Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lapseton, pitkätukkainen, timmi ja täysjärkinen nainen, miksi en silti kelpaa?

Vierailija
18.03.2021 |

En siltikään kelpaa eikä kukaan ikinä kiinnostu minusta edes Tinderissä, edes pelkkään seksiin. Mikä voi vetää "markkina-arvoani" niin paljon alas kun yleensä puhutaan että vain lapset ja ylipaino vetää sen nolliin?

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä niminen olet siellä? Mua kiinnostais ainakin tyydyttää sua, jos ollaan mätchätty.

Vierailija
22/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se kuitenkin, että miehet ei noin pääsääntöisesti ajattele niin kuin täällä palstalla luullaan? Että niitä kiinnostaa ihmisessä jokin muukin kuin rasvaprosentti ja hiusten pituus? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kilpailevat vain keskivartalolihavat, ylisuurella egolla varustetut 55+ miehet.

Vaihdetaanko paikkoja?

Vierailija
24/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa.

Jos on tylsää seuraa ja jutut puisevia niin eipä sitä viitsi väkisin vääntää sen enempää.

Vierailija
25/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ihminen nyt paljon muuta kuin pitkät hiukset ja lapseton.

Vierailija
26/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta vastaan näin.

Pidän miehestä joka on lähellä omaa tasoa.

Ensiksi luonne. Noh, tärkeimpiä ovat ajattelukyky, hyvä huumori, rehellisyys ja luotettavuus. Pystyy keskustelemaan rauhallisesti vaikeistakin asioista.

Ulkonäkössä on tärkeintä siisteys. Käytät siistejä vaatteita ja yrität tehdä tilanteeseen sopivan asun, käytät dödöä ja käyt joka päivä suihkussa. Plussaa on jos musta tai tumman ruskeat hiukset, ja vähintään 165 pitkä koska itse olen 167. Saa olla lievästi ylipainoinen.

Miinuksia ovat shokkivärjätyt hiukset, se jos on paljon ja isoja tatuointeja, lävistyksiä, kulkee nilkat paljaana pakkasella, liika kiroilu, typerät vitsit, pettäminen.

Entä sinä? Asettako liian kovat tavoitteet miehelle, vai tuletko missään asiassa vastaan? Puhutko pelkästään työstä? Oletko liian kiireinen? Oletko aidosti omistautunut myös sille, että saisit hyvän parisuhteen?

Vierailija
27/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono luonne? Se ainakin tämän keskustelun perusteella tuli mieleen...

Liiallinen tyrkyttäminen , on syy ettet saa kaveria.

Vierailija
28/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50 vuotiasta naista ei halua kukaan

Vierailija
29/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän sama homma. Tavallaan miehet kyllä käyvät ihan kisaa, mutta tässä tulee sitten varmaan se kääntöpuoli: ne eivät usko omiin mahdollisuuksiinsa ja luulevat, että valitsen kuitenkin jonkun muun eivätkä jaksa yrittää. Mä en taas jaksa jahdata ketään enää, en niitä itseäni tasokkaampia, mutta en muitakaan.

Tunnistan itseni, jos nainen on todella kaunis niin vasemmalle kyllä menee tinderissä tai muissa nettideiteissä. Koen olevani aivan eri sarjassa. En kyllä ala edes yrittämään vaikka olisi miten kiinnostava profiilin perusteella.

Toisekseen ihmetyttää tässäkin ketjussa useammin mainitut "onko sulla koira? " Näin itsekin koiran omistajana kyllä kiinnostaisi tietää missä ne kaikki koiralliset naiset on, jotka ei miehille kelpaa sen takia. Ei ole kyllä näkynyt.

M38

Vierailija
30/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö salipiireistä löytyisi ketään, jonka kanssa voisi yhteisen harrastuksen myötä löytyä yhteistä?

Kokonaisuus on aina se, joka ratkaisee, joten meidän on vaikea ulkopuolelta sanoa, onko sinussa jotain "vikaa" vai ei.

Vierailija
31/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, joista kiinnostut, luultavasti löytävät kauniimpia. No en oikeasti tiedä.

Vierailija
32/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ärsyttävä ja ylimielinen.

Vierailija
33/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lyhyet hiukset ja lapsia. Sekä kissa. En ole ihan nuorikaan enää. Kyllä tuolla tinderissä ym silti vientiä riittäisi. Jossain vaiheessa oli se gold käytössä kuukauden, kun halvalla sain. Näki ketkä tykänneet, niitä oli yli tuhat ja en asu isossa kaupungissa. Ja paljon oli nuoriakin miehiä. Tuollaisessa tulvassa vaan heittäydyin todella valikoivaksi, ehkä 50 laitoin matchia. Enkä itse laittanut viestiä kenellekään, varmaan 15 näistä oli naapurimaasta, joten ei edes voisi tavata. En ole tuolla kovin vakavalla mielellä, silloin varmaan olisin paremmin noita matcheja valinnut tai itsekin viestiä laittanut. Mutta riittikin että yksi komistus lähistöltä viestiä laittoi ja nyt on hyvä seksisuhde.

Ja itseäni en mitenkään kauniina pidä, naamasta ihan tavallinen. Vartalo on kyllä kuosissa, siitä miehet sanoneet kyllä. Tinderiä selaan vielä välillä, ehkä pari profiilia päivässä. Ja joka kerta kun sen oon sulkenut, ilmoittaa kuinka jäin osumasta paitsi. Toki moni mies nyt tykkää kaikista naisista siellä.

Vierailija
34/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet muistanut Tinderissä tykätä ihmisistä? 

Vierailija
35/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono luonne? Se ainakin tämän keskustelun perusteella tuli mieleen...

Miten tämän pystyy tinderissä arvioimaan. Sain ap:n tekstistä käsityksen ettei hän saa tykkäyksiä eli ei pääse treffeille asti jossa asia selviäisi.

Vierailija
36/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"eikä kukaan ikinä kiinnostu minusta edes Tinderissä"

Tykkäätkö kaikista Tinderissä vai miten tiedät tämän?

Vierailija
37/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"eikä kukaan ikinä kiinnostu minusta edes Tinderissä"

Tykkäätkö kaikista Tinderissä vai miten tiedät tämän?

Tinder kertoo saamiesi tykkäysten määrän, mutta huomioiden joidenkin miesten tavan tykätä kaikista olisi tilastollisesti todelle erikoista ettei nainen saisi ainuttakaan tykkäystä.

Vierailija
38/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama tilanne. Tiedän kyllä, että se johtuu siitä, että tykkäilen tosi harvoin ja varmaan olen valikoivakin. Pidän profiilin myös piilotettuna, ellen juuri käytä appia. Ehkä et tosiaan itse tykkäile tarpeeksi. Jos haluat varmaksi tietää, niin maksa gold vaikka yhdeksi kuukaudeksi, niin näet suoraan ketkä ovat sinusta tykänneet. 

Vierailija
39/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet harhainen

Tod näk tosi miehekkäät kasvot+rillit

ei rintoja/persettä=hoikka

Jos joku sut haluais niin oisit normaali

Ilmiselvästi olet viallinen

Vierailija
40/103 |
18.03.2021 |