehillä on valinnanvaraa. Maaseudulla taas päinvastoin. 

Joka tapauksessa älä ota tätä liikaa itseesi. Ehkä kannattaa yrittää etsiä seuraa livenä, töistä, kaveripiiristä jne. eikä ripustautua vain deittipalveluihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän